Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä on olut hoitaja Mll:sta viime aikoina?

Vierailija
13.09.2006 |

ennen riitti kun anto hoitajalle rahan käteen, nytkö ei? onko toi systeemi tosiaan noin hankala nykyään et kaiken maailman eläkkeet pitää maksella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet MLL:n sivuilta linkin kautta sinne Renki-palveluun, saat koko jutun tehtyä kolmessa minuutissa jos sinulla vain on verkkopankkitunnukset.

Vierailija
2/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten toinen vastaaja sanoi, se ei ole mitenkään hankalaa, kun käyttää Renki-palvelua, suora osoite www. renki. org (poista välilyönnit).

Tarvitset kuitenkin hoitajan hetun eli muista kysyä se etukäteen.

kannattaa myös huomata, että jos et saa muuta tukea lapsen hoitoon (esim. kotihoidontukea tai yksityisen hoidon tukea), voit vähentää sekä eläkemaksut että 30 % hoitajalle maksamastasi palkasta kotitalousvähennyksenä. Tosin kotitalousvähennyksessä on 100 euron omavastuu eli vähennystä saa vasta sitten, jos vuoden aikana vähennettävää tulee yli 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisko sitte ollu joku muu järjestö eikä mll. ruoka, matkat ja palkka tehtyjen tuntien mukaan hoitajalle käteen. ei mitään muuta .poika synty 95 ja satunnaisesti on hoitaja ollut kerran tai pari. ei kukaan kyselly eläkkeen perään. oonkohan mä jotenkin töpänny---

Vierailija
4/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuitenkin sitä mieltä, että on parasta hoitaa asiat lakien mukaisesti, enhän tapaa näpistellä kaupassakaan. Ja eläkemaksut maksamalla hoitajakin saa aikanaan sitten hänelle kuuluvan eläkkeen.

Se kyllä unohtui vielä sanoa, että alle 18-vuotiaasta hoitajasta ei tarvitse maksaa eläkemaksua.

Terv. 3

Vierailija
5/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ollut pari hoitajaa mutta en ole heistä eläkkeitä maksanut, toinen oli jo eläkkeellä oleva mummo, hänelle se ei kuulemma enää vaikuta eläkkeeseen. Toinen oli nuori opiskelija, mistä iästä alkaen eläke alkaa kertyä.

Vierailija
6/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä ja jo muutama vuosi sitten

Vierailija
7/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, pitääkö yli 68-vuotiaastakaan maksaa.

Kaikki hoitajat eivät välttämättä tuota eläkemaksua kovin innokkaasti mainosta, kun tieto saadusta palkasta voi sitä kautta mennä verottajallekin ja osa hoitajista jättäisi mieluummin veronsa maksamatta. Minä jätän kuitenkin mieluummin lapseni rehellisten ihmisten hoidettavaksi. Lisäksi asioiden hoitaminen laillisesti on minulle taloudellisestikin edullisempaa kotitalousvähennyksen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä