Miksi puette miehenne meandi pipoon ja gugguu vaatteisiin?
Se on ihan kauheen näköstä! Itsekin olen ostanut pari gugguuta lapsille ja löytyy yks meandi pipokin pojalta mut ikinä ei mun mies ainakaan sellasia suostuis pitämään! Enkä todellakaan mitään pingviinipipoa laittais omaan päähänikään. Sääliks käy ne miehet! Tänään törmäsin sellaiseen miesparkaan alkossa!
Kommentit (11)
Ketä kiinnostaa, minkä merkkisiä ne vaatteet on? - Kukkuu...
Ei saatana, pitääkö se mieskin niiden lasten lisäksi pukea :(
Tuttava perheellä oli kerran hoplopissa päällä gugguun pistaasi-mustaa :D iskällä pistaasi huppari mustilla housuilla, äidillä toisinpäin. Taaperolla oli jumpsuit ja isommalla lapsella huppari ja legginsit.
En, kyllä mies on pukenut itsensä ihan omatoimisesti n. 3- vuoden iästä.
Ko merkkejä häneltä ei tosin löydy, mutta ne mitä löytyy, pukee ilman että autan, tai edes valikoisin hänelle vaatteita valmiiksi.
Luuleeko 7 olevansa hauska ? Ei hitto mä kuolen nauruun sun juttujes takia !!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:46"]
Ei saatana, pitääkö se mieskin niiden lasten lisäksi pukea :(
[/quote]
Eikö teillä sitten tarvitse?
Tuossa istuu rivissä muksujen kanssa, vasta tarkistin että kaikilla kuivat vaipat, ennen kuin alkaa enempiä pukemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:19"]Luuleeko 7 olevansa hauska ? Ei hitto mä kuolen nauruun sun juttujes takia !!
[/quote]
En mutta ei tuo kysymyskään ollut mikään järkevyyden huippu.
Henkilökohtaisesti minua yksinkertaisesti inhottaa tuollaiset tuotemerkkien nimet. Gugguu. Bugaboo. Hyi saakeli. Tulee taantuma jo pelkästä ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:46"]Ei saatana, pitääkö se mieskin niiden lasten lisäksi pukea :(
[/quote]
Ei. Mikään ei ole luonnollisempaa kun alastomuus. Esim. Itse en ole huolissani ollenkaan, jos alaston mies pelaa puettujen lasten kanssa puistossa tai omii trampoliinin munat hylskyen.
:D Samaa mieltä!