Saamaton laiska paska
Oon aina säälinyt naisia jotka on lisääntyny laiskojen ja saamattomien miesten kanssa. Koskaa en olis arvannu et mun mies muuttuis sellaiseksi lapsien tulon jälkeen. Mitäs tässä sit tekis....
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:06"]Miksi miehet on niin paskoja nykyään vai onko ne vaan aina ollu? Miks te miehet ootte niin vitun idiootteja paskoja itserakkaita kusipäitä??
[/quote]
En ole itserakas. Varmaan vähiten itsestäni välitän. Mies21
No missä kiven alla nää ihanat toiset huomioon ottavat lapsirakkaat miehet sit piilottelee??
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:05"]
Oon aina säälinyt naisia jotka on lisääntyny laiskojen ja saamattomien miesten kanssa. Koskaa en olis arvannu et mun mies muuttuis sellaiseksi lapsien tulon jälkeen. Mitäs tässä sit tekis....
[/quote]
Ruppee sinäkin samanlaiseksi.
Ei todellakaan kaduta mun ihana lapsi mut alkaa kaduttaa et tuli tehtyä hänet tuollaisen laiskan itserakkaan paskan kanssa! Ja ei kun asuntoja katsomaan. Enpä tiedä millai tullaan toimeen mut parempi kai sekin on ku tää.
Miksi miehet on niin paskoja nykyään vai onko ne vaan aina ollu? Miks te miehet ootte niin vitun idiootteja paskoja itserakkaita kusipäitä??