Oletko koskaan nähnyt ihmistä, jonka ulkonäkö ei ole sopinut ammattiinsa?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, missä joku kertoi tuntevansa lihavan liikunnanopettajan. ;-)
Kommentit (21)
Syöpälääkärillä oli rastat ja nenälävistys.
En oikeastaan. Ulkonäkö ei kerro mitään ammattitaidosta.
Papilla irokeesi, minua ei haitannut mutta vanhemmista ihmisistä huomasi etteivät oikein tykänneet.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:59"]Papilla irokeesi, minua ei haitannut mutta vanhemmista ihmisistä huomasi etteivät oikein tykänneet.
[/quote]
Hahhahh!!! :-D Olisin tahtonut nähdä.
Sokoksen meikkineuvoja/meikkaaja oli vetänyt JÄRKYTTÄVÄT siniset luomivärit, väri oli paakkuuntunut ja levinnyt. Ripsivärikin oli paakuilla, pinkki huulipuna kruunasi kaiken! :) kysyi etsinkö jotain tiettyä, säikähdin ja vastasin kieltävästi vaikka oikeasti oli uusi hyvä ripsari hakusessa.
Lihavat sairaanhoitajat ihmetyttää aina. Luulisi nyt heidän tietävän ettei oo terveellistä se ylipaino.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Lihavat sairaanhoitajat ihmetyttää aina. Luulisi nyt heidän tietävän ettei oo terveellistä se ylipaino.
[/quote]
Niinpä. Ja voi luoja miten osa (ei siis tosiaankaan kaikki lihavat) työkaverit osaavat olla hitaita! Ja suuren elopainon takia on enemmän tules-vaivoja.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Sokoksen meikkineuvoja/meikkaaja oli vetänyt JÄRKYTTÄVÄT siniset luomivärit, väri oli paakkuuntunut ja levinnyt. Ripsivärikin oli paakuilla, pinkki huulipuna kruunasi kaiken! :) kysyi etsinkö jotain tiettyä, säikähdin ja vastasin kieltävästi vaikka oikeasti oli uusi hyvä ripsari hakusessa.
[/quote] Joensuun Sokos? :D
Järkyttävän lihava terapeutti mietitytti kerran. Poti varmaan ahmimishäiriötä.
Minulle sanotaan usein niin. Rakennusala ja olen tyttömäinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Sokoksen meikkineuvoja/meikkaaja oli vetänyt JÄRKYTTÄVÄT siniset luomivärit, väri oli paakkuuntunut ja levinnyt. Ripsivärikin oli paakuilla, pinkki huulipuna kruunasi kaiken! :) kysyi etsinkö jotain tiettyä, säikähdin ja vastasin kieltävästi vaikka oikeasti oli uusi hyvä ripsari hakusessa.
[/quote]
Ei ollut jns :) onko siellä samanlainen ilmestys töissä? :D
Oppilaat ovat sanoneet minulle, että onneksi en näytä opettajalta. En tiedä mitä se tarkoitttaa, koska olen ihan normaalin näköinen ihminen. Heillä on ilmeisesti joku stereotypia päässään harmaasta opettajasta ja värikkäät vaatteeni ilahduttavat heitä.
Venäjällä joku 50v ylipainoinen prostituoitu tarjosi palveluja, en ostanut. Mielestäni ulkonäkö ei sopinut ammattiin.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Sokoksen meikkineuvoja/meikkaaja oli vetänyt JÄRKYTTÄVÄT siniset luomivärit, väri oli paakkuuntunut ja levinnyt. Ripsivärikin oli paakuilla, pinkki huulipuna kruunasi kaiken! :) kysyi etsinkö jotain tiettyä, säikähdin ja vastasin kieltävästi vaikka oikeasti oli uusi hyvä ripsari hakusessa.
[/quote]
Ei ollut jns :) onko siellä samanlainen ilmestys töissä? :D
[/quote] kyllä vaan! :D tosin taitaa olla naisten pukeutumis osastolla...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:58"]
Syöpälääkärillä oli rastat ja nenälävistys.
[/quote]
Oho. Missä päin tällainen vaikuttaa?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]
Lihavat sairaanhoitajat ihmetyttää aina. Luulisi nyt heidän tietävän ettei oo terveellistä se ylipaino.
[/quote]
Mutta ne ei tiedä, mitä on terveellinen ravinto.
Vihasin koululiikuntaa koko kouluaikani, paitsi sen puoli vuotta jolloin meillä oli pullukka mutta hurjan mukava sijainen. Juttelin hänen kanssaan siitä, ettei sekuntien laskemisella ja toisiin vertaamisella ole mitään arvoa, tärkeintä on se että liikkuu jollakin tavalla joka tuntuu itsestä hyvältä. Kunpa meillä olisi ollut se liikunnanopettaja koko ajan, ehkä minulla ei olisi koulun jälkeen mennyt vuosia ennen kuin lakkasin vihaamasta liikuntaa.
Lihava diabeteshoitaja tai ravitsemusterapeutti tuntuu vähän oudolta mutta toisaalta mukavalta, uskoisin että he eivät niin herkästi hauku asiakastaan ylipainosta. (Olen noin 7 kg ylipainoinen ja stressaan siitä kauheasti.) Olenpa tavannut lihavan kardiologinkin, vaikka yleensä he ovat sellaisia pitkänmatkanjuoksijan oloisia. En sitten viitsinyt kysyä häneltä, miten paljon ylipaino rasittaa sydäntä.
Laiha kokki voi myös herättää lieviä epäilyksiä, mahtaako ollenkaan ymmärtää hyvän ruoan päälle?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]
[/quote]
Mutta ne ei tiedä, mitä on terveellinen ravinto.
[/quote]
Luulis tietävän, sh-koulussa opetetaan ravitsemusta enemmän mitä lääkisopiskelijoille.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"] Lihavat sairaanhoitajat ihmetyttää aina. Luulisi nyt heidän tietävän ettei oo terveellistä se ylipaino. [/quote] Mutta ne ei tiedä, mitä on terveellinen ravinto. [/quote] Luulis tietävän, sh-koulussa opetetaan ravitsemusta enemmän mitä lääkisopiskelijoille.
[/quote]
Minulle diabeteshoitaja saarnasi, että pitää syödä enemmän perunaa, riisiä ja pastaa. Pidin tätä erittäin omituisena, mutta niin heille on opetettu. Varsinkaan pastaa en ymmärrä, sehän on pelkkää vehnäjauhoa joka on diabeetikolle myrkkyä.
Cittarissa näin pankkivirkailijaa muistuttavan vanhemman kassarouvan. Mietin vaan ettei oikein istunut siihen kuvaan mihin olin tottunut, mutta siis kiva oli.