Olen nainen autoalalla, kysyttävää?
Olen hieman yli parinkymmenen. Autopuolen ja lukion käynyt ja autoinsinööri. Olen tehnyt/aion tehdä mm työnjohdollisia tehtäviä autoalalla.
Kommentit (28)
Oliko aiempaa näppituntumaa autojen ropailuun ennen alalle suuntautumista?
Okei, ihmiset kysyvät autoista ku ilmoitat että autopuolella opiskellut mutta yllätyit kysymyksistä...?
Autoni pitää outoa jyrinää suoraan ajettaessa, ääni vaimenee rattia käännettäessä, missä mielestäsi on vika, aurauskulmat? Jarrut? Ääni on kuulunut jo jonkin aikaa, uskallanko ajaa? Tämä kysymys vain Ap:lle. ;)
No Ap? Toivon että vastaat ainakin minun kysymykseeni, se oli kumminkin asiallinen?
T. 18
Just joo. Tais ap luikkia sohvan alle piiloon.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:59"]Okei, ihmiset kysyvät autoista ku ilmoitat että autopuolella opiskellut mutta yllätyit kysymyksistä...?
[/quote]
Ohis. No jonkun pizzatilauksen viipyminen ja osaako ap avata konepellin on vaan vittuilua :D t.random
Ilmeisesti oli tarkoituksena saada ihmettelyä siitä, miten nainen voi pärjätä miesvaltaisella alalla kun nuo tekniikkakysymykset eivät kelvanneet. Hienoa, että vielä vuonna 2015 joku pitää tarpeellisena tehdä keskustelunavauksia, jotka korostavat jakoa mies- ja naisaloihin.
Haluaisin kuulla apn vastaukset noihin asiallisiin kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:02"]Autoni pitää outoa jyrinää suoraan ajettaessa, ääni vaimenee rattia käännettäessä, missä mielestäsi on vika, aurauskulmat? Jarrut? Ääni on kuulunut jo jonkin aikaa, uskallanko ajaa? Tämä kysymys vain Ap:lle. ;)
[/quote]
Renkaat.
Ajattelin kysyä ap:lta että kuinka usein ihmiset, varsinkin miehet, katsovat kieroon sinua sukupuolesi vuoksi, mutta täällä ihanalla av-palstalla taisi tulla jo loistava esimerkki siitä :D Mutta kysynpä kuitenkin, ovatko ihmiset siis usein ennakkoluuloisia sinua kohtaan, koska olet nainen ? Onnea mieluiselle alalle :)
Kui monta työkaveria tai koulukaveri oot pannu?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:02"]Autoni pitää outoa jyrinää suoraan ajettaessa, ääni vaimenee rattia käännettäessä, missä mielestäsi on vika, aurauskulmat? Jarrut? Ääni on kuulunut jo jonkin aikaa, uskallanko ajaa? Tämä kysymys vain Ap:lle. ;)
[/quote]
Renkaat.
[/quote]
Suurimmin todennäköisyyksin pyöränlaakeri. Tää oli kompis ja olisin halunnu että Ap astuu ansaan.
Miehet ovat vastenmielisiä, jos tutkii heidän aivoituksiaan tietyillä nettipalstoilla. Ap, sinun koulutusalallasi oli varmaan paljon poikia ja miehiä. Miten he kohtelivat sinua läsnä ollessasi? Entä saitko kuulla takanapäin puhuttavan ikävästi? Onko soveltumistasi alalle epäilty sukupuolesi perusteella?
Osaatko tehdä käsijarrukäännöksen?
Mikä on sun mielestä paras väri autolle?
Tilasin pizzan tunti kaksikymmentä minuuttia sitten. Missä vitussa se oikein viipyy???