Työkaveri teki veitsiviillon ilmassa kasvojeni edessä.
Toinen kollega hymyili tämän kanssa merkitsevästi. Eivät tajunneet minun huomanneen, koska kasvoni oli käännettynä näppäimistölle. Kyseessä kaksi keski-ikäistä naista. Mitä ajatuksia tämä teistä herättää?
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:27"]
Ap teki emämunauksen mainitsemalla työkaveriensa nimet julkisesti täällä.
[/quote] Ei ole todellista että on näin idiootteja ihmisiä!
[/quote]
Tuota minäkin ihmettelin, mutta kyllä, kyllä on, ap on täällä.
[/quote] Juu, ikäväksesi paljasti idioottiutesi AP:n ketjussa, mahtaa harmittaa?
Hah kuka otti tuon Sirkka ja Marjutti kommentin tosissaan:D idiootit. Ei ollut muutenkaan selvästi ap:n kirjoittama
Emme kylläkään viiltäneet vaan tein vain ruksin ilmaan. Tule juttelemaan
T:kyllä tätä mekin luemme
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:14"]Emme kylläkään viiltäneet vaan tein vain ruksin ilmaan. Tule juttelemaan
[/quote] No mitä ajoit sillä takaa? En minä ole sokea enkä tyhmä. En ole koskaan nähnyt itselleni tehtävän vastaavaa ja kyllä pelästyin. Ap
Kasvot päin näppäintä, kasvojen edessä viiltoele ja eivät tajunneet että huomaat? Onpas Porvoo raju paikka.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:16"]
Äänitä vaikka keskustelunne!
[/quote]Laitonta. Saat potkut ja haasteen oikeuteen saman tien, vähän työnkuvastanne riippuen...
[/quote]
Miksi ihmiset yhä edelleenkin kuvittelevat, että on laitonta äänittää sellaista keskustelua johon itse osallistuu?
Täällä taitaa olla kiusaajien kokoontuminen. Varmaan jonkun teidän kullanmuru teki itsensä ampumista osoittavan eleen joutuessaan lapseni pariksi ryhmätöissä.
Tsemppiä ap, koeta kestää, sellaista se elämä näyttää olevan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:27"]
Kasvot päin näppäintä, kasvojen edessä viiltoele ja eivät tajunneet että huomaat? Onpas Porvoo raju paikka.
[/quote]
Se voi heijastua esim ikkunan kautta, älä ole noin yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:27"]Kasvot päin näppäintä, kasvojen edessä viiltoele ja eivät tajunneet että huomaat? Onpas Porvoo raju paikka.
[/quote] Jep.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:16"]
Äänitä vaikka keskustelunne!
[/quote]Laitonta. Saat potkut ja haasteen oikeuteen saman tien, vähän työnkuvastanne riippuen...
[/quote]
Miksi ihmiset yhä edelleenkin kuvittelevat, että on laitonta äänittää sellaista keskustelua johon itse osallistuu?
[/quote]
Joo minäkin muistan, täältä linkki finlexin kohtaan, ja kyllä se ihan ok on, jos itse osallistuu keskusteluun.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:27"]Kasvot päin näppäintä, kasvojen edessä viiltoele ja eivät tajunneet että huomaat? Onpas Porvoo raju paikka.
[/quote] Jep.
[/quote] Eikä edes Porvoossa vaan Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:27"]Kasvot päin näppäintä, kasvojen edessä viiltoele ja eivät tajunneet että huomaat? Onpas Porvoo raju paikka.
[/quote]
Minä olen muuten usein törmännyt siihen etteivät ihmiset tajua että näen sivusilmällä mitä he tekevät, kun ovat vieressä ja katson vaikkapa telkkaria. Ei pelkästään lapset, vaan jotain aikuistakin se on ihmetyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:14"]Emme kylläkään viiltäneet vaan tein vain ruksin ilmaan. Tule juttelemaan
[/quote] Jotenkin olen veikannut että luette. Se ele minkä teit ei ole ihan vuorovaikutukseen kuuluva tapa toimia.
Nyt on kyllä niin sekavaa settiä. Tulivat kysymään sinulta jotain asiaa, ja kun katsoit näyttöön, viiltelivät ilmaa kasvojesi edessä? Ja luulivat, ettet näe? Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:42"]
Nyt on kyllä niin sekavaa settiä. Tulivat kysymään sinulta jotain asiaa, ja kun katsoit näyttöön, viiltelivät ilmaa kasvojesi edessä? Ja luulivat, ettet näe? Ei ymmärrä.
[/quote]
Ap tarvitsee kaltaisensa ihmisen ymmärtämään, mitä hän on nähnyt mitä muut eivät tajua.. ei tämä normaalille ihmiselle aukea:D
AP, tuo on selkeää työpaikkahäirintää/ epäasiallista käytöstä. Mietin jopa, menisikö laittoman uhkauksen puolelle. Tuossa kun uhataan tavallaan väkivallalla. Voin sanoa, että jos olisit asiakaspalveluammatissa, ja asiakkaasi edes leikillään tekisi noin, sinulla ei olisi enää mitään velvollisuutta jatkaa asiakaspalvelutapahtumaa, ja esim. pankissa asiakas poistettaisiin tiloista.
Teet siiis tästä nyt ilmoituksen esimiehille/työpaikan henkilöstövastaaville. Kerrot milloin tämä tapahtui, miten tapahtui ja kuka todisti (vetoat tallennuskameran nauhaan). Esimiehillä on tuon jälkeen velvollisuus puuttua tähän. Jos he eivät sitä tee, otat yhteyttä AVI:in, koska teillä ei puututa tilanteeseen, jossa työntekijä kokee olonsa työpaikalla uhatuksi. Ja muista, että näissä tilanteessa tosiaan aina katsotaan sitä, miten ilmoittaja KOKI tilanteen. Tällaisesta tilanteesta tulisi meillä vähintään kirjallinen varoitus - ja on näitä tullutkin, miesvaltaisella alalla.
Onko ap:lla rothwayler nimelt Tim ja karatea harrastava mies?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:14"]Miten sun kasvojen edessä jos istuit selkä heihin päin? Ja minkälainen on tuo viiltoliike? Sellainen karatetyyppinen "haijjjaa!"? Mä luulen että sä olet vähän sekaisin. [/quote] Minulla oli kasvot heitä kohti. Tulivat kysymään työasiaa ja kun laskin kasvot näytölle, teki toinen toinen naisista tämän eleen. Minusta sairasta on tuo liike eikä se, että minä koen tuon pelottavana.
[/quote]
Eli suomeksi sanottuna joku teki ruudun eteen ruksin "älä ole tökerö ja käännä katsettasi pois keskustelukumppanista näytölle, kun sinulle puhutaan".
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:27"]
Ap teki emämunauksen mainitsemalla työkaveriensa nimet julkisesti täällä.
[/quote] Ei ole todellista että on näin idiootteja ihmisiä!
[/quote]
Tuota minäkin ihmettelin, mutta kyllä, kyllä on, ap on täällä.
[/quote]
Säälittävää, täälläkin pitää yrittää jotenkin puolustella ja oikeuttaa häiriintynyttä käytöstä. Olet takuulla itsekin työpaikkakiusaaja. Häpeä!