Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri teki veitsiviillon ilmassa kasvojeni edessä.

Vierailija
07.03.2015 |

Toinen kollega hymyili tämän kanssa merkitsevästi. Eivät tajunneet minun huomanneen, koska kasvoni oli käännettynä näppäimistölle. Kyseessä kaksi keski-ikäistä naista. Mitä ajatuksia tämä teistä herättää?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 08:58"]

Toinen kollega hymyili tämän kanssa merkitsevästi. Eivät tajunneet minun huomanneen, koska kasvoni oli käännettynä näppäimistölle. Kyseessä kaksi keski-ikäistä naista. Mitä ajatuksia tämä teistä herättää?

[/quote]

sellasia, että taas yksi tyhmä läski valittaa ala-aste tason ongelmiaan täällä. 
[/quote] Siis sinun mielestä tuollainen käytös on työelämässä sallittua. Ja sitäpaitsi minä olen hoikka.

Vierailija
2/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:29"]Et kai ole vainoharhainen? Jospa onkin käynyt niin, että työkaverisi esim. pyyhki kutittavaa nenäänsä ja sinä luulet sitä viiltoliikkeeksi? Ihminen tajuaa viimeiseksi itse, ettei ole kunnossa. t. mielisairaan omainen
[/quote] No en ole. Jos mentäisiin niin pitkälle, niin videolle on ainakin tallentunut tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttö oli varmaankin ap:n ja naisten välissä.

Vierailija
4/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö asia ottaa puheeksi? Vai ratkeaako se täällä vaivapalstalla?
Mä en tajua ihmisiä, ketkä ei osaa avata suutaan. Avaa suusi niin, että siinä on muitakin. Puhu esimiehellesi jos tunnet itseäsi kiusattavan, puhu työterveydessä. Älä jumalauta täällä vauvapalstalla kuvittele ratkaisun tapahtuvan!

Vierailija
5/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä tällainen on ok. Tuleeko teidän luoksenne tekemään kasvojenne eteen vaikka ampumiseleen? Mukavaa? Selvästi tarkoitettu tuollaiseksi uhkaavasti eleeksi toisen pään lähellä huitominen riippumatta vttu siitä, mikä se ele tarkalleen oli ja ilmeisesti akkojen keskinäiseksi vttumaiseksi jutuksi. Lapsellista ja ala-arvoista käytöstä , sopii paremmin typerille huorille kuin toimistotyöntekijöille. Kuulostaa myös siltä, että kyseessä vain osa suurempaa ongelmavyyhtiä. Kyllähän näitä kiusaajia on , se vain ilmenee eri tavalla kuin lasten aiheuttama kiusaaminen.

Vierailija
6/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:43"]Näyttö oli varmaankin ap:n ja naisten välissä.
[/quote] Näyttö oli minun ja viiltoeleen tekevän välissä. Toinen kollega oli vieressäni.

Vierailija
7/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muakin alkaa ärsyttää. Minä ja ilmiselvästi muutama muu ei edelleenkään tajuta millainen tuo ele on ollut kun kurkun viiltämiseen viittaava on tuttu, mutta kasvojen viiltämiseen ei. Kasvojen edessä voidaan tehdä esim suu suppuun -ele tai miksi sitä kutsuisi kun ilmaistaan ettei puhuta mitään. Miten sä olet varma että ele on viitannut viiltämiseen? Voihan olla että ele on joka tapauksessa ollut halventava tai vittumainen, sitä en epäile, mutta että viiltelyä.

Vierailija
8/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvosi oli käännettynä näppäimistölle mutta tekivät sen kasvojesi edessä? Siis häh?

Vierailija
9/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritti puhua sulle viittomakielellä?

Vierailija
10/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:51"]Siis sinulla oli kasvot näyttöä päin ja he tekivät sen kuitenkin sinun takanasi kasvojesi edessä? What :D Ja huomasit tämän, vaikka he tekivät sen takanasi. Sinulla oli kasvot päin näyttöä ja silti he pystyivät tekemään jonkun eleen kasvojesi edessä... ja luulivat ettet huomaa. En tajua yhtään mitään :D [/quote] Henkilö teki liikkeen kasvojeni edessä. Nyt on asia täällä mun osalta loppuunkäsitelty. Mä en ymmärrä miksi joku viitsii saivarrella asiasta joka oli selvästi asiaton. [/quote] Henkilö teki liikkeen kasvojesi edessä, vaikka kasvosi olivat näyttöä päin ja hän seisoi takanasi? [/quote] Henkilö seisoi edessäni!

[/quote]

No oisit nostanut katseesi ja toljottanut häntä kysyvästi?

Vierailija
11/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:43"]Näyttö oli varmaankin ap:n ja naisten välissä. [/quote] Näyttö oli minun ja viiltoeleen tekevän välissä. Toinen kollega oli vieressäni.

[/quote]

No ei kai ne nyt niin tyhmiä ole että luulivat ettet nää. Kyllähän jokainen näkee mitä edessä tapahtuu vaikka katse alhaalla näppiksellä.

Vierailija
12/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä porukkaa tähänkin ketjuun on eksynyt. Päivän selvä homma. Ap:sta puhutaan paskaa, tai ainakin tämä merkin tekijä. Toinen saattaa olla vain peesaaja. Paska ilmapiiri varmaan työpaikallasi. Koita ap jaksaa.

Vierailija
13/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:24"]Työkaverini puhui minulle. Kuinka ikinä selviän?!
Olen huomannut, että aikaisemmin on myös katsonut! Sairasta!
[/quote] luetun ymmärtäminen?

Vierailija
14/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensi kerralla mitä ele tarkoitti ja miksi hän teki niin. Tiedä vaikka olisi kukkakärpästä huiskaissut ja vilkaissut työkaveria merkitsevasti "että taas näitä kukkakärpäsiä täällä".

Vierailija
15/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:14"]Kysy ensi kerralla mitä ele tarkoitti ja miksi hän teki niin. Tiedä vaikka olisi kukkakärpästä huiskaissut ja vilkaissut työkaveria merkitsevasti "että taas näitä kukkakärpäsiä täällä".
[/quote] Ei todellakaan vaan vihamielisellä ilmeellä rasti kasvojeni eteen.

Vierailija
16/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:51"]Siis sinulla oli kasvot näyttöä päin ja he tekivät sen kuitenkin sinun takanasi kasvojesi edessä? What :D Ja huomasit tämän, vaikka he tekivät sen takanasi. Sinulla oli kasvot päin näyttöä ja silti he pystyivät tekemään jonkun eleen kasvojesi edessä... ja luulivat ettet huomaa. En tajua yhtään mitään :D [/quote] Henkilö teki liikkeen kasvojeni edessä. Nyt on asia täällä mun osalta loppuunkäsitelty. Mä en ymmärrä miksi joku viitsii saivarrella asiasta joka oli selvästi asiaton. [/quote] Henkilö teki liikkeen kasvojesi edessä, vaikka kasvosi olivat näyttöä päin ja hän seisoi takanasi? [/quote] Henkilö seisoi edessäni!

[/quote]

No oisit nostanut katseesi ja toljottanut häntä kysyvästi?
[/quote] Katsoin hämmästyneesti. Vasta illalla kotona mieleeni nousi kiukku.

Vierailija
17/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:05"]Voi luoja mitä porukkaa tähänkin ketjuun on eksynyt. Päivän selvä homma. Ap:sta puhutaan paskaa, tai ainakin tämä merkin tekijä. Toinen saattaa olla vain peesaaja. Paska ilmapiiri varmaan työpaikallasi. Koita ap jaksaa.
[/quote] Näin on. Minusta juorutaan paskaa selän takana. Tämä toinen nainen ei ole varsinainen kiusaaja mutta ylempiensä peesaaja.

Vierailija
18/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään ihmetteleettä ap:ta "kiusataan" töissä---hän vaikuttaa hieman epänormaalilta.

Vierailija
19/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:14"]Kysy ensi kerralla mitä ele tarkoitti ja miksi hän teki niin. Tiedä vaikka olisi kukkakärpästä huiskaissut ja vilkaissut työkaveria merkitsevasti "että taas näitä kukkakärpäsiä täällä".
[/quote] Ei todellakaan vaan vihamielisellä ilmeellä rasti kasvojeni eteen.
[/quote]
Rasti? Viiltelyele?

Vierailija
20/139 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:53"]en yhtään ihmetteleettä ap:ta "kiusataan" töissä---hän vaikuttaa hieman epänormaalilta.
[/quote]

Totta, kaikki heikompia ja erilaisia saa ja pitääkin kiusata ja rääkätä! Better yet, raahataan heidät torille ja revitään ja hakataan kuoliaaksi, vain sinunkaltaisesi yhteiskunnan kruunut kananpersetukkineen ja läskeineen saavat olla olemassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi