Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valvonut miltei koko yön.

Vierailija
07.03.2015 |

Olen valvonut nyt puoli kuusi saakka. En saa mistään omaa rauhaa! Olen niin pahasti oman rauhan puutteessa että en kestä enä. Jokaisesta tekemisestäni tulee joku kysymys. Aina kuin olisi mahdollisuus omaan rauhaan ja saisin omaa rauhaa niin minua vähätellään. Minulla ei ole missään nimessä kavereita. Kaverit käyttävät hyväkseen minua ja ovat jo löytäneet tavan käyttää minua hyväksi. En voi puhua asioistani netissä julkisesti koska pelkään paljastuvani ja että minua kiusattaisiin heti päivällä tähän tekstiin liittyen mitä voin jo odottaa. En tiedä miten saisin omaa rauhaa. En voi syödä mitään esim. nyt koska päivällä saan kuulla maininnan siitä. Minua kuvottaa jo ruoka koska näen sen kyllästyttävänä ja varsinkin energia pitoiset proteiini ruoat koska saan joka päivä temperamenttistä puhetta niskaani ja tätä on jatkunut liian kauan kotona ja sen ulkopuolella!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:45"]

Sen kyllä huomaa.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015030619309615_iq.shtml

Voi hitto onko tyhmempää keksitty? Kuka oikeasti haluaa värkistänsä kuvan? Seuraavaksi varmaan sitten miesten vastaavan kuvauksia.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja voisi kuvauttaa päänsä, ote lipsuu pahemman kerran.

Vierailija
4/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:41"]

Olen valvonut nyt puoli kuusi saakka. En saa mistään omaa rauhaa! Olen niin pahasti oman rauhan puutteessa että en kestä enä. Jokaisesta tekemisestäni tulee joku kysymys. Aina kuin olisi mahdollisuus omaan rauhaan ja saisin omaa rauhaa niin minua vähätellään. Minulla ei ole missään nimessä kavereita. Kaverit käyttävät hyväkseen minua ja ovat jo löytäneet tavan käyttää minua hyväksi. En voi puhua asioistani netissä julkisesti koska pelkään paljastuvani ja että minua kiusattaisiin heti päivällä tähän tekstiin liittyen mitä voin jo odottaa. En tiedä miten saisin omaa rauhaa. En voi syödä mitään esim. nyt koska päivällä saan kuulla maininnan siitä. Minua kuvottaa jo ruoka koska näen sen kyllästyttävänä ja varsinkin energia pitoiset proteiini ruoat koska saan joka päivä temperamenttistä puhetta niskaani ja tätä on jatkunut liian kauan kotona ja sen ulkopuolella!

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2014120518894927_se.shtml?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen

Vierailija
5/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoito hiivatulehdukseen maustamaton jugurtti. Lievittää kutinaa. Ei paranna.

Vierailija
6/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se. Mut joidenkin "globaali" taso ei riiitä oman navan ulkopuolelle. Tässä tapauksessa, heh :D

Vierailija
7/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:49"]

Ensihoito hiivatulehdukseen maustamaton jugurtti. Lievittää kutinaa. Ei paranna.

[/quote]

Vierailija
8/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2015030619309667_se.shtml

HIH.

Muija sanoo että satsini maistuu suussa akkuhapolle. Onko normaalia että oma puoliso on joskus juonut siemennesteen makuista akkuhappoa?

Vierailija
9/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa Tjos artikkeli on mielestäsi paskaa. Ei päivää ilman IL:n pillu/kulliuutista...

Vierailija
10/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 06:08"]

Klikkaa Tjos artikkeli on mielestäsi paskaa. Ei päivää ilman IL:n pillu/kulliuutista...

[/quote]

Vierailija
11/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Kaikkea sinä myytkin.

http://keskustelu.suomi24.fi/tori/vaatteet

Vierailija
12/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI TÄRKEÄ ASIJA

Vierailija
13/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä hullut päivät? Ei aukea jutut,ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme