Millaiset naiset ajavat amerikkalaisilla autoilla?
Kommentit (24)
Ei yleensäkään suomalaiset. Taitaa japsit ja sakemannit mennä edelle.
"Chevy woman" se ajelee korealaisella Daewoolla. HAH!
Vaikea sanoa kun en ole varma olenko ikinä edes nähnyt sellaista naista.
Täällä yksi ylpeä Teslan omistaja <3
N50
Hitsi, näin just mattamustan Teslan. Aika erikoinen näky, sporttinen ja (tietysti) hiljainen. Se oli sitä sporttisempaa mallia.
Sellanen joka arvostaa mukavuutta ja estetiikkaa ja nahkapenkkejä.
No monta vuotta ajoin Chryslerilla, oli hyvä perheauto kun asuimme Usassa. Aika moni ajaa Fordilla. Wranglerin olisin halunnut, mutta koeajoin, enkä halunnutkaan traktoria.
Ne joilla on varaa tai kiinnostusta jenkkiautoja kohtaan. Eihän ne mitään budget luokan kaaroja usein ole.
Tesla täälläkin bongattu. Oli parkissa. Suattaapi olla naisenkin auto, ken tietää tai ketä kinostelee :D
Amerikkalaisista autoista pitävät naiset.
Kullakin Tesla Model 3 koska parikymmentä kilometriä suuntaansa työmatka-ajoa ja lisäksi viikottain pidempi työreissu omalla autolla. Polttoaine edullista kotilatauksella ja auto on turvallinen ja mukava maantieajossa. Lisäksi hyvät handsfree-laitteet ja automaattinen matkalaskuohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Kullakin Tesla Model 3 koska parikymmentä kilometriä suuntaansa työmatka-ajoa ja lisäksi viikottain pidempi työreissu omalla autolla. Polttoaine edullista kotilatauksella ja auto on turvallinen ja mukava maantieajossa. Lisäksi hyvät handsfree-laitteet ja automaattinen matkalaskuohjelma.
Kullakin=mullakin
Mulla on Lexus ja olen ihan tavallinen keskiluokkainen nainen.
Varmaan aika monet amerikkalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Lexus on japanilainen automerkki.
Vierailija kirjoitti:
Lexus on Toyotan valmistama.
Tiedän yhden naisen, jika ajaa Chevyn maasturilla (kevytkuorma-auto). Pullero, kiroilee, tupakoi ja räkii kuin miehet.
Monenlaiset