Millaiset miehet ajavat ranskalaisilla autoilla?
Kavereiden miehillä on audeja, bemareita, mersuja ja yksi Tesla. Tapailemallani miehellä ei ole tällä hetkellä autoa ja kertoi katselleensa uutta Peugeotia
Kommentit (49)
Hyviä ajo ominaisuuksia arvostavat. Pösö oli kyllä yksi parhaista autoista ajaa mitä mulla on ollut. Erinomainen alusta.
Peugeot oli vielä 70-luvulla haluttu laatuauto ja oli paljon taksinakin ja mikä vain sitten pikkuhiljaa vain tuli kestävyyteen?
Lavea sielu. On OK sen kanssa, että autolla saattaa olla oma tahto, eikä maailma kaadu siihen. Samasta syystä todennäköisemmin kissa- kuin koiraihminen.
Toivottavasti hyvä autonkorjaaja tai hyväpalkkainen viemään kokoajan huoltoon.
Olettaisin että maksukykyinen, ajokortin omaava mies. NAM.
Kovimmat jätkät, joilla on kauneimmat vaimot ja isoimmat tulot.
Luulevat olevansa muita älykkäämpiä, jotain elegantteja.
Juokse tosiaan. Tuosta kokonaisuudesta ei tule kuin ongelmia
Volkswagen = Haluan laadukkaan auton ja en halua ärsyttää ketään.
Skoda = Haluan laadukkaan auton ja esittää järkevää ja pihiä kahvipöydässä. Jos olisi enemmän rahaa ostaisin mersun.
Audi = Kerron että minulla on rahaa ja statusta ja haluan esittää urheilullista ja nuorekasta.
BMW = Kerron että minulla on rahaa ja statusta, olen älykäs,miehekäs ja kiinnostunut tekniikasta.
Mersu = Kerron että minulla on rahaa ja statusta, olen mukavuudenhaluinen.
Uuden Toyotan ostaja papparainen = Haluan auton joka toimii, vaihdan sen kuitenkin 40tkm ajettuna ja kolmen vuoden välein uuteen.
Vanhan Toyotan ostaja nuorukainen = järkimies.
Citroen = Mukavuudenhaluinen, ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Ehkä homo.
Peugeot = Menossa urheilullisempaan suuntaan joten ehkä samaa segmenttiä kuin audit...?
Tesla = Liikaa rahaa, avoin- seikkailumielinen ja ei halua ärsyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka osaavat korjata autoa.
Nykyisiä uusia autoaja ei osaa korjata autonomistaja itse.
Miehet jitka ei käytä nahkahousuja...edes salaa
Itse ajan Peugeotilla. Speksit: 185 cm, 85 kg, 18 cm penis, tulot 55 tuhatta vuodessa. Akateeminen loppututkinto. Ei mielenterveysongelmia, useita parisuhteita takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka osaavat korjata autoa.
Nykyisiä uusia autoaja ei osaa korjata autonomistaja itse.
Miksei?
Ihan samanlaista anturin vaihtoa ja mutterinpyöritystä se on ollut viimeiset 20 vuotta.
Just vaihdoin pari vuotiaasta autostani egr venttiilin ja turbon ahtoputken, pysäköintihallin parkkiruudussa.
Pösö on ollut toiseksi paras auto ajaa, olen pienikokoinen nainen ja pari muutakin hukkapätkää on sanonut samaa. Ap, jos olet pieni, sitä autoa katsellaan sinua kuskiksi ajatellen. Paras auto ajaa itselleni on ollu Toyota Corolla, sitä ei ollut koskaan omaa, mutta olen ajanut.
En ole merkkiuskollinen mutta ranskiksia muutama ollut peräkkäin. Temput oppinut, tullut hommattua erikois työkaluja mitä en ole aiemmin tarvinnut, saa halvalla, halvat varaosat. 40v. autoilua takana ja korjaamolla ajopelit viettäneet aikaa yht. reilusti alle 20 tuntia huoltoineen/korjauksineen. Vara auto ollut kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Hannu Mikkola ajoi Peugeot 504:ää. Ari Vatanen, Juha Kankkunen ja Timo Salonen Peugeot 205:ttä. Marcus Grönholm ja Harri Rovanperä ajoivat Peugeot 206:tta. Marcus Grönholm ajeli myös Peugeot 307:ää. Harri Rovanperä ajeli Citroen DS3:a.
Voisin minäkin ajella ranskalaisilla autoilla, jos on sellainen sopimus, ettei tarvi mitään huoltoja ja remppoja tehdä omalla kustannuksella ja siitä ajamisesta vielä maksetaan rahaakin.
Minä ajan toyotalla ja en tiedä mikä on bottomboy.