Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ajavat ranskalaisilla autoilla?

Vierailija
04.12.2021 |

Kavereiden miehillä on audeja, bemareita, mersuja ja yksi Tesla. Tapailemallani miehellä ei ole tällä hetkellä autoa ja kertoi katselleensa uutta Peugeotia

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösö mainettaan parempi ja hyvä ajaa. Housuista löytyy sit mukavan kokoinen vehje nii ei tarvi autolla paikkoa. autoina on ollut opel, mazda, peugeot, skoda ja ei kyl ole ollut väliä millä ajaa kuhan liikkuu eteenpäin

Vierailija
42/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä voisi ajaa ranskalaisella.

Olen katsellutkin Peugeotien upeita malleja sillä silmällä.

Itselläni on ollut kymmeniä autoja, eikä niistä yksikään ole ollut ylivoimaisen hyvä.

Kaikki autot ovat hyviä/huonoja, vähän riippuu käyttäjästäkin.

Ainoa auto joka on jättänyt tielle oli BMW, mutta silloinkin meni laturin ja vesipumpun hihna poikki ja sehän nyt voi sattua autolle kuin autolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösö mainettaan parempi ja hyvä ajaa. Housuista löytyy sit mukavan kokoinen vehje nii ei tarvi autolla paikkoa. autoina on ollut opel, mazda, peugeot, skoda ja ei kyl ole ollut väliä millä ajaa kuhan liikkuu eteenpäin

Mazdaa lukuunottamatta nuo muut ovat hinta laatu suhteeltaan huonoja autoja. Koko ajan hajoilevat ja tulevat pidemmän päälle kalliiksi.

Vierailija
44/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitten käynyt hyvä tuuri kun ei ole hajonneet koko ajan.. opelin ostin hätä autoksi ja ajelin sillä vuoden ja ainut vika oli et söi öljyä ja oli uskomattoman ruma joten pistin pois

Vierailija
45/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomat. Uskovat, että jotain hajaotessa jollain tavalla selvitään.

Vierailija
46/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan Peugeotilla. Speksit: 185 cm, 85 kg, 18 cm penis, tulot 55 tuhatta vuodessa. Akateeminen loppututkinto. Ei mielenterveysongelmia, useita parisuhteita takana.

Ja teet siis puolikasta viikkoa, koska noin pienet tulot.

Ihailtavaa että sulla on elämässä muutakin kuin työ ja pieni penis!

Vierailija
47/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan Peugeotilla. Speksit: 185 cm, 85 kg, 18 cm penis, tulot 55 tuhatta vuodessa. Akateeminen loppututkinto. Ei mielenterveysongelmia, useita parisuhteita takana.

Sen mä ymmärrän että tilinauhaa joutuu katsomaan kun autonauppaan menee, mutta ei ole tähän mennessä tiskillä kullin mittaa tai mahan ympärystä kysytty...

Vierailija
48/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka haluavat päästä perille paremmassa kunnossa kuin lähtiessä.

Vierailija
49/49 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ja korkeasti koulutetut. Sellaiset, joita ei kiinnosta amistyyppien automerkkiuhoamiset vaan ymmärtävät, että näin saa parhaan hinta-laatusuhteen. Renaultilla ajava mies, jolla on villakoira, on vahva mies, jonka ei tarvitse todistaa kenellekään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi