Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet vähemmän haluttavana naista, jolle on tehty sterilisaatio?

Vierailija
06.03.2015 |

En tarkoita nyt pitkiä parisuhteita vaan uusia tuttavuuksia. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä haluaako mies lapsia. Suurin osa haluaa.

Vierailija
2/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti haluttavana, tarkennan vielä. Miesten mielipiteet kiinnostavat kovasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain positiivinen piirre, ominaisuus tai miksi sitä voisi kutsua.

Vierailija
4/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me sen voisimme tietää kenelle on tehty ja kenelle ei? 

Tietysti jos haluaa lapsia niin ei se kumppanina oikein ihanteellinen olisi, mutta voisihan sen kanssa seksiä harrastaa ihan normaalisti jos sitä meinasit. 

Vierailija
5/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästä kaveriudesta kyse, niin ei väliä, mutta jos romantiikka mielessä, niin ei voi puhua vähemmän haluttavasta, koska saa unohtaa koko jutun.

Vierailija
6/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Ei siis tässä mielessä...

Vierailija
7/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljon enemmän haluttavana kuin jotain lastentekokonetta.

Vierailija
8/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ja kysy kaikilta maailman miehiltä, veikkaan kuule että kaikilla on sama mielipide asiasta.. :-)

Vierailija
9/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Ei siis tässä mielessä...

[/quote]

No missä mielessä sitten?

Kyllä kyliltä löytyy runsain määrin kolleja, jotka mielellään piilottaa lisukkeensa hedelmättömään piirakkaan, mutta sen jälkeen vetävät housut jalkaansa ja jatkavat matkaansa.

Eli, jos kysymys suomeksi kuului, että saako steriloitu nainen kyrpää, niin kyllä varmasti saa.

Vierailija
10/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Todennäköisesti se laskee kiinnostusta mutta ainahan joku kiinnostuu. Onkohan tehty kokeita joissa on näytetty naisten kuvia ja joistakin kuvista sanotaan että ei voi saada lapsia?

Vierailija
11/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa seksuaalisesti paljon enemmän! Et haluis treffeille lähtee?

Vierailija
12/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:09"]

[/quote]

Ehkä :) Ei kun mulla on uusi seksi/ystävyyssuhde ja mies kysyi mikä ehkäisy mulla on käytössä. En vastannut, kun pelkäsin, että se vaikuttaa negatiivisesti siihen, miten mies näkee minut.

ap

Vierailija
13/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanon vain, että "en voi saada lapsia". Mitäs se syy kenellekään kuuluu.

Vierailija
14/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka olenkin nainen. Sterilisaatio tehty kolmisen vuotta sitten, sinkkuillut olen pari vuotta muutamia parin-kolmen kuukauden puolivakavia tapailuja lukuunottamatta, ja kyllä sitä munaa on ihan kiitettävästi saanut silloin kun on halunnut :D

Niin, ja olen yli 30v ja vielä kaiken lisäksi yhden lapsen yh, ja siltikin nytkin olis tossa pari kiinnostunutta, puhelin soi vähän väliä. En valita ollenkaan.

Mun kokemukseni mukaan monia miehiä lähinnä kiihottaa, kun tietää ettei ole pelkoa raskaudesta (tämä ei kuitenkaan tarkota että antaisin heti ilman kumia, joku irvileuka sitä kuitenkin veikkaa) :)

Vierailija
15/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti vaikuta, jos "vain" seksisuhteesta kysymys :) Vaimomateriaalia et ehkä ole, jos mies etsii puolisoa ja haluaa lapsia, mutta omalla kohdallani siitä on ollut pelkästään hyötyä, että ehkäisy on ollut hoidossa noinkin luotettavalla tavalla. Yksi mies sitä vähän epäili, mutta näytin hänelle sairaalasta saamani epikriisin toimenpiteestä, oli kovin tyytyväinen sen jälkeen ;)

Vierailija
16/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jotkut sterilisaatiot voi vaikuttaa estrogeenin eritykseen? Joitakin tutkimuksia on tehty, että suuret estrigeenitasot tekevät naisesta viehättävämmän. Eli jos steri on heikentänyt hormonitasoja, niin sillä voi olla vaikutuksia viehättävyyteen.

Vierailija
17/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä vähemmän haluttavana mutta ihmettelisin suuresti miksi on tehty sterilisaatio. Vaimoksi en kelpuuttaisi, seksisuhteeseen tai yhden yön jutuksi ehkä mutta sellaisia en muutenkaan harrasta. m37

Vierailija
18/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steriliaatio lisää naisen kiinnostavuutta minun silmissäni. Ehdottomasti myös raksi sarakkeeseen "vaimomateriaalia".

Vierailija
19/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:18"]

Vastaan, vaikka olenkin nainen. Sterilisaatio tehty kolmisen vuotta sitten, sinkkuillut olen pari vuotta muutamia parin-kolmen kuukauden puolivakavia tapailuja lukuunottamatta, ja kyllä sitä munaa on ihan kiitettävästi saanut silloin kun on halunnut :D

Niin, ja olen yli 30v ja vielä kaiken lisäksi yhden lapsen yh, ja siltikin nytkin olis tossa pari kiinnostunutta, puhelin soi vähän väliä. En valita ollenkaan.

Mun kokemukseni mukaan monia miehiä lähinnä kiihottaa, kun tietää ettei ole pelkoa raskaudesta (tämä ei kuitenkaan tarkota että antaisin heti ilman kumia, joku irvileuka sitä kuitenkin veikkaa) :)

[/quote]

Vastaavasti monia miehiä kiihottaa myös ajatus siitä, että on mahdollisuus siittää nainen raskaaksi :-D Mulla on tullut varmaan kolme raskausfetissin omaavaa miestä vastaan ja vähän pelkäsin kun en itse käytä pillereitä vaan kondomilla mentiin, niin pelkäsin että ottavat koko kondomin pois seksin aikana kun puheet oli semmosta luokkaa että olisin seksikäs raskaana jne.

Vierailija
20/22 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:09"]

[/quote]

Ehkä :) Ei kun mulla on uusi seksi/ystävyyssuhde ja mies kysyi mikä ehkäisy mulla on käytössä. En vastannut, kun pelkäsin, että se vaikuttaa negatiivisesti siihen, miten mies näkee minut.

ap
[/quote]
Höh :( No jos se kariutuu ihan mihin vaan niin sit ainakin!