Mistä huumeesta kiiluvat silmät?
Olen tässä muutaman kerran viimeaikoina törmännyt oudosti kiiluviin silmiin. Onko amfetamiinia vai mitä?
Kommentit (27)
Ja siis tämä tyyppi on kertonut minulle myös, että nuorena on polttanut paljon kannabista. Kun kerroin, että nuorena tuli juotua paljon alkoholia, se oli normaalia omassa nuoruudessani. Nuoruuden kannabiksen polttelu, kiiluvat silmät, usein matkustelu, outo tieto, mistä saa huumeita meidän korttelissa. Hälytyskellot soivat.
En ole mikään kyylä. Joskus aikaisemmin havaitsin, että alkoa kuluu paljon tuossa perheessä. Mutta mitäs se minulle kuuluu. Huumeet on sitten eri juttu. Se on laitonta.
korkea verenpaine korkeat sokeriarvot
Ok, täälläkin palstalla on huumeiden käyttäjiä. Minulle on aika sama, mitä keski-ikäiset ihmiset tekevät vapaa-ajallaan ja mihin tuhlaavat rahansa. Mutta kun on pieniä lapsia ympärillä, silloin kyllä katson vähän tarkemmin mitä ympärillä tapahtuu.
Väsymys saattaa myös mössätä silmät ja kun niihin sitten tiputtelee tippoja ne helposti kiiltävät vetisinä. Moni käyttää tippoja ilmanvaihdon ja sen aiheuttaman silmien kuivumisen johdosta.
Aina ei ole järkevää etsiä lennokkainta selitystä ja usein se arkisin ja tylsin osuu parhaiten. Jos ja näköjään kuitenkin tahdot epäillä huumeita niin kannattaa googlettaa mielummin kuin kysyä vainopalleroilta teileusvinkkejä. Jos taas tahdot epäillä ja syyllistää niin seuraa heitä. Sillain vainvihkaa lymyät. Jos sulla on koira niin sitä on hyvä hyödyntää ja muka lenkittää. Kiikari kannattaa myös olla ja tekeydyn lintubongariksi. Kaupassa seuraat sit tosi tarkkaan. Greipin osto on lähes varma merkki narkkiudesta. Toinen on epätavallisen pienten ruokamäärien ostaminen. Myös ylensyönti on varma merkki. Millaisella autolla ajavat? Jos liian hieno niin satavarmoja diilerinarkkinarsistipedareita koko poppoo.