Mistä huumeesta kiiluvat silmät?
Olen tässä muutaman kerran viimeaikoina törmännyt oudosti kiiluviin silmiin. Onko amfetamiinia vai mitä?
Kommentit (27)
Näytä taskulampulla korvien sisään.
Eikun ihan oikeasti. Esimerkiksi lapsen kaverin vanhempi. Mietin, kuinka yleisiä huumeet oikein ovat.
Sellaiset oudon kiiluvat ja kosteat silmät. Ei ole normaalit. Joskus näkee telkkarissa jollakin sellaisia myös.
Kysyn, koska huumeet ovat niin vieras maailma.
Amfetamiinia, gammaa, jotain happoa? Pilvestä tulee sellaiseksi uneliaaksi, silmät lerputtaa.
Wokeismin kannattaja. Woke aiheuttaa sekavuutta ja hallusinaatiota. He näkevät asioita, joita ei ole olemassa todellisessa maailmassa.
Vanhempana kiinnostaa, mitä täällä ympäristössä tapahtuu. Jos lapsen kaverin vanhempi vetää huumeita, miten suojelen omaa lastani? Kyllä vähän ajattelin skannata lähipiirin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikun ihan oikeasti. Esimerkiksi lapsen kaverin vanhempi. Mietin, kuinka yleisiä huumeet oikein ovat.
Entä jos on jokin normaali lääkitys? Mutta jos epäilet huumeita, niin miksi hemmetissä lapsesi on sellaisessa kaveripiirissä, jossa vanhemmat käyttävät huumeita?
Ulkona käy viima, on pakkasta ja sisäilma kuivaa.
jostain mielialalääkkeistä tulee hullunkiilto silmiin
Amfetamiinista ilmeisesti ainakin tulee. Voiko sitä käyttää viihdekäyttönä, vai jääkö heti koukkuun?
Kuume voisi aiheuttaa kiiluvat silmät. Samoin kuivat silmät. Varmaan jotkin lääkkeetkin aiheuttavat silmäoireita.
Maskin käyttämisestä alkaa silmät punoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on jokin normaali lääkitys? Mutta jos epäilet huumeita, niin miksi hemmetissä lapsesi on sellaisessa kaveripiirissä, jossa vanhemmat käyttävät huumeita?
Eikun tämä vanhempi itse esimerkiksi tiesi, mistä meidän lähikorttelissa voisi ostaa huumeita. Ja sitten ikäänkuin leikillään kysyi, että mistä minä ostan huumeeni sitten? Silloin oli sellainen ihmeellinen kiilto silmissä. Sitten tällä on työmatkoja lähimaihin, vaikka minusta ei tee mitään sellaista, että pitäisi käydä työmatkalla Saksassa. Olen miettinyt, että jos tämä tyyppi itse diilaa huumeita.
Asutaan siis ihan keskiluokkaisella hyvällä alueella. Olen ajatellut, että huumeet ovat nuorten juttu. Mutta näköjään niitä vetävät sitten kaiken ikäiset.
Eilispäivän paskanrippeet wc pöntöstä. Silmät kuivuu jos ei kypsennä.
Ihan keski-ikäisiä ihmisiä ovat olleet, ei mitään teinejä.