Olen kaunis näyttävä nainen, anoppi käski laihduttamaan "ainakin 50kg"
Olen kaunis, naisellinen nainen ja aina kokenut että kannan kiloni kunnialla. Olen 165cm, aina ollut urheilullinen ja hoikka. Painoni on parin raskauden jälkeen noussut 95 kiloon, mutta kilot ovat mielestäni ns. oikeissa paikoissa. Minulle tuli valtavana shokkina kun anoppi kehoitti laihdutamaan ainakin 50kg. On sitten kuulemma taas varaa lihoa ja syödä nakkimakkaroita ennen kuin tarvitsee alkaa uudestaan laihduttamaan.
Kommentit (14)
Tuolla oli juttua virtahevoista ;DD Tolla pituudella sallittakoon 60kg paino.
No anoppisi liiottelee.
35-40 kiloa laihdutusta riittää.
Näyttävä nainen.
Kas kun ei rehevä.
Tai edes kurvikas.
Tai naisellisen muodokas.
Suomalainen nainen kun näitä itsestään käyttää, se on synonyymi läskille.
Kenen mielestä olet kaunis? Jonkun afrikkalaisen? Siellähän naisella pitää olla vararvintoa kun alkaa lapsitehtaaksi.
Painoindeksi 35, eli vaikea lihavuus.
Kummallista, kun suurinta terveysriskiä, terveydenhuoltoa kuormittavinta ja kalleinta ongelmaa yritetään vähätellä keksimällä positiivisia ilmauksia, kuten kehonpositiivisuus. Kas kun ei alkopositiivinen tai huumepositiivinen.
Pistäpä anoppi kävelemään lankkua pitkin ja sano että kas näin, pudotin hetkessä kaksi kertaa sen 50 kiloa.
Sitten kuuluu vain plumps - voila´ - se ongelma on ikuisiksi ajoiksi pois päiväjärjestyksestä. Jos haluat vielä keventää voit pistää poikansa perässä, jos tilanne vaatii.
Huomaat miten kevyt ja vapaa olo onkaan! Kuin vasikalla kevätniityllä!
Kerro anopille, että bodypositiivisyys on pop ja me bodypositiiviset olemme kauniita. Anoppisi syyllistyy syrjintään. Haasta hänet oikeuteen, mielesi pahoittamisesta. Vetoa wokeen.
Terveysterroristi kirjoitti:
Kummallista, kun suurinta terveysriskiä, terveydenhuoltoa kuormittavinta ja kalleinta ongelmaa yritetään vähätellä keksimällä positiivisia ilmauksia, kuten kehonpositiivisuus. Kas kun ei alkopositiivinen tai huumepositiivinen.
Kun nyt tosiasia ja kiistämätön sellainen on se, että vain yksi neljäsosa aikuisista suomalaisista on normaalipainoisia, en ymmärrä miksi ette tee mitään ongelmanne eteen?
Osaatte kyllä räksyttää ja repiä leukojanne, mutta läskeillenne ette osaa tehdä mitään. Kieltäydytte näkemästä niitä, projisoitte oman pahan olonne muihin. Kun nyt olette niin valtavan huolissanne suomalaiskansallisesta terveysongelmasta mikä kyllä on totta ja näkyy, ei voi olla näkymättä, tehkää sille jotain!
Miksi toisten ylipaino ja lihavuus on teille ongelma, omanne ei? Oletteko itse jotenkin terveellisemmin lihavia? Kertokaa toki. Tämä on ihmetyttänyt minua jo pitkään.
45 kg olisi jo huomattava alipaino..
En olisi missään tekemisissä tuollaisen anopin kanssa, en edes mieheni mieliksi. Vaikka ylipainoa olisikin tuon verran. Helvettiäkö se sille anopillesi kuuluu? Voithan vastapainoksi käskeä häntä tekemään jotain, ole vielä häijympi kuin hän oli sinua kohtaa, katsotaan kauanko hän sitä suostuu kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En olisi missään tekemisissä tuollaisen anopin kanssa, en edes mieheni mieliksi. Vaikka ylipainoa olisikin tuon verran. Helvettiäkö se sille anopillesi kuuluu? Voithan vastapainoksi käskeä häntä tekemään jotain, ole vielä häijympi kuin hän oli sinua kohtaa, katsotaan kauanko hän sitä suostuu kuuntelemaan.
Muutenkaan en jaksa enää olla tekemisissä kuin älykkäiden ja itseni kanssa samalla aallonpituudella olevien kanssa. Yksikin typerä kommentti niin se on siinä, adios.
Samaa sanoi minulle. 🤔
M49