Jos saisit häädön ja olisi yh, mitä tekisit?
Ja sulla ei ois rahaa uuteen vuokra-asuntoon?
A) Kysyisitkö mukavalta lapsen vaarilta apua
B) Salaisitko totuuden lapsen isältä jolla sinulla on hyvät välit ja joka voisi auttaa
C) Soittaisitko sossuun josta järjestettäisiin teille aia suurella todennäköisyydellä majapaikka ja asunto
Vai D) Menisitkö autoon nukkumaan yöksi lapsen kanssa ja et kertoisi tilanteesta kenellekkään?
Kommentit (18)
Tekisin jotain jo ennen häätöä, vaikea kuvitella että tuollaista tilannetta tulisi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"]Tekisin jotain jo ennen häätöä, vaikea kuvitella että tuollaista tilannetta tulisi.
[/quote]
Jos ei saa valita muia vaihtoehtoja kuin A-D. T.ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:36"]Siis mistä häätö johtuu?
[/quote]
Siis jos ei olisi varaa maksaa vuokraa. Tällainen tilanne Salkkareiden Evalla.
Olen yh ja jos saisin häädön, kysyisin yöpaikkaa ystäviltä.
Pyytäisin apua maailman parhaalta vaarilta-isältäni.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:38"]Olen yh ja jos saisin häädön, kysyisin yöpaikkaa ystäviltä.
[/quote]
NT KYSYTTIIN MIKÄ NOISTA VAIHTOEHDOISTA!!!
HEI AP TÄSSÄ. TÄMÄ ON SIIS GALLUP ETTE ILMEISESTI TAJUNNEET. VALITSE A; B, C TAI D.
Ensin yrittäisin selvittää, saanko jotain virallista apua eli C, ja jos en saisi, kysyisin tietysti vanhemmiltani, voinko tulla heille asumaan, kunnes saan asiani järjestykseen eli kaipa se on A-vaihtoehto. Lapsen isällekin on tietysti tilanteesta kerrottava (ja toki jos hän haluaisi auttaa ja avun pystyisin vastaanottamaan, apua myös vastaanottaisin). Lapsen kanssa autoon asumaan en menisi, jos vain joku muu vaihtoehto olisi.
Olen yhteishuoltolainen, en voi saada häätöä koska elämäntavat ok ja omistan tämän.
Huono kysely. Jos valitsen A:n, silloin todennäköisesti myös B pitää paikkaansa. Miksi muuten vaivaisin isoisää.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:41"]Olen yhteishuoltolainen, en voi saada häätöä koska elämäntavat ok ja omistan tämän.
[/quote]
Sitähän sulta ei kysytty.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:31"]Ja sulla ei ois rahaa uuteen vuokra-asuntoon?
A) Kysyisitkö mukavalta lapsen vaarilta apua
B) Salaisitko totuuden lapsen isältä jolla sinulla on hyvät välit ja joka voisi auttaa
C) Soittaisitko sossuun josta järjestettäisiin teille aia suurella todennäköisyydellä majapaikka ja asunto
Vai D) Menisitkö autoon nukkumaan yöksi lapsen kanssa ja et kertoisi tilanteesta kenellekkään?
[/quote]
Sossulaan
Apua en tajua miten tuli noin paljon kirjoitusvirheitä. Anteeksi. -ap