Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hyi, taas ufoja USAssa, " Iljettävä vihreä hohde" ympäröi "laitteistoa" joka irtosi emoaluksesta ja tuli tutkimaan panssarivaunua!

Vierailija
04.12.2021 |

https://myaccount.nytimes.com/auth/login?response_type=cookie&client_id…

Luutnantti Harvath: Siihen (objektiin) ei voinut katsoa suoraan, iljettävä (excerable) vihreä valo irtosi jonkinlaisesta emoaluksesta (ja tuli) tutkimaan panssarivaunuamme. Meitä jotenkin skannattiinn, kaikilla meistä oli muistikuvia ja kokemuksia lapsuudestamme alkaen kun valo ympäröi meidät. Kuin se olisi mitannut tai kartoittanut onko meissä (panssarivaunu) tietoisuutta.

Siis ihan hirveää. Ei varmasti hyvä juttu ollenkaan näiden läsnäolo.
Aina ihmetellään että miksi emme ole aiemmin kuulleet heistä. Kuitenkin vaikka matkapuhelinverkkokin helppo mykistää. Entä jos avaruus onkin täynnä lajien avunhuuto ja mutta nämä avaruuspirut kaataneet varoitus Erkon ja blokanneet signaalit. Ja nyt siis ovat täällä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesusta Kristusta eivät kykene voittamaan.

Jeesushan oli itsekin avaruusolento.

Vierailija
22/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettuukohan antikristus Jerusalemiin ja ufoilla tämän kanssa tekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buzz Aldrin eli astronautti ekalla Nasan kuulennolla yhdessä Neil Armstrongin kanssa on sanonut, että ufo pyöri koko ajan heidän lähettyvillään ja seurasi mitä he tekevät kuussa. Neil Amstrong oli myös salaisella 2. linjalla asiasta yhteydessä Nasan valvontakeskukseen ja siellä olevaan lääkäriin, joka siis vastasi astronauttien terveydestä.

Buzz Aldrin on sanonut myös, että kuussa oli rakenteita, jotka olivat todennäköisesti keinotekoisia eikä täysin luonnollisia....

En ymmärrä miksi Buzz Aldrin keksisi tällaisia juttuja huvikseen ihan omasta päästään.

No mutta eikös ole hassua että Neil Armstrong ei suostu vannomaan käsi raamatulla että kävi kuussa? Neil sen sijaan tumppasi miestä turpaan...

Se oli hauska video missä Buzz tempaisi sitä trollia leukaan niin että tämän jalat irtosivat maasta. Vanha mies alisti.

Vierailija
24/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynoita/pakana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei edes muinaiset "pakanat" monissa maissa.

Siksi "kokot" paloivat ympäri Eurooppaa ja raamattukoulu kävi kovana.

#rauhanuskonto

Sinun valheet ja viha eivät totuutta muuta :)

Vierailija
25/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesushan oli itsekin avaruusolento.

Sinä et vaikuta koko Jeesusta tuntevan.

Vierailija
26/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilu tronet kuvaa . Vakoilu satelliitit myös . Vihreää väriä on revontulet ja kaasut sekä tietysti laser aseet .

Vierailija
27/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jeesus on avaruus olento tietysti taivaasta se tuli taivaaseen meni ja taivaan se on luonut ja meidät .

Vierailija
28/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#rauhanuskonto

Ei hyvä Jumalattareni Selene!

Minäkin olisin palanut roviolla tai roikkunut hirressä 1600 - 1700 - luvuilla jo yksistään niistä syistä, että olen vihreäsilmäinen pakana, joka on vasen (ns. väärä) kätinen, minulla on syntymämerkki ja "omituiseksi" luettuja, ei itse aiheutettuja rokkoarpia ihollani.

Lisäksi toki yrttien, kasvien ja mineraalien keräily ja käyttö olisi ollut varma tuomio noituudesta tuolloin

Vierailija
29/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä noita, ethän ala kommentistani minua noitumaan, sanon tämän omaksi parhaaksesi. 😘

Vierailija
30/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan Mooseksen kirjasta kohta älä varasta Jehova . Miksi nämä varastaa sitten. Monta vuotta odotettu että palauttaa pyytää anteeksi tai edes tunnustaa kleptomanian ja väärentämisen mutta ei vaan .

Vierailija
31/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asettuukohan antikristus Jerusalemiin ja ufoilla tämän kanssa tekemistä?

Siellä hän se istuu väittää olevansa Jumala .

Vierailija
32/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo otsikko, nauratti ihan kamalasti :'D TAAS ufoja, HYI. Ihan kuin jotain itikoita, jotka ilmestyy kesällä kiusaamaan ihmisiä.

Vierailija
33/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#rauhanuskonto

Minäkin olisin palanut roviolla tai roikkunut hirressä 1600 - 1700 - luvuilla jo yksistään niistä syistä, että olen vihreäsilmäinen pakana, joka on vasen (ns. väärä) kätinen, minulla on syntymämerkki ja "omituiseksi" luettuja, ei itse aiheutettuja rokkoarpia ihollani.

Lisäksi toki yrttien, kasvien ja mineraalien keräily ja käyttö olisi ollut varma tuomio noituudesta tuolloin

Koita jo päästä tuosta.

Vierailija
34/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoinstituutio ei vaan ole sama asia kuin Jeesus. Ihan nykypäivänäkin voi lukea vaikkapa Laajasalon kirjoituksen rokottamattomista ja pohtia, onko se Jeesuksen puhetta.

Vierailija
35/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas jenkeissä, hollywood-elokuvien kotimaassa...[/quote

Jenkit asuu Itärannikolla, Hollywood on lännessä, stupido.

Kiitos kun valistit tietämätöntä. T. Neljä vuotta jenkeissä asunut.

Vierailija
36/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että näistä ei koskaan ole kunnon kuvaa tai videota vaikka joka ikisellä on älypuhelin... :D

Ensinnäkin:

A) Keskiverto älypuhelimella ei saa hyviä kuvia tai videoita vähäkään kauempana olevista kohteista. Harvalla maailman ihmisellä loppujaan on joku tonnin luuri jolla voisi täyttää paremman kuvanlaadun kriteerit.

B) Jos kuva on liian hyvää, niin sitä väitetään heti huijaukseksi ja päälle nauretaan.

C) Eli on kuva paska tai hyvä, niin aina pidetään epäuskottavana.

Vierailija
37/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että näistä ei koskaan ole kunnon kuvaa tai videota vaikka joka ikisellä on älypuhelin... :D

Niitä videoitahan on nimenomaan netti pullolalan.

Tuhansia videoita löytyy.

Siinä on vain se, että mistä tiedät niiden olevan aitoja, kun tänäpäivänä kotitietokoneella saat jo tehtyä aidon näköisen animaation.

Vierailija
38/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt humanoidin ja se kokemus muutti elämänkatsomukseni. Niitä yksinkertaisesti on olemassa eikä se ole yhtään ihmeellisempää kuin se että merestä ja viidakosta löytyy mitä kummallisempi olentoja.  todennäköisyys on sen puolella että avaruudesta löytyy elämää + lukuisat todistajat, itse mukaan lukien. Väsyttävää että yritetään selittää tätä jollain muulla.

Vierailija
39/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt humanoidin ja se kokemus muutti elämänkatsomukseni. Niitä yksinkertaisesti on olemassa eikä se ole yhtään ihmeellisempää kuin se että merestä ja viidakosta löytyy mitä kummallisempi olentoja.  todennäköisyys on sen puolella että avaruudesta löytyy elämää + lukuisat todistajat, itse mukaan lukien. Väsyttävää että yritetään selittää tätä jollain muulla.

Todennäköisyys maan ulkopuoliselle elämälle on jo todistettu. Marsistahan löytyi jo jotain hyvin alkeellista tyyliin karhueliöitä tai bakteereja.

Lisäksi jos etsii muinaisilta ajoilta (pyramideissa esim) olevia piirustuksia, kaiverruksia ja maalauksia niin niistäkin löytyy selvästi lentäviä aluksia esittäviä kohteita.

Vierailija
40/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#rauhanuskonto

Koita jo päästä tuosta.

Pohjois Norjasta löytyy palava ikitulitaideteos, joka on rakennettu paikallisen kylän noitavainojen uhreille ja joka periaatteessa symbolisoi koko Euroopan vainojen uhreja.

Tämä olo tämän taiteilijan viimeinen työ ennen hänen kuolemaansa.

Että maailmasta on löytynyt jo edesmenneitä taiteilijoita ja yhä eläviä, jotka arvostavat oman uskonsa vuoksi kuolleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän