onko kirjoja lukeva mies turn-off?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:21"]
Haluaisin kovasti miehen, joka lukee kirjoja. Olen itse korkeastikoulutettu nainen. Tykkään enemmän "nössöistä" kuin machoista.
[/quote]
Paitsi, jos nämä miehet ovat pienikokoisia ja huonoryhtisiä laihaläskejä, joille tulee hiki pintaan, kun jänskättää puhua naiselle. Ne urheilulliset ja menestyvät nörtit on jo varattu.
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
Ensin riisuisin silmälasit ja sitten, mmmm....
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"]
No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta?
Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella?
[/quote]
No ei muuten, mutta tuo vittumainen asenne näinkin positiivisessa ketjussa on kyllä turn off pahimmasta päästä..Sori.
No kun meitä on niin moneksi. Joku tykkää luolamiehestä, toinen runopojasta. Minä lukeudun jälkimmäisiin :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:45"]
No kun meitä on niin moneksi. Joku tykkää luolamiehestä, toinen runopojasta. Minä lukeudun jälkimmäisiin :)
[/quote]
Aww, Carl Haglund- runopoika..Nam..=))
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta?
[/quote]
Vai että lukenut oikein pari sataa kirjaa? ;) Kirja viikossa on aika vähän ja silläkin tahdilla kertyy kymmenessä vuodessa 500 kirjaa.
T: Nainen, joka lukee keskimäärin kaksi kirjaa viikossa
Ei vaan TURN ON! Seuraava mies saa lähteä saman tien, jos ei lue kirjoja.
On, jos hänen lukemansa kirjat ovat Harlekiini- tai Fifty shades of grey -sarjaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
[/quote]
[/quote]
Vauvapalstallla roikkuminen pe -iltana kyllä epäilyttää.
Ah, lukeva mies on uskomattoman kaunis näky. Eli ei, ei todellakaan ole turn off, päinvastoin! ;)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
[/quote]
[/quote]
Vai että lukenut oikein pari sataa kirjaa? ;) Kirja viikossa on aika vähän ja silläkin tahdilla kertyy kymmenessä vuodessa 500 kirjaa.
T: Nainen, joka lukee keskimäärin kaksi kirjaa viikossa
[/quote]
2 tunnin bussimatka per työpäivä tarkoittaa kjrjaa per pvä. Siis mulla.
Älä kysy vaan katso miten ne naiset joista itse olet kiinnostunut toimivat. Jos he eivät ole kiinnostuneita kirjoja lukevista miehistä niin olet kiinnostunut vääränlaisista naisista. Kannattaisi silloin suunnata katsetta niihin naisiin, jotka itsekin lukevat kirjoja.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:25"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
[/quote]
https://i0.wp.com/www.fotoshoppaus.com/wp-content/uploads/2012/12/carl-potter.jpg
[/quote] oh god! :D
Onko tää jo linkitetty?
https://instagram.com/hotdudesreading/
Ja vastaus kysymykseen, ei ole turn off!
Todellakin on. Mulla ei ole mitään yhteistä ja mä en jaksa kuunnella mitään lässyttämistä jostain mistä lienee milloinkin. Aika monelle muuten on mutta sarjakuvat on ok. Siihen liittyy aina sellanen kauheen nuhjuinen villapaita ja epämääräinen habitus ja usein silmälasit.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:17"]Onko tää jo linkitetty?
[/quote]
KIITOS linkistä <3
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:18"]Todellakin on. Mulla ei ole mitään yhteistä ja mä en jaksa kuunnella mitään lässyttämistä jostain mistä lienee milloinkin. Aika monelle muuten on mutta sarjakuvat on ok. Siihen liittyy aina sellanen kauheen nuhjuinen villapaita ja epämääräinen habitus ja usein silmälasit.
[/quote] what? Silmälasithan on HOT! (tosin tää on kyllä mun mielipide :))
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:17"]
Onko tää jo linkitetty?
[/quote]
Noi captionsit on parhaita :D -
Look at this Casual Casanova. He doesn't know it yet but that book is all about how personal interaction is essential to city life. If only he'd look up from those pages. I want that beanie on my bedroom floor.
Ja-
Look at that wide power stance. No hands needed. This sexy stud owns the 4 train with the same confidence he probably exudes defending the zone at his pick-up hockey games. He's not going to fall, but I already have. Hard.
[/quote]