Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7872)

Vierailija
1441/7872 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon jaksosta:

"...luvassa on spesiaalijakso, jossa Nenäpäivään liittyviä lisäyllätyksiä tavallisen Sohvis-ilotulituksen lisäksi. "

Voi, kunpa olisi normaalia pitempi jakso!

Sohvikset.<3

Vierailija
1442/7872 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oululainen Linda jaksaa hämmästyttää minua empaattisuudellaan. Pariskunta on hyvää vastapainoa muille sohvapottuyksiköille. Lindan ja Janin suusta ei kuulla pilkallista naurua.

FAKE FAKE FAKE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat on kuin moukarinheitto, liian kauan katsomatta, vieroitusoireita teettää.

Vierailija
1444/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005453171.html

Illan erikoisjaksossa on sohvisten lisäksi mukana julkkiksia katsomassa tv:tä.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/kenen-sohvaperunat-p…

Me Naisissa oli muuten Sohvis-testi, käykääs tekemässä. Mulle tuli Jarno, Perttu ja Ben :)

Vierailija
1445/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari ja Sanna. Oi mielelläni

Vierailija
1446/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hauskaa, tää on tämmönen Nenäpäivä-versio ja mukana ohjelmia katsomassa on julkkiksia :D Jjeeeesss, huikee ylläri

Vierailija
1447/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aggreisä lukenut näitä, kun näkyi painekattila pysyvän kiinni?

Vierailija
1448/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Piti sitten tunkea tähän(kin) julkkiksia.

Vierailija
1449/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hauskaa, tää on tämmönen Nenäpäivä-versio ja mukana ohjelmia katsomassa on julkkiksia :D Jjeeeesss, huikee ylläri

Koko idea perustunut taviksiin. En aio katsoa, jos julkkikset jäävät pysyviksi. Pakkoko noiden narsistien on tunkea joka paikkaan? "Hei se sohvaperunat on suosittu, tungetaan mekin siihen!". Yrittääkö tuo Hjallis tehdä Trumpit neljän vuoden päästä kun alkanut kosiskelemaan YouTubessakin nuoria ja esittää kansanmiestä? :D

Vierailija
1450/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko idea perustunut taviksiin. En aio katsoa, jos julkkikset jäävät pysyviksi. Pakkoko noiden narsistien on tunkea joka paikkaan? "Hei se sohvaperunat on suosittu, tungetaan mekin siihen!". Yrittääkö tuo Hjallis tehdä Trumpit neljän vuoden päästä kun alkanut kosiskelemaan YouTubessakin nuoria ja esittää kansanmiestä? :D

Tämä oli ainutkertainen julkkisjakso. Eivätkä nuo julkkikset tuohon ole tunkeneet, niitä on pyydetty mukaan.

Vierailija
1451/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun erikoisjakso tuli Sohvaperunoista.

Vierailija
1452/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta oli toisaalta ihan hyväkin, että viime viikolla jäi Sohvikset välistä, koska sen ansiosta kausi päättyy viikon myöhemmin, eli tulee 2 jaksoa joulukuun puolella.

Veikkaan, että tämän viikon jaksoon on koostettu viimeisten 2 vkon ohjelmat, eli saattaa siellä vilahtaa se Gladiaattorit-jaksokin.

Minä taas tykkään, kun viimeinen jakso tulee 8.12., eli viimeisessä jaksossa katsotaan taatusti linnan juhlia.

Tämä julkkishomma ei toiminut yhtään. He eivät tuoneet mitään hauskaa tai mielenkiintoista koko juttuun. Sekä idea, mukana olleet julkkikset ja heidän ”esiintymisensä” tökki.

Vierailija
1453/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tv-ohjelmaa pitäisi liian vakavasti ottaa. Kummastuttaa tämä tuskastelun määrä.

Ei tuosta nyt kenenkään elämä romahda, jos Sohvaperunoissa on yksi vähän erilainen jakso.

Vierailija
1454/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun erikoisjakso tuli Sohvaperunoista.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun joku ei ollut samaa mieltä kanssani.

Vierailija
1455/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun telkkariohjelman missä näytetään kun Sohvaperunoiden katsojat katsoo Sohvaperunoita

Vierailija
1456/7872 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ainutkertainen julkkisjakso. Eivätkä nuo julkkikset tuohon ole tunkeneet, niitä on pyydetty mukaan.

Luojan kiitos! Ei toiminut yhtään ja vei turhaan aikaa muilta.

Vierailija
1457/7872 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erikoisjaksossa ei sinänsä ollut mitään häiritsevää, mutta on kuitenkin hyvä, etteivät julkkikset jää pysyväksi osaksi sarjaa. Liian vähän aikaa keskittyä varsinaisiin sohviksiin. Tosin samainen liian vähäinen aika per sohvisyksikkö -ongelma tulisi, jos sarjassa noin ylipäätään olisi yhtään enempää porukoita mukana.

Vierailija
1458/7872 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viikon aiheet olivat niin ankeita/raskaita, että piti palkata mukaan ammatikseen esiintyviä/näyttelijöitä näyttelemään Sohviksia.  Kuitenkin harmitti kun varsinaiset ohjelman tähdet jäivät (mielestäni) taka-alalle. 

Mulla oli ensimmäinen Sohvis jonka katsominen jäi kesken, en halunnut, että koko ilta menee itkuksi. Huomasin ohjelman edetessä, että mulle tuli liian alakuloinen fiilis.   

Vaikka siirryin toiselle kanavalle katsomaan Idolsia, niin aion katsoa Sohvikset vielä uudelleen uusinnoista tai Areenasta.      

Vierailija
1459/7872 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja veljensä on todella vastenmielisiä. En taitaisi tulla kuuna päivänä toimeen tuollaisten kanssa. Sain sallista ihan eri kuvan toosa teeveessä

Vierailija
1460/7872 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli ja veljensä on todella vastenmielisiä. En taitaisi tulla kuuna päivänä toimeen tuollaisten kanssa. Sain sallista ihan eri kuvan toosa teeveessä

Miten niin vastenmielisiä? Minusta heillä tuntuu leikkaavan varsin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi