Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7872)
Vierailija kirjoitti:
Oululainen Linda jaksaa hämmästyttää minua empaattisuudellaan. Pariskunta on hyvää vastapainoa muille sohvapottuyksiköille. Lindan ja Janin suusta ei kuulla pilkallista naurua.
FAKE FAKE FAKE!!!
Sohvaperunat on kuin moukarinheitto, liian kauan katsomatta, vieroitusoireita teettää.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005453171.html
Illan erikoisjaksossa on sohvisten lisäksi mukana julkkiksia katsomassa tv:tä.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/kenen-sohvaperunat-p…
Me Naisissa oli muuten Sohvis-testi, käykääs tekemässä. Mulle tuli Jarno, Perttu ja Ben :)
Hei hauskaa, tää on tämmönen Nenäpäivä-versio ja mukana ohjelmia katsomassa on julkkiksia :D Jjeeeesss, huikee ylläri
Onkohan aggreisä lukenut näitä, kun näkyi painekattila pysyvän kiinni?
No just. Piti sitten tunkea tähän(kin) julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Hei hauskaa, tää on tämmönen Nenäpäivä-versio ja mukana ohjelmia katsomassa on julkkiksia :D Jjeeeesss, huikee ylläri
Koko idea perustunut taviksiin. En aio katsoa, jos julkkikset jäävät pysyviksi. Pakkoko noiden narsistien on tunkea joka paikkaan? "Hei se sohvaperunat on suosittu, tungetaan mekin siihen!". Yrittääkö tuo Hjallis tehdä Trumpit neljän vuoden päästä kun alkanut kosiskelemaan YouTubessakin nuoria ja esittää kansanmiestä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko idea perustunut taviksiin. En aio katsoa, jos julkkikset jäävät pysyviksi. Pakkoko noiden narsistien on tunkea joka paikkaan? "Hei se sohvaperunat on suosittu, tungetaan mekin siihen!". Yrittääkö tuo Hjallis tehdä Trumpit neljän vuoden päästä kun alkanut kosiskelemaan YouTubessakin nuoria ja esittää kansanmiestä? :D
Tämä oli ainutkertainen julkkisjakso. Eivätkä nuo julkkikset tuohon ole tunkeneet, niitä on pyydetty mukaan.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun erikoisjakso tuli Sohvaperunoista.
Vierailija kirjoitti:
Musta oli toisaalta ihan hyväkin, että viime viikolla jäi Sohvikset välistä, koska sen ansiosta kausi päättyy viikon myöhemmin, eli tulee 2 jaksoa joulukuun puolella.
Veikkaan, että tämän viikon jaksoon on koostettu viimeisten 2 vkon ohjelmat, eli saattaa siellä vilahtaa se Gladiaattorit-jaksokin.
Minä taas tykkään, kun viimeinen jakso tulee 8.12., eli viimeisessä jaksossa katsotaan taatusti linnan juhlia.
Tämä julkkishomma ei toiminut yhtään. He eivät tuoneet mitään hauskaa tai mielenkiintoista koko juttuun. Sekä idea, mukana olleet julkkikset ja heidän ”esiintymisensä” tökki.
Ei mitään tv-ohjelmaa pitäisi liian vakavasti ottaa. Kummastuttaa tämä tuskastelun määrä.
Ei tuosta nyt kenenkään elämä romahda, jos Sohvaperunoissa on yksi vähän erilainen jakso.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun erikoisjakso tuli Sohvaperunoista.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun joku ei ollut samaa mieltä kanssani.
Haluun telkkariohjelman missä näytetään kun Sohvaperunoiden katsojat katsoo Sohvaperunoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ainutkertainen julkkisjakso. Eivätkä nuo julkkikset tuohon ole tunkeneet, niitä on pyydetty mukaan.
Luojan kiitos! Ei toiminut yhtään ja vei turhaan aikaa muilta.
Minusta erikoisjaksossa ei sinänsä ollut mitään häiritsevää, mutta on kuitenkin hyvä, etteivät julkkikset jää pysyväksi osaksi sarjaa. Liian vähän aikaa keskittyä varsinaisiin sohviksiin. Tosin samainen liian vähäinen aika per sohvisyksikkö -ongelma tulisi, jos sarjassa noin ylipäätään olisi yhtään enempää porukoita mukana.
Ehkä viikon aiheet olivat niin ankeita/raskaita, että piti palkata mukaan ammatikseen esiintyviä/näyttelijöitä näyttelemään Sohviksia. Kuitenkin harmitti kun varsinaiset ohjelman tähdet jäivät (mielestäni) taka-alalle.
Mulla oli ensimmäinen Sohvis jonka katsominen jäi kesken, en halunnut, että koko ilta menee itkuksi. Huomasin ohjelman edetessä, että mulle tuli liian alakuloinen fiilis.
Vaikka siirryin toiselle kanavalle katsomaan Idolsia, niin aion katsoa Sohvikset vielä uudelleen uusinnoista tai Areenasta.
Salli ja veljensä on todella vastenmielisiä. En taitaisi tulla kuuna päivänä toimeen tuollaisten kanssa. Sain sallista ihan eri kuvan toosa teeveessä
Vierailija kirjoitti:
Salli ja veljensä on todella vastenmielisiä. En taitaisi tulla kuuna päivänä toimeen tuollaisten kanssa. Sain sallista ihan eri kuvan toosa teeveessä
Miten niin vastenmielisiä? Minusta heillä tuntuu leikkaavan varsin hyvin.
Voi, kunpa olisi normaalia pitempi jakso!
Sohvikset.<3