Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä todella kuvausryhmä paikalla?
Olen ajatellut, että asuntoihin asennetaan kamerat ja tiettyinä sovittuina aikoina porukka kokoontuu sohvalle ja käynnistävät kuvauksen.
Kyllä heillä kaikilla käy kuvausryhmä kuvaamassa, pari kertaa viikossa. Kuvausryhmä on kuvausten ajan toisessa huoneessa. Tämän ketjun aiemmilta sivuilta löytyy useampikin linkki, joista voi lukea tarkemmin miten ohjelmaa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Sohviksissa nähty palkintojenjako oli heti hiihdon jälkeen. Illalla oli varsinainen palkintojenjako, sitä ei näytetty sohvaperunoissa. Mutta samaa ihmettelin, että katsoivatko hiihdon suorana vai miten.
Oh, kiitos tiedosta! En tiennyt, että noissa on kahdet palkintojenjaot. Olisi pitänyt tajuta jo siitäkin, että pätkässä oli vielä päivänvalo eikä pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää miten se Lahden mm-hiihtokisan katselu oli kuvattu. Siinä nähtiin mielestäni ihan aitoja ja spontaaneja reaktioita sohvaperunoilta, eli vaikuttaisi, että katsoivat suoraa lähetystä nauhoitteen sijasta. Mutta miten tuotanto oli osannut arvata, että juuri tässä kilpailussa tapahtuisi dramaattinen käänne? Vai oliko vain tuuria mukana, että sattui tulemaan tapahtumarikas suora lähetys, joka kuvattiib? Jos taas kilpailu on näytetty sohviksille vasta myöhemmin nauhoitteena, eikös heillä olisi silloin ollut lopputulos ja kaatuminen tiedossa uutisista?
Kisan jälkeen näytettiin myös palkintojen jako, mikä muistini mukaan tapahtui tunteja myöhemmin samana kisapäivänä. Siinäkin mietin miten oli toteutettu. Aika pitkä kuvauspäivä kuvausryhmällä, jos molemmat ohjelmaosiot näytettiin potuille suorina, tai sitten kisa+palkintojenjako tuli nauhalta ja ehkä siihen valittiin perunoista ne, jotka eivät tienneet tulosta?
Eikö siinä näytetty se kisan jälkeinen kukitus joka on melko lailla heti kisan jälkeen? Mutta mietin itse samaa että katsoiko ne sen suorana vai tallenteena ja osaisko noin hyvin feikata sen yllättyneen reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Ollilla oli vähän paha paikka, kun Eila rupesi kyselemään jostain Eveliina-tyttöystävästä. Kunnes hoksasi, että puhuikin Lindholmin Ollin muijasta :D
Tää oli kyllä jakson parhaita kohtia! Nauroin ääneen :)
En jaksaisi jauhaa Sannista kun menee ihan off topic, mutta pakko kommentoida, että Sanni on syntynyt -93 ja Juhani ymmärtääkseni -86, joten ei se fanitus ainakaan ikäeron puolesta "ällöä" ole.
Sannan muistuttelut turvavälin tärkeydestä hiihdon yhteydessä :D :D
Mä tykkään hirmuisen paljon sekä Jarista että Sannasta, mutta välillä tahtoisin kuulla enemmän Jarin mielipiteitä. Nimittäin Sanna on aika kovaääninen ja puhuu joskus Jarin päälle. Onneksi Sohvis-Jaria kuulee Radio Aallon puolella :-)
Mun mielestä se aggre-perheen pikkupoika kaivoi/meinasi kaivaa nenää jolloin se isä koski sen käteen. En toki ole varma mutta näin mä olin sen näkevinäni :D
Minusta tässä tulee esiin hyvin, kuinka
A. Kuraa tv-tarjonta pitkälti on ja
B. Tästä selviää myös, millainen on keskimääräinen "Sirpa sairaanhoitaja", eli se peruskateellinen keskustaa tai persuäänestävä, Duudsoneille naurava suomalainen on.
Olen aina ihmetellyt, kuka katsoo vaikka Putous tai noita muita mukahauskoja Suomi-showta, mutta tässähän sekin selviää.
Vierailija kirjoitti:
B. Tästä selviää myös, millainen on keskimääräinen "Sirpa sairaanhoitaja", eli se peruskateellinen keskustaa tai persuäänestävä, Duudsoneille naurava suomalainen on.Olen aina ihmetellyt, kuka katsoo vaikka Putous tai noita muita mukahauskoja Suomi-showta, mutta tässähän sekin selviää.
Nuo sarjassa esiintyvät ihmiset eivät itse päätä katsomiaan tv-ohjelmia, vaan heidät laitetaan katsomaan sitä, mitä ohjelman tekijät haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B. Tästä selviää myös, millainen on keskimääräinen "Sirpa sairaanhoitaja", eli se peruskateellinen keskustaa tai persuäänestävä, Duudsoneille naurava suomalainen on.Olen aina ihmetellyt, kuka katsoo vaikka Putous tai noita muita mukahauskoja Suomi-showta, mutta tässähän sekin selviää.
Nuo sarjassa esiintyvät ihmiset eivät itse päätä katsomiaan tv-ohjelmia, vaan heidät laitetaan katsomaan sitä, mitä ohjelman tekijät haluavat.
Olisi pitänyt muotoilla toisin, eli että ketä mielestä vaikka Duudsonit tai Vino-show naurattaa. Mieleen jäi se turkulainen jäkispojat, jotka katsoivat Duudsoneita naama vakavana, kun taas se turkulaisperhe puolestaan nauraa rätkätti.
Joo. Kai sitä sitten elää siinä kuuluisassa Kallion viherkuplassa, koska mieleen tulee sama kysymys kuin Satuhäitä katsoessa, että missä tämmöisiä ihmisiä edes on? Ainoa tuo Sörkän kaveripari yhtään samaistuttava.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kai sitä sitten elää siinä kuuluisassa Kallion viherkuplassa, koska mieleen tulee sama kysymys kuin Satuhäitä katsoessa, että missä tämmöisiä ihmisiä edes on? Ainoa tuo Sörkän kaveripari yhtään samaistuttava.
Kuka olikaan Sörkän kaveripari? Jari ja Sannako? Hehän ovat hehkuttaneet aiemmillakin kausilla kuinka rakastavat roskaohjelmien kuningasta - Temptation Island Suomea.
Minäkin elän punavihreässä kuplassa. Vaikka tykkään dokkareista ja laadukkaista draamasarjoista, pidän valtavan paljon myös aivot narikkaan -hömppäviihteestä. Esim. Ensitreffit alttarilla, Vain elämää, TVOF ja Bachelor Suomi on minusta viihdyttäviä. Olenpa katsonut Satuhäitäkin, hui.
Hölmöä arvottaa ihmisiä tv-ohjelmien perusteella. Ainakin oma makuni tv:n, elokuvien ja musiikin suhteen on varsin laaja.
Vierailija kirjoitti:
musta tuntuu, että sulla olis eniten yhteistä pikemminkin erään lahtelaisen muumilakanamiehen kanssa 😊
Musta olisi joskus hauska nähdä jotain Avaraa luontoa tai vastaavaa. Siellä on välillä aika huimia hetkiä.
Välillä tuntuu, että katsottavien ohjelmien valikoima on aika suppea, vaikka varmasti muutakin löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi joskus hauska nähdä jotain Avaraa luontoa tai vastaavaa. Siellä on välillä aika huimia hetkiä.
Välillä tuntuu, että katsottavien ohjelmien valikoima on aika suppea, vaikka varmasti muutakin löytyisi.
Oon miettinyt samaa. Voisiko syynä olla, että katkelmien näyttäminen monista ulkomaisista ohjelmista ei onnistu tai maksaa liikaa tms.
Onpa todella kaunis tuo Oulun nainen! En itsekään kyllä lähtisi telkkariin laittautumattomana. Tykkään myös heidän kodistaan.
ookkonää kirjoitti:
Oulun pariskunta niin perus feikki oulua kuin olla voi 😂
Rouvalta puuttuu vain blondatut hiukset joita oululaisista on 85%
Paska kaupunki,paskat ihmiset
Hohhoijaa. Noloa tuollainen oman kaupungin suolaaminen. Taitaa kismittää heidän hulppea asunto?
Ohjelmassa on kaksi pariskuntaa Oulusta. Älkää siis puhuko "Oulun pariskunnasta".
Vierailija kirjoitti:
ookkonää kirjoitti:
Oulun pariskunta niin perus feikki oulua kuin olla voi 😂
Rouvalta puuttuu vain blondatut hiukset joita oululaisista on 85%
Paska kaupunki,paskat ihmisetHohhoijaa. Noloa tuollainen oman kaupungin suolaaminen. Taitaa kismittää heidän hulppea asunto?
Sama tuli mieleen. Kaunis ja kauniisti laitettu, hoikka nainen, kaunis ja tyylikäs talo. Totta kai on ajateltava, että feikkiä on.
Mielestäni miehensä kanssa aika hauska suhde, sanailevat ja naljailevat keskenään myös, nainenkin vitsailee omalla kustannuksellaan välillä.
Onko jotenkin ihanan aito sitten se turkulainen perhe, jossa kiroillaan ja piereksitään non-stop? Koska asuvat perusrivarissa, niin se sitten kelpaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on kaksi pariskuntaa Oulusta. Älkää siis puhuko "Oulun pariskunnasta".
Onko? En oo huomannutkaan, pitää skarpata ens perjantaina ja selvittää mistä päin ovat.
Onko siellä todella kuvausryhmä paikalla?
Olen ajatellut, että asuntoihin asennetaan kamerat ja tiettyinä sovittuina aikoina porukka kokoontuu sohvalle ja käynnistävät kuvauksen.