Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
7181/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo paljaat jalat pitää olla esillä? 

Feisbuukin "kesä- ja lomavarvaskuvia" odotellessa....... :DDDDDDDDDDDDD

Yäk. Vielä hirveempää kuin kanttarellikuvat.

Sieni kuin sieni :D

Totta. Parempi sieni metsässä kuin varpaassa. 

Vierailija
7182/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä uusimmista porukoista kukaan ei kylläkään pääsisi mukaan sille mahdolliselle AllStars-kaudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli Kemin tytär katsonut Tähdet tähdet -jakson ennakkoon, kun tiesi mainita äidilleen Rikun biisin tulevasta rumpuosiosta. Eipä siinä. Joistain muistakin huomaa, että ovat jo nähneet kyseisen viikon jakson ennakkoon (Ruutu+/Katsomo+). Ehkä vaan ovat malttamattomia tai haluavat valmistautua.

Eiväthän ne tiedä ennakkoon mitä ohjelmia tuolla katsovat. Niitähän ei katsota siihen aikaan, kun ne oikeasti tulevat TV:stä, vaan ns. nauhalta. Eli siinä mielessä yllättyneisyys tai ilahtuneisuus siitä, että sieltä tulee joku tietty ohjelma on aitoa.

Nämä asiat selviävät ohjelman teosta tehdyistä lehtijutuista. Googlella löytyy. 

Vierailija
7184/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukausilla oli myös sellainen kultturellin ja sivistyneen oloinen vanhempi nainen seniorikodista(?), en muista oliko munana 2 vanhempaa naista. Silloin oli siis sekä ukkiskerho että tämä toinen vanhusyksikkö. Ja Torniosta media-alan(?) opiskelijaporukka, jossa tyttöjä ja poikia? Ja korispelaajat? Voin muistaa väärinkin. Marsupariskunnan Jussi-Pekalla oli usein jussipaita päällä :) Harmi, että kaikki ekat kaudet on poistettu Areenasta.

Vierailija
7185/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun joskus alkukausilla oli mukana sellainen vähän punk-henkinen pariskunta? Lyhythiuksinen nainen oli tosi nätti. Heillä taisi olla lemmikkeinä kissa ja ehkä joitain matelijoitakin (tai käärme?). Olivat ihan hyvä ja persoonallinen pottuyksikkö. Taisivat jättäytyä ohjelmasta pois, kun heille syntyi lapsi. 

Tässä vuoden 2016 uutisessa heidät mainitaan kuvan kera:

"Vanhoihin videopeleihin hurahtaneilla Ilarilla ja Niinalla on Vantaan-kodissaan lemmikkeinään käärmeitä ja kissoja. Uutisaiheisiin kiihkeästi suhtautuva Ilari pitää valokuvaamisesta, ja Niina on tatuointitaiteilija. Tv:stä he haluavat katsella mieluiten Outkastia, Katastrofikokkia, Mr. Robotia sekä X-filesia."

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016021121102158

Vierailija
7186/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun joskus alkukausilla oli mukana sellainen vähän punk-henkinen pariskunta? Lyhythiuksinen nainen oli tosi nätti. Heillä taisi olla lemmikkeinä kissa ja ehkä joitain matelijoitakin (tai käärme?). Olivat ihan hyvä ja persoonallinen pottuyksikkö. Taisivat jättäytyä ohjelmasta pois, kun heille syntyi lapsi. 

Olivatko nämä se vantaalainen hevaripari, joka meni yhdessä jaksossa kihloihin kotisohvallaan?

Mä muistan. Nimiä en muista. Niillä oli käärme? Onkohan ne vielä yhdessä 🤔

Nyt joku muu voi olla poirottina

Vierailija
7187/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kun tuon Iriksen tai Monnan (en tiedä kumpi on) purenta on madaltunut. Tekee huonoa katsoa hänen syömistään...

Lukee siinä kun tulevat ruutuun. Iiris on vaalea, Monna tumma. Hiukset!

Vierailija
7188/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko nämä se vantaalainen hevaripari, joka meni yhdessä jaksossa kihloihin kotisohvallaan?

Joku jo vastasikin. Mutta nyt on vuos 2024. 2016 tapahtumat on kaukaisuudessa

Vierailija
7189/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kun tuon Iriksen tai Monnan (en tiedä kumpi on) purenta on madaltunut. Tekee huonoa katsoa hänen syömistään...

Eikö tuo Iiris ole YLE:n entinen toimittaja Iiris Mattila ja Monna Monna Kamu, joka lauloi 70-luvulla kommunistisessa lauluryhmässä Agit Prop?

Vierailija
7190/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jo vastasikin. Mutta nyt on vuos 2024. 2016 tapahtumat on kaukaisuudessa

2016-linkkihän oli tuossa vain siksi, että siinä mainittiin nimet, jotka olin ainakin itse unohtanut. Ja tarkistin, Ig:n mukaan ovat edelleen yhdessä, poika nyt n. 5v. 

Vierailija
7191/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Iiris ole YLE:n entinen toimittaja Iiris Mattila ja Monna Monna Kamu, joka lauloi 70-luvulla kommunistisessa lauluryhmässä Agit Prop?

Kyllä.

Vierailija
7192/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä Kemin tyttären lässytystä. Olin yllättänyt että hänellä kumppani. Ketä kestää tuollaista lässyn lässyn läätä sekuntiakaan kauempaa?? Äiti ihan ok.

Vierailija
7193/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Iiriksen kerran Kontulan Lidlissä (kyllä vaan). Kesti mulla tosi kauan tajuta kuka hän on, siis ajattelin että on mun joku tuttu. Vaan kun tajusin niin sitten uskalsin mennä hänelle sanomaan että anteeksi kun tuijotin. Ja hän vaan nauroi ja sanoi että et oo ensimmäinen 😊

Vierailija
7194/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti turkulaiset persutkin otettaisiin mukaan mahdolliselle AllStars-kaudelle katsojien toiveista riippumatta kun ovat kuitenkin olleet mukana sarjassa pitkään.

Keitä on turkulaiset persut?

Vierailija
7195/7757 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä Kemin tyttären lässytystä. Olin yllättänyt että hänellä kumppani. Ketä kestää tuollaista lässyn lässyn läätä sekuntiakaan kauempaa?? Äiti ihan ok.

Äitinsä kyselee varmasti into piukeana että onko uusi kumppani sängyssä taitava? Ja onko iso molo. On niin rietas vanha mummeli tuo äiti.

Vierailija
7196/7757 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä kyselee varmasti into piukeana että onko uusi kumppani sängyssä taitava? Ja onko iso molo. On niin rietas vanha mummeli tuo äiti.

En ole saanut sellaista kuvaa. Ehkä sekoitat taannoiseen Ranuan sohvaperunayksikön (äiti-tytär) äitiin, joka kommentoi telkkarin miehiä tiettyyn tyyliin ;)

Vierailija
7197/7757 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vuoden 2016 uutisessa heidät mainitaan kuvan kera:

"Vanhoihin videopeleihin hurahtaneilla Ilarilla ja Niinalla on Vantaan-kodissaan lemmikkeinään käärmeitä ja kissoja. Uutisaiheisiin kiihkeästi suhtautuva Ilari pitää valokuvaamisesta, ja Niina on tatuointitaiteilija. Tv:stä he haluavat katsella mieluiten Outkastia, Katastrofikokkia, Mr. Robotia sekä X-filesia."

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016021121102158

Enpä ollut näköjään vielä tuolloin löytänyt sohviksia, monta vuotta nyt oon katsonut kyllä, tuossa oli useampi ihan tuntematon ryhmä. 

Vierailija
7198/7757 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut sellaista kuvaa. Ehkä sekoitat taannoiseen Ranuan sohvaperunayksikön (äiti-tytär) äitiin, joka kommentoi telkkarin miehiä tiettyyn tyyliin ;)

Joo se oliki Ranuan äiti ja tytär

Vierailija
7199/7757 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi noiden kansa oikeassakaan elämässä missään tekemisissä, miksi kuuntelisin heidän juttujaan tv:stä.

Vierailija
7200/7757 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista naiskauneutta, punainen tukka ja tatuointeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi