Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4741/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Rovaniemen vanha mies on aina niin ynseä? Aina sama hapannaama.

Se on vaan hänen tapansa  näyttää vähän nyrpeältä ja naljailla Soilelle, johon Soile vastaa sopivan vähättelevästi, ovat kuitenkin niin rakkaudellisia toisiaan kohtaan, parhaat sohvikset.

Vierailija
4742/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Rovaniemen vanha mies on aina niin ynseä? Aina sama hapannaama.

Eihän Jorma ole ynseä. Loistava kuiva huumori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Oulun perheen isälle on tapahtunut? Onko elänyt jossain koronaeristyksessä ja päässyt tuollaiseen Robinson Crusoe-tilaan?

Linda näyttää kuitenkin edelleen yhtä upealta.

Minusta juuri Linda on aina ollut jotenkin viston näköinen. En kerennyt vielä tähän kauteen mukaan:( Onhan Jorma ja Soile vielä mukana?

Vierailija
4744/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko klooniperhe häipynyt?

Vanhat sohvikset pitää pintansa, en ole tottunut vieläkään riihimäen kavereihin tai Mihretiin tai uusiin mummoihin.

Riihimäen kaverit eli Simo ja Jani? Nehän on ollut mukana jo iät ja ajat ja on kyllä jo osa "vanhoja sohviksia".

Vierailija
4745/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun sanoit tämän! Mua ahdistaa se p***nen pieni akvaario ihan järkyttävästi. Pääseekö se eläinraukka ikinä pois sieltä vai vankina likaisessa umpiossa pitkän elämänsä? Järkkyä. Olen harkinnut jopa että kysyn asiasta jostain eläinsuojelupaikasta mutta löytyykö täältä tietoa onko tuo akvaario säännösten mukainen? Kamala se ainakin on. Sori Nousiaisten sohvikset, ei ole teitä vastaan mitään mutta se teidän tyyppi siellä akvaariossa oikeasti mietityttää ja ahdistaa.

Vierailija kirjoitti:

Käy niin sääliksi tota kilpikonnaa, eikös ne eläkin monta kymmentä vuotta? Jumissa pienessä likaisessa akvaariossa 😒

Vierailija
4746/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarno ja Perttu ovat ihan samanlaisia kun ennen taukoaan. Yhtään eivät ole muuttuneet. Siis tuossa koiraohjelman klipistä näkyy. Kaikki sohvaperunoiden mukaan ottamat koiratkin reagoivat selvästi ohjelmaan.

Jarno ja Perttu samat tutut onneksi! Jotenkin katsoin, onko kourat sanat. Kai ne oli. Minä muistin ne tummemmiksi, enemmän pilkullisiksi. Nämä oli tosi vaaleita, kun pilkkuja ei oli kovin paljon. Kiva, että jatkavat taas.

Kyllä ne ovat samat Ben ja Leo kuin ennenkin, ainakaan instan perusteella eivät ole koirat vaihtuneet missään vaiheessa. Ehkä noilla dalmiksilla voi hieman väritys muuttua iän myötä, monet koirathan "vaalenevat" kun ikää tulee lisää?

Mun mielestä tällä kaudella on tosi kiva sohviskattaus, harmi vain kun Michael ja Siva eivät enää ole mukana. Heistä tykkäsin paljon, toki tykkään myös Hamzasta, vaikka monet häntä ovat parjanneet. Muita lemppareita ovat Jarno ja Perttu, Jorma ja Soile, Santeri ja Katja, hämeenlinnan pojat Juha ja Markus, nämä vähän uudemmat tamperelaiset Raija ja Jukka sekä Minna ja Eila.

Klooniperhettä ei todellakaan tule ikävä ja jos jostakusta porukasta voisin luopua, saisivat turkulaiset Laura ja Ville mun puolesta jäädä pois. Toki heillä on söpö poika ja ihana koira, mutta silti jutut ovat jo aika kuluneita. Myöskään Sanniksesta ja Tanjasta en hirveämmin perusta, muakin säälittää se taustalla näkyvä kilppari-raukka. Alkukausista akvaario ei ollut noin likainen kuin nyt, vaikka toki oli silloinkin liian pieni ja virikkeetön.

Vierailija
4747/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamza on hyvä tapaus. Tykkäsin myös Michaelin ja Sivan jutuista.  Ehdottoman kivat ovat Jarno ja Perttu ja Santeri ja Katja. Jotenkin nyt tässä uudessa kaudessa vaikuttaisi olevan liikaa uusia.

Vierailija
4748/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarno ja Perttu ovat ihan samanlaisia kun ennen taukoaan. Yhtään eivät ole muuttuneet. Siis tuossa koiraohjelman klipistä näkyy. Kaikki sohvaperunoiden mukaan ottamat koiratkin reagoivat selvästi ohjelmaan.

Jarno ja Perttu samat tutut onneksi! Jotenkin katsoin, onko kourat sanat. Kai ne oli. Minä muistin ne tummemmiksi, enemmän pilkullisiksi. Nämä oli tosi vaaleita, kun pilkkuja ei oli kovin paljon. Kiva, että jatkavat taas.

Kyllä ne ovat samat Ben ja Leo kuin ennenkin, ainakaan instan perusteella eivät ole koirat vaihtuneet missään vaiheessa. Ehkä noilla dalmiksilla voi hieman väritys muuttua iän myötä, monet koirathan "vaalenevat" kun ikää tulee lisää?

Mun mielestä tällä kaudella on tosi kiva sohviskattaus, harmi vain kun Michael ja Siva eivät enää ole mukana. Heistä tykkäsin paljon, toki tykkään myös Hamzasta, vaikka monet häntä ovat parjanneet. Muita lemppareita ovat Jarno ja Perttu, Jorma ja Soile, Santeri ja Katja, hämeenlinnan pojat Juha ja Markus, nämä vähän uudemmat tamperelaiset Raija ja Jukka sekä Minna ja Eila.

Klooniperhettä ei todellakaan tule ikävä ja jos jostakusta porukasta voisin luopua, saisivat turkulaiset Laura ja Ville mun puolesta jäädä pois. Toki heillä on söpö poika ja ihana koira, mutta silti jutut ovat jo aika kuluneita. Myöskään Sanniksesta ja Tanjasta en hirveämmin perusta, muakin säälittää se taustalla näkyvä kilppari-raukka. Alkukausista akvaario ei ollut noin likainen kuin nyt, vaikka toki oli silloinkin liian pieni ja virikkeetön.

Tuohon suosikkilistaan voisi lisätä vielä Marjon ja Sarin! Aivan ihania rempseitä tätejä, jotka kommentoivat hauskasti esim. näitä tempparit-tyylisiä ohjelmia.

Vierailija
4749/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään jatkuu

Eihän jatku. Vanhan toistoa.

No kyllä mä ainakin näin monta uutta naamaa,ja pari vanhaa tuttua on tullut takaisin

Peseppä ne lasit nyt ja katso areenasta!

Pesepä sinä omat lasisi ja katso, milloin kommentti on kirjoitettu. 🙄

Vierailija
4750/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttikö ketään muuta, kun Omar ei eilisessä jaksossa tiennyt Ukrainan presidenttiä? Toi oli mun mielestä outoa, kun hän on muuten vaikuttanut niin sivistyneeltä. Sen nyt vielä ymmärtää, ettei tiedä näitä suosittuja suomalaisia viihdeartisteja sun muita turhakkeita, mutta luulisi ettei kukaan maailman menoa vähänkään seuraava ihminen voi olla tietämättä, kuka on Volodymyr Zeleskyi.

Vierailija
4751/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttikö ketään muuta, kun Omar ei eilisessä jaksossa tiennyt Ukrainan presidenttiä? Toi oli mun mielestä outoa, kun hän on muuten vaikuttanut niin sivistyneeltä. Sen nyt vielä ymmärtää, ettei tiedä näitä suosittuja suomalaisia viihdeartisteja sun muita turhakkeita, mutta luulisi ettei kukaan maailman menoa vähänkään seuraava ihminen voi olla tietämättä, kuka on Volodymyr Zeleskyi.

Kaikki ei aina tule äkkiseltään mieleen. Ja ehkä Omar ei niin syventynyt keskusteluun.

Vierailija
4752/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun sanoit tämän! Mua ahdistaa se p***nen pieni akvaario ihan järkyttävästi. Pääseekö se eläinraukka ikinä pois sieltä vai vankina likaisessa umpiossa pitkän elämänsä? Järkkyä. Olen harkinnut jopa että kysyn asiasta jostain eläinsuojelupaikasta mutta löytyykö täältä tietoa onko tuo akvaario säännösten mukainen? Kamala se ainakin on. Sori Nousiaisten sohvikset, ei ole teitä vastaan mitään mutta se teidän tyyppi siellä akvaariossa oikeasti mietityttää ja ahdistaa.

Vierailija kirjoitti:

Käy niin sääliksi tota kilpikonnaa, eikös ne eläkin monta kymmentä vuotta? Jumissa pienessä likaisessa akvaariossa 😒

Näytti uudessa jaksossa olevan nyt puhdas tuo akvaario. Olen myös sitä aikaisemmin katsellut, että kulkee likaraita lasissa, ja raita oli paikallaan jaksosta toiseen. Hyvä, kun on nyt siivottu ja vesikin näyttää puhtaalta.

Vierailija
4753/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aina että dalmatialaiset tulisi ruutuun ja ne nuoret miehet myös. Mutta miksi juuri heitä näytetään aina niin lyhyen aikaa. Dalmatialaiset aivan upeita koiria.

Vierailija
4754/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omarhan nyt on ihan pihalla monesta julkisuudessa pyörivästä asiasta, vaikka on tosi pohdiskeleva ja empaattisen oloinen. Mikalla taas tuntuu olevan hyvä yleissivistys ja kiinnostusta maailmanmenoon. Tasapainottavat toistensa juttuja. Pidän että ne ovat rauhallista verrattuna moneen muuhun sohvispariin.

Vierailija
4755/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dalmikset sohvalla on jotain niin suloista! Onko tuollaisiakin olemassa!

Vierailija
4756/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä minäkään kuka on Volodymyr Zeleskyi mutta sen tiedän että Volodymyr Zelenskyi on Ukrainan presidentti. 🇺🇦🇺🇦

Vierailija
4757/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kattonut tätä jo monta vuotta, mutta en ole mitään elukkaa missään lasikotelossa edes huomannut. Mitä te oikein katsotte, kattelen ihmisiä, niitten ilmeitä ja kuuntelen mitä ne sanoo. Koirat on pakko huomata kun ne on niin tyrkyllä. Ja miks siellä pitää näyttää noita syömisiä, koko iltako siellä mählätään. Ja miksi ohjelmassa on 4 käsikirjoittajaa, onko ne ohjelmien valitsijoita.

Vierailija
4758/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamzalla uusi tyttis ja kiva se lippis ia otsis.

Vierailija
4759/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannis tietääkseni kuuluu johonkin eläinsuojeluyhdistykseen ja hän varmasti tietää, että minkä kokoinen akvaario sillä kilpikonnalla kuuluu olla.

Eikö olis mukavaa, että tänne sivulle kirjoitettais kivoja asioita Sohviksista eikä aina mitään lynkkausviestejä? Kenellä kamala paita, kuka sanoi mitäkin ym ym.

Toivottavasti kukaan Sohviksista ei lue tätä ketjua.👍🏻

Vierailija
4760/7980 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannis tietääkseni kuuluu johonkin eläinsuojeluyhdistykseen ja hän varmasti tietää, että minkä kokoinen akvaario sillä kilpikonnalla kuuluu olla.

Eikö olis mukavaa, että tänne sivulle kirjoitettais kivoja asioita Sohviksista eikä aina mitään lynkkausviestejä? Kenellä kamala paita, kuka sanoi mitäkin ym ym.

Toivottavasti kukaan Sohviksista ei lue tätä ketjua.👍🏻

kyllä ne eläinsuojeluyhdistysten ihmisetkin virheitä tekee. Mitäpä luulet kuka sen on määritellyt että minkä kokoinen akvaarion täytyy olla? Siltä kilpikonnalta? Liian pieni, virikkeetön ja likainen se on, siihen nähden että se kilpikonna elää koko elämänsä siinä laatikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan