Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä tämä sormus, sopiiko kihlasormukseksi?

Vierailija
06.03.2015 |

Tyttöystävä on sanonut, että ei tahdo timanttisormusta mutta jonkinlaista kiveä kuitenkin. 

Mitä mieltä olette?

http://www.ebay.com/itm/10K-White-Gold-2ct-Natural-White-topaz-Engagement-Wedding-Diamond-Fine-Ring-/390627459588?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5af3360204

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sen mikä sinun silmääsi miellyttää ja tuntuu hyvältä. Jos kerta tyttöystäväkin on sanonut pitävänsä maustasi. Ei me voida tietää mistä te tykkäätte

Vierailija
2/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon huono vastaamaan, koska itse haluan timantteja. Mutta siis liian halpa. Kyllä pitää satsata enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]

Ostat sen mikä sinun silmääsi miellyttää ja tuntuu hyvältä. Jos kerta tyttöystäväkin on sanonut pitävänsä maustasi. Ei me voida tietää mistä te tykkäätte

[/quote]

Luulen tietäväni mistä hän tykkää, mutta eihän 100% varma voi olla. Nyt alkanut yhä enemmän ja enemmän jännittää, niin tahtoisin kuulla mielipiteitä.

Hän ei käytä korjuja juuri koskaan, joten siksi ehkä vaikuttaa liaankin "hienolta". Hinnan puolesta saisi minun mielestäni olla kalliimpikin, mutta juurikin koska tyttöystävä ei käytä koruja juurikaan, ei hän halua timantteja tai "liian kallista" että jos hukkaa.

Vierailija
4/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 4 siis AP

Vierailija
5/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta simppelimpi jonka kaveriksi käy timanttinen vihkisormus.

Vierailija
6/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Naiset eivät tykkään tuon näköisestä sormuksesta. Fakta! Näyttää rihkamalta.

Vierailija
7/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikea vastata, kun ei tunne toisen makua. Mutta oman mielipiteeni voin kertoa: liian koristeellinen minulle (kuten myös ne kaksi muuta edellisestä ketjustasi). Itse haluaisin sileän, kivettömän sormuksen. Pitäiskö sun rohkeasti kysyä siltä tyttöystävältäsi?

Vierailija
8/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Haluaa vain yhden sormuksen eikä timantteja, tästä puhuttiin joskus vuosia sitten ensimmäisen kerran ja kuulin kaveriltaan että on edelleen samaa mieltä. Siksi tämä onkin vaikeaa, kun pitäisi sillä yhdellä osua oikeaan. Äh, pitää varmaan vaan odottaa kauemmin että saan maun paremmin selville. AP

Vierailija
9/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:00"]

On todella vaikea vastata, kun ei tunne toisen makua. Mutta oman mielipiteeni voin kertoa: liian koristeellinen minulle (kuten myös ne kaksi muuta edellisestä ketjustasi). Itse haluaisin sileän, kivettömän sormuksen. Pitäiskö sun rohkeasti kysyä siltä tyttöystävältäsi?

[/quote]

Edellinen ketju ei ole minun. Satuin vain näkemään aloituksen niin ajattelin itsekin kysyä kun AV:lla sentään saa rehellisiä vastauksia.

Luulen, että hän tahtoo kosinnan olevan yllätys, siksi en voi suoraan kysyä. Ja itsekin tahdon enemmin yllättää. AP

Vierailija
10/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintainen rihkamasormus. Toi näyttää jo tuossa kuvassa ihan joltain kindermunan yllätykseltä, eli siis halvalta. Saati sitten luonnossa. Mene kultasepän liikkeeseen missä näet sormukset luonnossa ja valitse mieleisesi niistä, valinnanvaraa on kyllä. 

Vierailija
11/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.korupaja.fi/sormukset/kihlasormukset.html?p=1
Löytyisikö täältä sopivaa? On monen tyylistä ja näköistä.

Vierailija
12/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaa vaikka paperiliittimellä ja käykää sitten yhdessä valitsemassa sormukset.

Vierailija
13/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Haluaa vain yhden sormuksen eikä timantteja, tästä puhuttiin joskus vuosia sitten ensimmäisen kerran ja kuulin kaveriltaan että on edelleen samaa mieltä. Siksi tämä onkin vaikeaa, kun pitäisi sillä yhdellä osua oikeaan. Äh, pitää varmaan vaan odottaa kauemmin että saan maun paremmin selville. AP
[/quote]

Jos tuleva kihlattusi pitää sileistä sormuksista ilman timantteja, niin eikö sun kannattaisi hankkia juuri sellainen?

Vierailija
14/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

VUOSIA SITTEN on kerrottu sormustoivomuksista ja et ole aikaisemmin saanut aikaiseksi?! Minä en vastaisi myöntävästi valitsisit sitten minlä laisen sormuksen tahansa! Miten voi naiset olla niin vässyköitä että odottavat kosintaa VUOSIA sormusmieltymyksen kertomisen jälkeen?! HALOO! Sillon sun olis pitäny kosia jos tosissas olisit, ei vasta nyt!

Ai että pistää vihaksi tommoset lassukat. Ja vielä jollain muovikivisormuksella kosimassa, huh huh. Ei jatkoon.

Vierailija
15/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:52"]

No mä oon huono vastaamaan, koska itse haluan timantteja. Mutta siis liian halpa. Kyllä pitää satsata enemmän!

[/quote]

Loisit miehesi lompakolla? Eli tarjoat seksiä materiaa vastaan? Miksi teitä kutsutaankaan?

Vierailija
16/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:08"]

[/quote]

[/quote]

VUOSIA SITTEN on kerrottu sormustoivomuksista ja et ole aikaisemmin saanut aikaiseksi?! Minä en vastaisi myöntävästi valitsisit sitten minlä laisen sormuksen tahansa! Miten voi naiset olla niin vässyköitä että odottavat kosintaa VUOSIA sormusmieltymyksen kertomisen jälkeen?! HALOO! Sillon sun olis pitäny kosia jos tosissas olisit, ei vasta nyt!

Ai että pistää vihaksi tommoset lassukat. Ja vielä jollain muovikivisormuksella kosimassa, huh huh. Ei jatkoon.

[/quote]

Haista sinä huora vittu. Mene perseelläsi tienaamaan niitä timanttejasi.

Vierailija
17/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

HAHA! Suutuitko AP kun kerroin totuuksia? 

Ite oon ihan töissä ja on varaa ostaa omat timantit, toisin kuin näköjään eräillä ei ole edes kihlaan laittaa rahaa. Noloa.

Vierailija
18/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]no no

Vierailija
19/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:07"]http://www.korupaja.fi/sormukset/kihlasormukset.html?p=1
Löytyisikö täältä sopivaa? On monen tyylistä ja näköistä.
[/quote

Esim. Tällainen. Leikkaukset korvaa timantit mutta tuovat säihkettä.
http://www.korupaja.fi/kohinoor-valkokultasormus-003-112.html

Vierailija
20/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:56"] Osta simppelimpi jonka kaveriksi käy timanttinen vihkisormus. [/quote] Haluaa vain yhden sormuksen eikä timantteja, tästä puhuttiin joskus vuosia sitten ensimmäisen kerran ja kuulin kaveriltaan että on edelleen samaa mieltä. Siksi tämä onkin vaikeaa, kun pitäisi sillä yhdellä osua oikeaan. Äh, pitää varmaan vaan odottaa kauemmin että saan maun paremmin selville. AP [/quote] Jos tuleva kihlattusi pitää sileistä sormuksista ilman timantteja, niin eikö sun kannattaisi hankkia juuri sellainen?

[/quote]

Siis haluaa vain yhden, mielellään kivellisen mutta ei timantteja. Itse en noista niin ymmärrä, mutta kuulemma timantit ovat epäekologisia ja muutenkin epäeettisiä. Sileästä en tiedä sopiiko, mutta luultavasti haluaa edes jotain "erikoista" ettei ihan pelkkä se yksi sileä rinkula sitten ole. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän