Mitä ajatuksia herättää mies joka kusee istualtaan?
Olen 21v ja kuseksin istualtaan, olen tehnyt sitä nyt päälle kuusi vuotta.
Kommentit (69)
Eli taas tuli selväksi, että seisten kuseminen on vain miesten mielestä unohtumattoman miehekästä!
T. Vielä yksi istuma-asennon kannattaja
Pissaat kuin neiti! Ei se haittaa joku homo rassaa sinua mielellään hanuriin.
Mä en kyllä ole kiinnostunu siitä, miten mies asiansa hoitaa, kunhan ei pissi tyhjiin limpparipulloihin ja jemmaile niitä, kun ei muka jaksa vessaan.
Ap sinun käsilaukku on unohtunut tänne vessaan
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:59"]
Ap sinun käsilaukku on unohtunut tänne vessaan
[/quote]
Mietinkin jo, että minne se on kadonnut. Kiitos tiedosta! T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:57"]
Pissaat kuin neiti! Ei se haittaa joku homo rassaa sinua mielellään hanuriin.
[/quote]
Aikas hienoa, että haluaisit työntyä mehevään hanuriini. Valitettavasti minun on todettava, että en ole kiinnostunut pyllyhommista millään tapaa. En miesten enkä naisten kanssa. Sori! T. Minä
Aina kotona istuen, vieraissa ja yleisillä paikoilla seison. Se kusen roiskiminen joka paikkaan, lahkeille tai paljaille kintuille varsinkin, on todella ällöttävää. Ja aamuisin on kivempi kun ei tarvitse olla niin skarppina heräämisen jälkeen että menisi edes sinne päin.
Olen iloinen jos vieraatkin istuu niinkuin oma mieheni. Järkyttävää siivota kusta ympäriinsä. Kun ei arvon herrat pyyhi itse jos sotkevat..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:19"]Aika yllättävää, että noinkin monen mielestä se on hyvä juttu. Kusen tavallaan pakosta istualtaan, koska esinahkani on sen verran tiukka, että jos kusisin seisaaltaan niin kusta olisi seinillä ja katossa. Istualtaan on myös helpompi mielestäni venytellä nahkaa samalla kun käyn kusella. Tiedän, että nahkan voisi leikkauttaa, mutta olen jo sen verran lähellä sitä, että nahka menee terskan taakse, että en vaivaudu leikkaukseen ainakaan vielä.
Lasken kannen aina asioinnin jälkeen ja pesen aina myös kädet. T. Minä
[/quote]
Herättää hauskoja mielikuvia tuo kusen lentely seinille ja kattoon.
Mun mies tekee myös noin. Alkuun ehkä olin uteliaan ihmeissäni, mutta olen ymmärtänyt että siitä on vaan etuja omalta kannaltani. Siistimpää ja rengas aina alhaalla, hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:06"]
Arvostan sellaista miestä!
[/quote]Miehet, nuo ikuiset pikkupojat, saavat kyllä glooriaa mitä yksinkertaisimmilla tempuilla. Naisen pitää vähintään jodlata pissatessaan saadakseen arvostusta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:19"]Aika yllättävää, että noinkin monen mielestä se on hyvä juttu. Kusen tavallaan pakosta istualtaan, koska esinahkani on sen verran tiukka, että jos kusisin seisaaltaan niin kusta olisi seinillä ja katossa. Istualtaan on myös helpompi mielestäni venytellä nahkaa samalla kun käyn kusella. Tiedän, että nahkan voisi leikkauttaa, mutta olen jo sen verran lähellä sitä, että nahka menee terskan taakse, että en vaivaudu leikkaukseen ainakaan vielä. Lasken kannen aina asioinnin jälkeen ja pesen aina myös kädet. T. Minä [/quote] Herättää hauskoja mielikuvia tuo kusen lentely seinille ja kattoon.
[/quote]
Odotas kun tulen käymään luonasi ja kusen seisaaltaan. Ei enää olekaan niin hauskoja mielikuvia sen jälkeen... T. Minä
Terveellisempää virtsata istuen kuin seisten - rakko tyhjenee paremmin eikä jää niin paljon myrkkyjä kehoon. Istuen virtsaavilla on vähemmän eturauhassyöpää.
Aamuisin on kyllä paljon hankalampaa kun pitää kusta päällään seisoen. En minä saa mitenkään väännettyä sitä pönttöön jos jäykistelee.
Tsiisus jos toi mies alkaisikin kusemaan seisaalteen. Taas yksi asia lisää nalkutuslistaan.
Seisaallaan kustessa on vaikeampaa pestä kalu toimituksen jälkeen bidee - suihkulla. Pitäisi mennä käsienpesualtaalle asti.
Itse pyrin pitämään aina konona ollessa kullin pestynä eli puhtaana hajuhaitoista. Se edistää puolison halua yllättää minut suuseksillä ja saa lakanat säilymään raikkaina pidempään. Suosittelen!
Ei kannata kusta istuen jos stondaa tai ei ainakaan kannata olla sillo suu auki XD