Pelaako täällä kukaan muu Pokemonia?
Ja jos pelaatte, niin mitä versiota? :) Itselläni on omistuksessa kaikki sarjan pelit, paitsi konsoleille julkaistut ja Pokemon Black & White + kakkososat. En jotenkin tykännyt Blackista ja Black kakkosesta, joten jätin hankkimatta, minusta noissa Pokemonien ulkonäkö oli jotenkin huonosti tehdyn näköinen...
Tällä hetkellä olen pelaamassa Pokemon Omega Rubya. Ihanan nostalginen kun pelasin alkuperäistä Rubya joskus paljonkin. :)
Millaisista Pokemoneista tykkäätte ja millaisia tiimejä yleensä teette?
Kommentit (24)
Minä pelaan :) Pokemon Alpha Sapphirea tällä hetkellä (uusin)
Menkään Pokyt oikeasti juttelemaan jonnekin asiaankuuluvalle foorumille. Tämä on perheellisten keskustelupalsta. Seuraavaksi teen ilmiannon ylläpitoon.
Vittu. Tulee mieleen pikatsusta joku kinkkihoro. Pika pikaaa
En ole Nintendrone, joten en koske näihin peleihin pitkällä tikullakaan
Ei kai kukaan aikuinen OIKEASTI pelaa näitä? Eihän? Oletko ap 12-vuotias?
Pokemonilla on nykyään sama maine kuin My Little Ponylla (eli pervot tykkää näistä) joten en nyt julkisesti huutelisi pitäväni kummastakaan sarjasta..
Ahhahh, Poky. Onko kiva pukeutua karvapukuun ja runkata lasten leluille?
Pelaan! Ne uudet on huonoja, ostin whiten silloin kun ilmestyi mutta en tykännyt. Liian "ohjattua" se pelaaminen, siis pitää edetä vaan niiden tehtävien mukaan jne. Muutenkin ulkoasu tökkii ja enemmän pikkulapsille suunnattu.
Tällä hetkellä en siis kyllä pelaa kun ei kerkeä mitään pelimaratooneja enää pitää mutta ehkä mä nyt innostun kaivamaan deeässän kaapin pohjalta ja pelaan koko yön <3
Suhtaudutteko kaikkiin strategiapeleihin yhtä nihkeästi? En minä ainakaan ole edes kiinnostunut siitä lapsille suunnatusta tv-sarjasta.
Ei saaatana.. Työntäkäähän ne pokepallot anaaliinne!
Blackin ja Whiten pokemonien design on tehty eri tiimin toimesta kuin muissa sarjan peleissä. Siksi ne ovat vähän erikoisia. Minusta X:ssä ja Y:ssä oli taas mukavan näköisiä poksuja.
Mä pelaan kans!:)
black, white ja voltwhite, oon kyllä pelannu ne nii monesti läpi että vähän kyllästyttää jo. Saispa jotai muitaki pelejä pokemonista itelllee, nii oisin ikionnellinen. Parhaita pelejä!
Minkä ikäsii ootte mä oon 10 ja mulla on blcak white xy ois kiva saaha lisääki =)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:52"]
Menkään Pokyt oikeasti juttelemaan jonnekin asiaankuuluvalle foorumille. Tämä on perheellisten keskustelupalsta. Seuraavaksi teen ilmiannon ylläpitoon.
[/quote]
Saa täällä lapsetkin keskustella. Itse en kyllä tykkäisi että oma lapseni täällä pyörisi.
Minä pelaan kans Omega Rubya!
Aloitin just ja tällä hetkellä minulla on:
Ralts lvl5
Treecko lvl 7
Mudkip lvl 12
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:36"]
Suhtaudutteko kaikkiin strategiapeleihin yhtä nihkeästi? En minä ainakaan ole edes kiinnostunut siitä lapsille suunnatusta tv-sarjasta.
[/quote]
Muissa strategia peleissä ei huudeta koko ajan pika pika pikatsuuu
Toivottavasti ei. Tämä on kummiskin perheellisille suunnattu keskustelupalsta, ei pervoille.
ei