Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään tapailemani mies/miesystäväni ei ole tykännyt isosta takamuksesta naisella

Vierailija
04.12.2021 |

Aika mielenkiintoista, koska nettikeskusteluissa ja mediassa olen saanut kuulla paljon miesnäkökulmasta kommenttia että iso peppu on paras. Yksikään miehistäni ei ole tykännyt, vaan jokainen on sanonut "hyi" isoille hanureille.

Weird!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla pienet kankut.

Vierailija
2/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä oot pienipyllyinen ja susta seksuaalisesti kiinnostuneet miehet on tykännyt pienipyllyisistä? Mitä ihmettä?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ymmärtänyt väärin. Lihavasta laardiperseestä ei pidä kukaan mutta normaalipainoisella muodokas perse on, mistä miehet tykkää. N38

Vierailija
4/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki tykkää isosta takapuolesta, vaikka media sitä megapersettä tyrkyttää. Ja on ok haukkua isoja rintoja monien pienirintaisten naisten ja miesten mielestä.  Isot rinnat eivät ole muotia, mutta melko moni tykkää  niistä oikeassa elämässä. Oikea elämä ja median vouhotukset eivät aina ole sama asia.

Vierailija
5/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväsi sanoisi sinulle, että pitää erityisen paljon isopyllyisistä aasialaisnaisista, arvostaisitko? 

Vierailija
6/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isohko peräsin ja pienet rinnat (normaalipainoinen) ja on kyllä ollut vientiä ihan kiitettävästi. Olen itseeni tyytyväinen enkä ole mitään muokannut edes kuntosalilla. Ei silti tulisi mieleenkään haukkua toisenlaisia ihmisiä, koska heillekin on ottajansa. Pitäisikö minun välittää?

Ehkä se, että kiinnostaa toisten muodot ja niiden kiinnostavuus tarkoittaa, että kaipaisi lisää huomiota ja ärsyttää ne eri näköiset? :D

Katsopa ap peiliin ja mieti rehellisesti itseksesi oletko itseesi tyytyväinen kun tuollaisia mietit. Ei tarvitse vastausta tänne kirjoittaa kun ei se muita kiinnosta.

Vierailija
7/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva kehiin, määrittele iso takamus.

Vierailija
8/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja muhkea perse. On tykätty niistä.

Vierailija
9/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä niitä naisia, jotka kyselee mieheltään näytätkö lihavalta jossain vaatteessa? Ja ne aina sanoo ei ja sä uskot?

Vierailija
10/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se peski lärse ole mikään houkutteleva näky.

Vierailija
11/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä olen miehillä kohdannut sitä asennetta että iso peppu on seksikäs ja jees. Alle kolmekymppisillä. Jos apn seuralaiset ovat vanhempia, niin he ovat muodostaneet kauneuskäsityksensä ennen sitä aikaa, kun isot peput oli hyväksyttäviä. Se, tai sitten sanovat ap:n mieliksi joko koska hänellä pieni peppu tai on niin rasittava jankuttaessaan, tai sitten siksi kun sattumalta muutama kappale miehiä peräkkäin nyt sattuu olemaan sitä mieltä.

Vierailija
12/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tapailemastani miehestä ei ole pitänyt pienestä takamuksesta. Minulla on aika iso. Siksi ovatkin tapailleet minua kai sitten? En ainakaan omalla otoksellani yritä todistaa, että miehet pitävät enimmäkseen isopeppuisista naisista.

Vierailija
13/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki tykkää isosta takapuolesta, vaikka media sitä megapersettä tyrkyttää. Ja on ok haukkua isoja rintoja monien pienirintaisten naisten ja miesten mielestä.  Isot rinnat eivät ole muotia, mutta melko moni tykkää  niistä oikeassa elämässä. Oikea elämä ja median vouhotukset eivät aina ole sama asia.

Mun mielestä tällä hetkellä on muodissa ihan kaikenkokoiset rinnat, vaikka ei nyt välttämättä ihan älyttömän kokoiset silarilollot. Pienet keskikokoiset ja suuret on ok ja hyvä niin.

Vierailija
14/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ymmärtänyt väärin. Lihavasta laardiperseestä ei pidä kukaan mutta normaalipainoisella muodokas perse on, mistä miehet tykkää. N38

Muoviperse a la kartrashian.

Vierailija
15/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapailevat miehet, miesystävistä puhumattakaan, tuskin muodostavat kovin biasoitumatonta otosta kaikista miehistä.

Vierailija
16/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isohko peräsin ja pienet rinnat (normaalipainoinen) ja on kyllä ollut vientiä ihan kiitettävästi. Olen itseeni tyytyväinen enkä ole mitään muokannut edes kuntosalilla. Ei silti tulisi mieleenkään haukkua toisenlaisia ihmisiä, koska heillekin on ottajansa. Pitäisikö minun välittää?

Ehkä se, että kiinnostaa toisten muodot ja niiden kiinnostavuus tarkoittaa, että kaipaisi lisää huomiota ja ärsyttää ne eri näköiset? :D

Katsopa ap peiliin ja mieti rehellisesti itseksesi oletko itseesi tyytyväinen kun tuollaisia mietit. Ei tarvitse vastausta tänne kirjoittaa kun ei se muita kiinnosta.

vai on moni sinut jättänyt. mikä sinussa on vikana, kun et kelpaa pidemmäksi aikaa vai oletko vaan nirso?

Vierailija
17/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taitaa sekoittaa ison pepun tähän trendikkääseen tekopeeceeseen. On eri asia omata sopivasti hyllyvä naisellinen oikea peppu kuin muovifileistä/rasvasiirrosta/feikkitoppauksista/mummonleivontakulhoista kyhätty kova väkerrys. Yleensä kun puhutaan nykypäivän peppuvillityksestä tarkoitetaan näitä feikkejä. 

Vierailija
18/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttimaisia, misogyynisiä miehiä jos sanovat naisten takapuolille "hyi". Normaali mies pitää omana tietonaan jos joku naisen ruuminosa ei satu miellyttämään silmää.

Vierailija
19/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli iso hanuri.

Ällöä, kun miehellä oli hytkyvä jättiahteri.

Vierailija
20/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatuista muodokkaista takapuolista miehet tykkää ei mistään valtavista selluliittitakamuksista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän