Olen käyttänyt tänä vuonna 30 tuhatta euroa turhuuksiin
Ajattele, kuinka paljon olisit sillä saanut viinaa.
Kommentit (13)
Minulta on säästynyt tuhansia ja säästyy vielä lisää koronapassin takia. Voi kurjuus. Rahaa kuitenkin tulee hirveästi, kun käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet käyttänyt. Kukin tyylillään.
Ensi vuonna aion kasvattaa summan 50 tuhanteen, sillä aion tienata 20 tonnia enemmän mitä tänä vuonna.
Ap
Olen käyttänyt tänä vuonna vauvaan 2500 euroa, joka syntyy tammikuussa.
Tolla rahalla olisi saanut vaikka mitä...
Vierailija kirjoitti:
Minulta on säästynyt tuhansia ja säästyy vielä lisää koronapassin takia. Voi kurjuus. Rahaa kuitenkin tulee hirveästi, kun käy töissä.
Mihin sinä säästät? Vietkö ne rahat hautaasi? Meillä ei mitään saanut koskaan ikinä käyttää, kun piti säästää.
Ap
Herätys! On elämäntaparemontin aika. Ryhdistäydy!
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt tänä vuonna vauvaan 2500 euroa, joka syntyy tammikuussa.
Tolla rahalla olisi saanut vaikka mitä...
Olet käyttänyt häneen siis ennen hänen syntymäänsä enemmän kuin mitä minun äitini käytti koko elinikänäni. Olisi ehkä saanut, mutta mikä olisi ollut tärkeämpää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Herätys! On elämäntaparemontin aika. Ryhdistäydy!
Miksi? En ymmärrä. Ei raha käyttämällä lopu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hirveä miettinen nyt, mihin ne laittaisi.
Koronan jälkeen maailmanympäryysmatkaan, osakkeisiin tai sijoitusasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä miettinen nyt, mihin ne laittaisi.
Koronan jälkeen maailmanympäryysmatkaan, osakkeisiin tai sijoitusasuntoon.
Ei tule olemaan aikaa koronan jälkeen, sori.
Ap
Hyvä ap! Olet suomalaisen ostovoiman pioneeri, talouden tukipilari. Raha on luotu kiertämään, ap on tukenut monen elinkeinoa ja työllistymistä.
Minulla taas tuo summa säästössä tilillä pahan päivän varalle. Ei tarvetta tuhlata.
Minä olen törsännyt ehkä 10 000 e ja säästössä on vielä 30 000 e. Kertyy koko ajan lisää. Raha on kuin bumerangi, kun sen laittaa liikkeelle, se tulee takaisin.
No sitten olet käyttänyt. Kukin tyylillään.