Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko välinehuoltaja nolo ammatti miehelle?

Vierailija
06.03.2015 |

Olen ajatellut lähteä opiskelemaan sitä, koska tuommoinen pikkutarkka näpertely saattaa sopia minulle. Minkälaisia mielikuvia tuosta ammtista tulee? Kyse on siis sairaalavälineiden steriloimisesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva itsenäinen pikkutarkka työ. Aikuiskoulutuksessa ilmeisesti vie vain vuoden?

Palkka vaan on matala. Toki silläkin tulee toimeen ok ainakin pk-seudun ulkopuolella.

Vierailija
22/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkkatyö. Sikäli nolo miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole nolo. Ainoa vaan että palkka on tosi huono, mutta jos tiedät pärjääväsi sillä, go for it. Mies on sitäpaitsi yleensä hyvin tervetullut jäsen naisvaltaisiin työyhteisöihin.

terv leikkurin sh.

Paljon palkka on?

Yksityisellä lähtöpalkka on 1971,12(hki) tai 1957,57, siihen tulee 2, 4 ja 7 vuoden työkokemuslisät ja mahdolliset ilta- tai yölisät. En nyt tähän hätään jaksa kaivaa julkisen puolen palkkataulukoita. Eli aika huono mutta ihan ok amistutkinnoksi ja töitä riittää; paikkoja auki kokoajan. Keikkaakin voi tehdä. 

t.vh

Vierailija
24/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapteeni-nainen on minulle turn-off. Kertoo luonteesta ikävällä tavalla.

Vierailija
25/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeä ammatti, kuten moni muu matalapalkka-alan ammateista. Ilman välinehuoltoa ei pyöri yksikään sairaala, lääkärikeskus... eli se siitä noloudesta!

Go man go!

Vierailija
26/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo työ.

Vierailija
27/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo miehelle, päinvastoin erittäin tärkeä ammatti. Tiedän omassa kotikaupungissani monta välinehuoltajana työskentelevää miestä. Ja nykyisessä opiskelijaryhmässä kuulemma puolet miehiä kotikaupungissani. Kannattaa lähteä opiskelemaan välinehuoltajaksi, jos ammatti kiinnostaa eikä pieni palkka haittaa. Työpaikkoja löytyy, yleensä ensin sijaisena ja myöhemmin vakinaisessa työsuhteessa.

t. vh-mies

Vierailija
28/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin välinehuoltajana alaikäisenä yksityisellä lääkäriasemalla. Olihan se ok hommaa silloin, ällötti toki muutamat jutut. Mene ihmeessä jos homman saat, parempi kuin monet muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi