Lähikaupassa käy aina perjantai-iltaisin todella sairaan näköinen ihminen
Tulee aina vähän ennen sulkemisaikaa. Ostaa aina sipsiä, karkkia tai limua. Joskus jonkun pakastepizzan.
Tuo tyttö on tosi sairaan näköinen :( Laihat käsivarret, päällä tosi ison näköinen takki, niin varmaan muutenkin tosi laiha. Kalmankalpea iho ja hirveän tummat silmänaluset. Hiukset hapsottaa ja ovat ohuet, hauraalla äänellä kiittää ja sanoo hei hei.
Kommentit (16)
Minä se vain olen. Poistun aina välillä datauskammiostani hakemaan ravinteita, älä pelkää.
No mitä sinä sillä brassailet jos toinen on sairas?
Narkkari tai nörtti, vaikea sanoa kun ovat ulkonäöltään aika saman näköisiä. Nörtit ovat harmittomia, mutta narkit saattavat varastaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:29"]
Bulimia?
[/quote]
Kyllä se varmaan useammin hakisi, jos bulimiaa sairastaisi. Voihan se olla masennuspotilaskin, niitäkään ei erota nörtistä eikä narkista, jos masis on paha ja lääkitys kova.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:29"]
Bulimia?
[/quote]
Kyllä se varmaan useammin hakisi, jos bulimiaa sairastaisi. Voihan se olla masennuspotilaskin, niitäkään ei erota nörtistä eikä narkista, jos masis on paha ja lääkitys kova.
[/quote]
Kauppoja lienee useampikin kuin yksi jossa asioida.
T. Entinen bulimikko
Käpistelijähän se :) Ei niitä tarvitse pelätä. Ne virkoaa, kun antaa red bullia tai kokista.
Mulla on aina kalpea iho ja mustat silmänaluset ja olen myös laiha, vaikka en oo narkomaani enkä erityisen nörttikään.
Mitä helvettiä? Mistä te narkiksi haukkujat mitään tiedätte?
Tyttö saattaa olla vaikka arkipäivät syöpähoidoissa sairaalassa?
Menkää nyt jumalauta itseenne, losoperseet.
Antakaa nyt ihmisten käydä kaupassa! Aika köyhää on elämä ap:llä kun tällaisia kelailee. Voi Tsiisus!
Aha. Mitä ajattelit asialle tehdä?