~*~ MAALISKUISTEN keskiviikko ~*~
Kommentit (44)
Nyt on ilta touhuttu tytön kanssa ja yritän saada sen just nukkumaan että voisin Greyn katsoa rauhassa.
Mulla on se kamala väsymyskausi jo takana päin ja virtaa riittää ja tiedän sen että kukaan muu ei täällä siivoa kun minä niin pakko vaan tehdä. No, välillä väsyttäis mutta en ole tänään antanut periksi. Mutta keittiö ja olkkari ois vielä jäljellä. Ikkunat sain sentään pestyä. Makkarista puuttuu verhot :D Aika tehoton olen ollut, mutta hiljaa hyvä tulee..ainakin toivottavasti ;)
Nyt se Grey.
H
Hanan
Sain itse kuulla sydänäänet eka kertaa nt-ultrassa, jossa oli hieman paremmat laitteet kuin neuvolassa. Siellä sanottiin, että kun istukka on vielä edessä (niinkuin minulla nyt on) niin äänet ei kuulu vielä niillä " neuvolan laitteilla" . Mulla muuten tämä ultran tekijä katso jo nt-ultrassa että on molemmat kädet ja jalat ja mahalaukku ja pää/aivot on normaalit verrattuna viikkoihin. Sitten sanoi, että katsotaan tarkemmin marraskuussa rakenneultrassa.
Se mun moppini aikoinaan oli Lhasa Apso. Siitä pentueesta kaksi koiraa oli aggressiivisia ja lapsiperheisiin kun sattuivat niin joutuivat lopettamaan ne. Oma koirani oli kuitenkin erilainen tapaus, se suorastaan häpesi jos joskus oikein alkoi liikaa riehumaan ja vauva oli lattialla :)
Jossain oli kysymyksiä, menen katsomaan, väsyttää ihan toivottamasti. Aika outo tämä flunssainen olo, kun ei tämä oikein muutu miksikään :/
Olikohan vielä jotain... no huomenna sitten..hyvää yötä :)
t.punkeli
Pienet on piirit Suomessa loppujen lopuksi, sen ku vaan tietyissä paikoin muistais.
Piti kommentoia noihin pieni-ikäero-kyselyihin, ku meillehän kans tulee 1v 11 kk ikäeroa esikoiseen. Miehen mielestä ei ostettas kaksostenrattaita, ku ensimmäisiin panostettiin reilummin rahaa sillä mielellä, että menee sitte seuraavilleki. Mutta eipä silloon arvannu ikäeroa näin pieneksi! En mie tuon ikästä yritäkään pistää vaunujen vierellä käveleen, enkä oikein luota noihin istuimiin tai lautoihinkaan, joten kyllä aioin ettiä jostain käytetyt tuplat.
Pakkauksesta tykkäsin kovasti esikoisella, nukutin ekat kuukauet siinä, kaikkia vaatteita käytin ees jonku verran kotona, ja huhtikuiselle se toppahaalari oli just sopiva viime talvena. Varmaan näillä maaliksilla sama homma, eli vaan ihan ekoiksi kuukausiksi tarvii joku pieni fleecehaalari hommata, niin jo pärjää talvikuukauet hienosti. Toista pakettia en tarvi, ku kaikkee on jo se yks. Kirpparilta oon tehny hienoja löytöjä jo esikoiselle ja varmaan lisää etin toiselle, varsinki jos on poika. Ja onhan se 140 euroa tosiaan ees alku niien tuplien rahottamiseen.
Ei kait ne peffa ja reiet normaalissa raskauessa hirveesti paisu, että kyllä luulis äitiysvaatteitten sopivan, jos vaan masulle on tilaa. Mun kokemuksen mukaan H&M:ltä saa hyviä raskauen puoliväliin sopivia vaatteita, mutta sitte loppumetreillä, ku sitä mahaa oikeesti alkaa olla, niin on jo siirryttävä toisenlaisiin. Hirmu tyytymätön olin ainaki viimeksi Suomen äitiysvaatetarjontaan, onneksi käytiin sillon Unkarissa mutka, niin jo sai paljon kaikkee kivaa, ja varmaan mikä tahansa ulkomaa (paitsi ehkä Kauko-Itä) ajaa saman asian.
Ja tämä Tampere-niminen tuppukylähän on kans tunnettu siitä, että ultria tarjotaan vaan yks, jos ei ongelmia ilmene, ja oottaja saa ite valita joko np:n tai rakenteen. (Kaveri valkkas rakenteen, ja sai rv20 tietää oottavansa kaksosia!) Turvallisempi mieli kyllä itellä, ku sattu olemaan niin vähän viikkoja np-ultrassa, että sain lähetteen myös rakenteeseen.
Udidi ja Dumbo rv 12+4
Kävin katsomassa sen tammenterhot 2007 ja se oli kiva, vastaisin kyllä sellaiseen jos meilläkin tulisi tuollainen kysely vastaan...
Tuli sitten käytyä siellä lääkärissä,pienoinen pettymys. Sydän ääniä ei saatu kuulumaan. No en vaivu vielä epätoivoon, koska viikkoja on vasta 12 kasassa, ja esikoinen oli sellainen , et aina kun yritettiin saada sydän ääniä kuuluviin, kaveri otti ja häippäs...mitä siinä sitten kuulee kunnolla..
Maanantaina sit ultrassa näkee ja kuulee ;)
Terkkarilla verenpaine hyvä ja paino kilon vähemmän kuin viimex.Joten muuten kaikki ihan hyvin.
Joten Hanan täällä rv 12+4