Läskivauvamaha harmittaa
Olen lihava. Olen 30 viikolla raskaana. Olen aina haaveillut kauniista pyöreästä vauvamahasta, mitä yleensä aina hoikilla on. Mun maha on pelkkää löllyä läskiä. Ei näytä yhtään vauvamahalta, vaan ainoastaan isolta läskimahalta. Eilen olin uimahallissa (käyn siellä usein) ja taas oli hoikka nainen ihanan kauniin siron vauvamahansa kanssa. Kukaan ei katso mun mahaani ihailevasti. Ei tää varmaan koskaan tule näyttämäänkään siltä, että olisin raskaana.
Neuvolassakin hävettää kun pitä paita nostaa sydänäänten kuuntelua varten. Läskimakkaroiden seassa saa dopleria liikuttaa. Onneksi mulla on mukava terkka, eikä paino ole noussut raskauden aikana lainkaan, kuten ei näin lihavilla kuulukaan.
Että tällainen läskin mamman avautuminen. Saa haukkua vapaasti jos siltä tuntuu tai antaa vertaistukea jos sellaista löytyy.
Kommentit (2)
Jos paino ei ole noussut ollenkaan, sehän tarkoittaa että olet laihtunut! :) kun vauva syntyy ja huomaat painon laskeneen, jatka painonpudotusta siitä. Helppo jatkaa kun vaaka motivoi :)
Olet raskaana ja ole ylpeä vauvamahastasi. Syö terveellisesti ja pääasia on että lapsi on terve ja saa hyvää ravintoa. Jätä muiden vauvamahat omaan arvoonsa. Nauti raskaudesta ❤ Tsemppiä ja onnea tulevalle!