Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden huhtikuussa Teneriffalle

Vierailija
06.03.2015 |

Kivaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri käytiin. Oli oikein kivaa. Käytiin vuokra-autolla Teidellä. Suosittelen. Sitten lapset tykkäs Siam-park vesipuistosta

Vierailija
2/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti käynyt. Teidellä en tosin ole mutta pikku kylissä kyllä Puerto de la Ceuzin lähistöllä. Bussilla aion taas matkustaa ja käydä la villa -ostoskeskuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy ;) hyvää matkaa ja ihania aurinkoisia päiviä! Suomen kesää odotellessa...

Vierailija
4/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ihan paras matkakohde! :) Toivottavasti menet Costa Adejeen, se on Teneriffan hienoin/trendikkäin alue tällä hetkellä. :)

Vierailija
5/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan yksin ja kohteena Puerto de la Cruz. ap

Vierailija
6/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:48"]

[/quote]

Siellä kävin juuri. Olen ennenkin käynyt ja se on ihan paras lomakohde. Ainut vika on sateisuus... Tällä kertaa oli huonohko ilma koko viikon. Aurinkoa ei juurikaan pilvien takaa näkynyt. Käytiin autolla etelässä monta kertaa. Etelässä paistoi oikeasti aurinko.

Vierailija
7/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa hammasharja ja vaihtovaatteet mukaan. Passi ja lompakko myös. Lento ja hotelli pitää varata kanssa.

Vierailija
8/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:37"]

Olen kahdesti käynyt. Teidellä en tosin ole mutta pikku kylissä kyllä Puerto de la Ceuzin lähistöllä. Bussilla aion taas matkustaa ja käydä la villa -ostoskeskuksessa.

[/quote]

Miksi menet sinne? Kiinalaista roskaa myyvät. Nättejä, kiinassa tehtyjä vaatteita. No, ruokakauppa on iso, mutta hirvee kävelymatka se päästä päähän.

T. Melkein vieressä kolme talvea asunut.

Vierailija
9/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:37"]

[/quote]

Miksi menet sinne? Kiinalaista roskaa myyvät. Nättejä, kiinassa tehtyjä vaatteita. No, ruokakauppa on iso, mutta hirvee kävelymatka se päästä päähän.

T. Melkein vieressä kolme talvea asunut.

[/quote]

No olihan siellä ihan samanlaisia kiinan roskaa myyviä liikkeitä kuin täällä Suomessakin. Ehkä käyn la Lagunassa myös ostoksilla, samoin La Orotavassa.

Vierailija
10/10 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:48"]

[/quote]

Kylmää on ollut pitkään siellä, tiedän. Huhtikuussas uskon jo olevan lämmintä.

Siellä kävin juuri. Olen ennenkin käynyt ja se on ihan paras lomakohde. Ainut vika on sateisuus... Tällä kertaa oli huonohko ilma koko viikon. Aurinkoa ei juurikaan pilvien takaa näkynyt. Käytiin autolla etelässä monta kertaa. Etelässä paistoi oikeasti aurinko.

[/quote]