Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv 12 pientä vuotoa

Vierailija
06.03.2015 |

Olen raskausviikolla 12+3 Eilen aamulla minulla alkoi pientä veristä vuotoa. Pikkuhousunsuojalle oli päivän mittaan tiputellut ja olin itse aivan paniikissa tilanteesta. Mitään kipuja minull ei ole. Eilen oli päivä jolloin menkkojen olisi pitännyt alkaa jos en llisi raskaana. Tänään ei ole pikkuhousunsuojaan tiputellut mitään mutta pyyhkiessä paperiin jää vaaleanpunaista hyvin pieni määrä. Soitin neuvola palveluun ja sieltä sanotgiin että syy voi olla toissapäiväinen seksi. Kuivat limakalvot voivat alkaa vuotamaan jne. Onko täällä muita samassa tilassa olevia/ olleita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on keskenmenossa vuoto runsasta

Vierailija
2/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa ollaan! Mulla ei suostuttu ottaa kättärille sisään sanoivat että ota rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla keskenmeno tsemppiä

Vierailija
4/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:20"]Voi olla keskenmeno tsemppiä
[/quote]

Onpas rohkaisevaa tekstiä tällä varmasti rauhoitit aloittajaa...ääliö

Vierailija
5/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto ihan normaalia oletettuna menkkapäivänä. Tsemppiä loppuraskauteen:)

Vierailija
6/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ultraan niin kannattaa vähän liioitella. Sanoa esim että kipujakin on ollut normaalia enemmän. Kunnallisella saa oikeasti välillä vaatimalla vaatia sitä hoitoa kun ei muuten mitään tapahdu.
Satanen jos on ylimääräistä niin saathan käytyä yksityisellä varmistamassa.

Vierailija
7/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi yksityiselle ultraan turhaa rahan haadkausta. Asialle ei voi mitään jos menee kesken mutta vuoto aivan normaalia noin pienissä määrin. Noilla viikoilla jos menee kesken nii vuoto RUNSASTA ja klönttimäistä. T.terveydenhoitaja!

Vierailija
8/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla normaalia, tai alkava keskenmeno. Jos jälkimmäinen, niin et sitä voi estää. Oletko vielä käynyt nt-ultrassa?

Vierailija
9/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:30"]Itse en lähtisi yksityiselle ultraan turhaa rahan haadkausta. Asialle ei voi mitään jos menee kesken mutta vuoto aivan normaalia noin pienissä määrin. Noilla viikoilla jos menee kesken nii vuoto RUNSASTA ja klönttimäistä. T.terveydenhoitaja!
[/quote]

Kyllä minä ainakin raskaana ollessani satakin euroa voisin maksaa pelkästä mielenrauhasta enkä ajattelisi haaskanneeni mitään. Toki se ei sitä mahdollista keskenmenoa estäisi, mutta jos kaikki onkin hyvin niin eipä tarvitsisi murehtia. Jokainen tavallaan. :)

Vierailija
10/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama viikolla 6. Verta tuli yht noin 1rkl. Oli hematooma. Hävisi itsekseen. Terkkarissa lääkäri sanoi että tämä on keskenmeno. Viikon päästä menin varmuudeksi yksityiselle toteamaan että kaikki poistunut. Niin löytyikin sydämen syke ♡ ja hematooma.

Vierailija
11/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tässä raskaudessa vuotoa 10+0 - 10+4. Sitten taas 11+0. Sitten 13+0 ja 13+4. Ja viimesin 14+6. Nyt rv 15+4 ja just nyt ei vuotoa. Välillä limasta ja pinkkiä, välillä ihan oikeaa verta. Alussa oli kovia kipujakin. Ei mitään selitystä mistä johtuu. Vaan näin mennään päivä kerrallaan.

Vierailija
12/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti kannattaa ottaa ja välttää fyysistä rasitusta. Olen saanut monta keskenmenoa ja tässä nykyisessä raskaudessa ollut 5-13 viikoilla vuotoa. Ei kuitenkaan joka päivä, mutta esim 13+1 tuli kuin sankosta kaatamalla. Voi olla hyytymiä tai esim johtua kohdunsuulla olevasta istukasta. Täällä ainakin mennään luottavaisin mielin eteenpäin. Ja kätilö sanoi eilen, että yhdynnästä johtuvat vuodot eivät välttämättä heti ala. Liukkaudesta kannattaa pitää huoli :)

Vierailija
13/13 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös kolmannessa raskaudessa noilla viikoilla veristä vuotoa,alkoi seksin jälkeen. Ilmeisesti joku pieni suoni oli katkennut tmv..
Jos ei tule kipuaj niin uskon että kaikkin on ok.