Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kohdunpoistoja ei siunata nuorille?

Vierailija
04.12.2021 |

Saakoon veritulpan pillereistä, mutta laskeuman mahdollisuus on ehdoton ei. Olen vuotanut vasta kaksi ja puoli vuotta, mutta en jaksa enää pestä veristä pyykkiä ja rukoilla niukempia kuukautisia. En tahdo lisääntyä, joten kohtu on minulle täysin turha.

Mutta kohtua ei poisteta, vaikka se uhkaisi henkeä. Rakas Sääntö-Suomi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvalta poistetaan kohtu nykyään, se on iso leikkaus ja sillä voi tuoda mukanaan kaikenlaisia ongelmia.

Onko ehdotettu hormonikierukkaa, missä hormonimäärät on pienemmät kuin pillereissä? Onko tutkittu mahdolliset myoomat ja muut kasvaimet? Kohdunpoiston sijaan usein poltetaan kohdun limakalvot vuotojen vähentämiseksi, kun lapsiluku on täynnä, eikä suunnitelmissa ole tulla enää raskaaksi.

Vierailija
2/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata hormonikierukka, minulla ei ollut kuukautisia 8 vuoteen, hyvin toimi. Kohdunpoisto on turrhan radikaali toimenpide mutta taidat vain provoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen turha leikkaus on turha

Vierailija
4/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ja kohta alkaakin vaihdevuodet

Vierailija
5/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukkaa suosittelen minäkin, itselläni ollut jo 15 vuotta ja menkat poissa koko tämän ajan.

Vierailija
6/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poisteta, koska nykyään on muita, parempia tapoja hoitaa vuoto-ongelmia.

Vierailija
7/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kohdunpoisto on iso operaatio ja se kohtu ei ole turha elin vaikka et suunnittelisikaan lapsien hankkimista.

Vierailija
8/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt e-pillereitä jos pelkäät tukosta? On olemassa muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
9/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, mutta samassa tilanteessa olen. Lapset tehty, kierukka, pillerit, minipillerit, kapseli jne jne jne kokeiltu, mikään ei auta, sivuoireita tulee kyllä vaikka muille jakaa. Olen näiden kokeilujen ansiosta alkanut kärsiä aikuisiän aknesta (jota ei aiemmin ollut), lihonut 20 kiloa ilman muutosta ruokavalioon tai liikkumistottumuksiin, mielialat heittelee aivan laidasta laitaan sekunneissa ja kaikkea muutakin mukavaa kuten seksihalujen katoaminen, mutta ymmärsitte varmasti pointin. Yritin saada sterilisaation, edes sitä ei annettu koska olin alle 30v. Eikä se kyllä edes tähän pääongelmaan eli kipuun ja runsaaseen vuotoon mitään auta, muttei tarvitsisi pumpata kroppaa täyteen ekstrahormoneja.

Jos voisin saada kohdun poiston niin ottaisin kyllä heti.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi