Tuttavan lapset saavat karkkipäivänä vaan pienen karkkipussin puoliksi ja pienet suklaapatukat (luokkaa pätkis) mielestäni aika vähän 7- ja 9-vuotiaille
Olen lapseton, mutta mielestäni n. 100g pussi kahdelle ja minipatukat on aika vähän? Etenkin kun viikolla mahdollisia jälkiruokia ovat esim. rahkat ja marjakiisselit sun muut terveysmössöt.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Moni miestä 2000-luvun alussa lapsensa tehneistä ihmettelee tätä nykyajan karkkipäivä, jossa per pää ostetaan lapsille megapussi sipsiä, iso suklaalevy, ja puoli kiloa karkkia, plus 1,5l limsaa.
Eipä ole vielä tullut vastaan perhettä, jossa karkkipäivä olisi tuollainen.
Mä sain lapsena jälkkäriksi 4 karkkia joka päivä :D
Noh, sitten tietty syötiin myös maustettuja jugurtteja, rahkaa, sitä kiisseliä, pullaa, keksejä jne mutta ne ei ollut karkkia :D
Hoikka olen ollut aina.
t. ysärilapsi
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne lapset pitäisi koukuttaa sokeriin ja lihottaa palloiksi heti pienestä?
Koska niistä ei muuten saataisi homohuoraisia Janne Katajan juontamien Salkkareiden katsojia. MOT
Ap on itse tuo äiti joka kerjää kehuja vähäisellä karkkimäärällä ja samalla haluaa haukkuja naapurin lasten sokerivälipaloista.
Ei tarvitse syödä sokeriövereitä karkkipäivän kunniaksi. Siis ei meillä sokeri ole mitenkään pannassa muutoin, mutta aika harvoin nyt just sitä karkkia on muulloin. Omat lapset on suunnilleen samoja ikiä kuin aloituksessa mainitut lapset, eivätkä syö kerralla mitään valtavia määriä karkkia. Meillä ostetaan usein irtokarkkia, jotka sitten jaetaan kaikille. Enimmillään määrä on suunnilleen 15 namua per pää, ja se on ihan riittävä määrä heille. Joskus jää karkkia seuraavaankin päivään.