Siis onko tämä tosiaan naisten unelmamies?
Briteissä tehtiin hiljattain kysely, jossa selvitettiin naisten unelmamiehen ulkonäköä. Ilmeisesti tämän linkin takaa löytyvä mies vastaa ulkoiselta olemukseltaan sikäläisten naisten ideaalikumppania: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2978796/Is-perfect-husband-Prince-Harry-s-cheeky-smile-Paddy-McGuiness-s-arms-James-Corden-s-hair-revealed-ideal-boy-door-start-family-with.html
Siis onko tämä tosiaan sellainen unelmien mies, jonka kanssa naiset kaikista mieluiten pariutuisivat? 5/10 naamalla varustettu (laiha)läski, jolla on l-kirjaimen muotinen vartalo ja tikkujalat? Nuo hiukset ovat ehkä ainoa asia, jotka voivat olla hyvännäköisiä oikean naaman kanssa. Kertokaa hyvät naiset mulle, että kyseessä on jokin trollikysely, vai mitä tässä pitää tietää?
Kommentit (31)
Ei kelpais, ei ikinä. Tykkään paljon lihaksekkaammista ja tummemmista miehistä, eikä kasvotkaan ole kovinkaan komeat, tykkään miehekkäämmistä. Mutta se on makukysymys, itse oon pieni, kurvikas ja naisellinen ja tykkään isoista ja miehekkäistä miehistä.
Siis prinssi Harryn tukka?? Onko nuo kaikki naiset juotettu humalaan? Tän on pakko olla joku pila.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:29"]
Siis prinssi Harryn tukka?? Onko nuo kaikki naiset juotettu humalaan? Tän on pakko olla joku pila.
[/quote]
Eiku sori, se olikin sen hymy. Mut saman värinen se tukkakin on kuin Harrylla!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:45"]
Unelmamies vain unelma-aviomies?
Eiköhän suurimmalle osalle ns tavallisen näköinen ole mieluisampi kuin joku kiiltokuvahippiäinen?
[/quote]
Siis kyllä mä sen ymmärrän, ettei miehen tarvitse olla mikään 10/10 tapaus kelpaakseen naisille. Mutta, miten joillain naisilla voi olla näin uskomattoman alhaiset standardit, kun kysytään IDEAALImiehen ulkonäköä? Jos multa kysyttäisiin millainen on mun unelmien koti, niin en mä vastaisi, että 400 neliön kartano merenrannassa, mutta se ei tarkoita, että unelmissani tyytyisin yksiöön Itäkeskuksessa.
[/quote]
En minä ainakaan haluaisi ihan saatanan hyvännäköistä miestä puolisokseni. En ole itsekään huippumalli, joten ensinnäkin tuntisin itseni todella rumaksi moisen komistuksen rinnalla, ja toisekseen en tykkäisi että kaikki naiset kuolaisi mieheni perään. Olisin koko ajan epävarma siitä, tyytyisikö se adonis minuun, tavikseen. Siksi unelmamieheni on paljon realistisempi. Tavallisen kivan näköinen mies, joka pitää minuakin itselleen tarpeeksi nättinä.
Se unelmien kämppä on eri asia, sillä se ei ikinä lähde kauniimman omistajan mukaan...
[/quote]
Kyllä mä tajuan, että monilla naisilla on huono itsetunto ja he ovat usein epävarmoja oman ulkonäönsä suhteen. Mutta onko siis tämä se ulkonäön taso, josta ylöspäin mies on "adonis", jonka perään kaikki vieraat naiset kuolaa? Ja miksi et tykkäisi siitä, että muut naiset kuolaa miehesi perään? Itse olen ainakin miehenä huomannut, että naiset pitävät miestä sitä enemmän puoleensavetävänä, mitä enemmän hän saa huomiota muilta naisilta.
-ap
Minusta tuo on tuollainen perusmies. Ei mitenkään komea, muttei mitenkään vastenmielinenkään. Jos luonne on mukava, niin harvalle varmaan ulkonäkö tulisi vastaan siinä voisiko ko. miehen kanssa seurustella.
Sekin on totta, mitä joku sanoi, että hyvin komeassa miehessäkin on haittansa. Itselläni on sellainen, ja vielä minua 9 vuotta nuorempi. Kyllä usein tunnen itseni todella surkean näköiseksi ja kulahtaneeksi miehen rinnalla, oma itsetunto ulkonäön suhteen siis kärsii komeasta miehestä. Mustasukkainen en kyllä ole enkä pelkää että katselee kauniimpia naisia, mies on 100% aspergertyyppinen nörtti joka ei edes huomaa naisten ulkonäköä, sanookin aina että hänestä kaikki ihmiset on aika samannäköisiä kun niillä on samassa paikassa silmät, suu, nenä jne :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:37"]
Kyllä mä tajuan, että monilla naisilla on huono itsetunto ja he ovat usein epävarmoja oman ulkonäönsä suhteen. Mutta onko siis tämä se ulkonäön taso, josta ylöspäin mies on "adonis", jonka perään kaikki vieraat naiset kuolaa? Ja miksi et tykkäisi siitä, että muut naiset kuolaa miehesi perään? Itse olen ainakin miehenä huomannut, että naiset pitävät miestä sitä enemmän puoleensavetävänä, mitä enemmän hän saa huomiota muilta naisilta.
-ap
[/quote]
Kysyin sulta, että tykkäisitkö sinä että sun vaimo olisi huippumalli jonka ympärillä pyörisi koko ajan paljon sua paremman näköisiä miehiä? Veikkaan että aika harva mies tykkäisi.
Ei ole huonoa itsetuntoa tietää rehellisesti miltä näyttää. Kyllä minä tiedän olevani ihan tavis, eikä se tee mulle huonoa itsetuntoa. Mutta jos puolisoni olisi aivan älyttömän paljon paremman näköinen, niin tottakai se tuntuisi pahalta että hän saa minua kauniimmilta naisilta paljon huomiota. Siinä pitäisi olla toooodella vahva luotto toiseen ihmiseen ollakseen varma, ettei hän ikinä lipeäisi jonkun kaunottaren perään. Ja rehellisesti voin myöntää ettei ainakaan multa sellaista luottoa löytyisi. Aina jos on enemmän mahdollisuuksia, on suurempi todennäköisyys myös niihin tarttua.
Puoleensavetävyys kertoo useimmiten seksuaalisesta viehätyksestä. Jos puhutaan pelkästään panemisesta niin kyllä minäkin siihen valitsisin mahdollisimman hyvännäköisen kumppanin. Pelkän panokaverin kanssa olisi ihan sama paneeko se huomenna jotain kauniimpaa naista. Mutta, nyt puhutaan aviomiehestä. Silloin "riittää" kiva ulkonäkö, sillä se paras mahdollinen ulkonäkö toisi mukanaan myös noita negatiivisia puolia.
Ja kyllä tuo kuvan mies on minusta oikeasti ihan hyvännäköinen. En tiedä sitten onko mulla huono maku, mutta kyllä mä tuolle sellaisen 8-9 arvosanan antaisin. Ehkä olet itse liian kriittinen tai et ymmärrä mitä naiset pitää hyvännäköisenä?
Kelpasi mulle, ihan aviomiesainesta <3
Mukavan näköinen mies. Siis kasvoista semmoisen kiltin ja mukavan oloinen. Kelpaisi jos ei olisi jo omaa kultaa.
No suurin osa naisista on naimissa vastaavan näköisen miehen kanssa. Tuo on hyvin tavallisen perusjätkän näköinen ja kyllä tuon näköiselle miehelle naisia riittää. Hyvin harva mies on sellainen täydellinen komistus, mitä joissakin kuvissa saattaa olla. Ja myös miehillä on sama kuin naisilla, niihin kuviin saadaan laitettua ja tehtyä vaikka mitä, todellisuus arjessa voi olla ihan toista.
Ei kelpaisi. Naamasta ihan hirveä. Rintakarvatkaan ei innosta, mutta ne kuitenkin siedän. Tuota naamaa ei vaan voisi katsella. Kroppa ihan ok, ei tarvi olla mikään lihaskimppu kunhan ei mahakumpua ole.
Lempeän näköinen ainakin, ihan kiva