Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tämä tosiaan naisten unelmamies?

Vierailija
06.03.2015 |

Briteissä tehtiin hiljattain kysely, jossa selvitettiin naisten unelmamiehen ulkonäköä. Ilmeisesti tämän linkin takaa löytyvä mies vastaa ulkoiselta olemukseltaan sikäläisten naisten ideaalikumppania: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2978796/Is-perfect-husband-Prince-Harry-s-cheeky-smile-Paddy-McGuiness-s-arms-James-Corden-s-hair-revealed-ideal-boy-door-start-family-with.html

Siis onko tämä tosiaan sellainen unelmien mies, jonka kanssa naiset kaikista mieluiten pariutuisivat? 5/10 naamalla varustettu (laiha)läski, jolla on l-kirjaimen muotinen vartalo ja tikkujalat? Nuo hiukset ovat ehkä ainoa asia, jotka voivat olla hyvännäköisiä oikean naaman kanssa. Kertokaa hyvät naiset mulle, että kyseessä on jokin trollikysely, vai mitä tässä pitää tietää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteiltään liian nössön perunanenän näkönen, kroppa liian karvainen ja huonokuntoinen. Unelmamieheksi. Se prinssi harrykin ihan itsessään olisi jo huomattavasti lähempänä unelmamiestä.

Vierailija
2/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vikaa tossa on? Ei se komea tai seksikäs ole, mutta tosi lutuinen. Näyttää täydelliseltä ja huomiovalta mieheltä, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Ja näyttää ihan isämateriaalilta. Mut joo ei mulla pöksyt pyöri jaloissa, kun katson tota. -N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:40"]

No mitä vikaa tossa on? Ei se komea tai seksikäs ole, mutta tosi lutuinen. Näyttää täydelliseltä ja huomiovalta mieheltä, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Ja näyttää ihan isämateriaalilta. Mut joo ei mulla pöksyt pyöri jaloissa, kun katson tota. -N20

[/quote]

Siinä on juuri se vika, että näyttää siltä lutuiselta.

Vierailija
4/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku melko Beckhamin näköinen kuninkaallinen kelpaisi. Onko tuo nyt sitten yllätys :)

Vierailija
5/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:40"]

[/quote]

Siinä on juuri se vika, että näyttää siltä lutuiselta.
[/quote]
Kuinka niin? Onko se vika? Ei miehen tarvitse olla karskin metsurin näköinen. Miehellä söpöys on liian aliarvostettu piirre. Se tekee miehestä inhimillisemmän, tuo iloa arkeen ja saa omalla tavallaan sydämen pomppimaan rinnassa. Kyllä minä ainakin pidän myös söpöistä miehistä. -N20

Vierailija
6/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ian jees, miksei :)

Vierailija
7/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä ihmettelijät ja jankkaajat nyt miehiä vai naisia? Miksette voi hyväksyä, että eri ihmisillä on eri maku? Jos olette miehiä, niin todistatte kyllä miesten olevan huomattavasti naisia pinallisempia parinvalinnassa.

Vierailija
8/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on liian komee miesystävä, kun ihmiset töllää joka paikassa meitä..katseet siirtyvät minuun ja mieheen vuorotellen ja vertaavat ajatuksissaan meitä. Onks tosiaan pakko töllätä koko ajan ..voi olla et kohta lopetan suhteen.

Vierailija
9/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:49"]

Onko nämä ihmettelijät ja jankkaajat nyt miehiä vai naisia? Miksette voi hyväksyä, että eri ihmisillä on eri maku? Jos olette miehiä, niin todistatte kyllä miesten olevan huomattavasti naisia pinallisempia parinvalinnassa.

[/quote]

Olen itse mies ja ymmärrän hyvin sen, että ihmisillä on erilaisia makuja ja ettei kuvassa esiintyvä mies ole mikään erityisen ruma kummajainen. Kyse ei ole siitä etten uskoisi kuvassa esiintyvän miehen löytävän naista ilman sen suurempia ponnistuksia. Minua vaan hämmästyttää se, että onko tämä muka se miehen ideaalitaso, josta lähtien ulkonäön kohentaminen laskisi hänen mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla?

-ap

Vierailija
10/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on, ihan kuumottaa ja polttelee jo alapäässä:( vaikka yläpää ei ymmärräkään:)

Vierailija
12/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää tietää, että britit ovat ehkä rumin kansa, jota maa kantaa päällään.

Vierailija
13/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien skaalassa tuo on varmaan komea.

Vierailija
14/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamies vain unelma-aviomies?

Eiköhän suurimmalle osalle ns tavallisen näköinen ole mieluisampi kuin joku kiiltokuvahippiäinen?

Vierailija
15/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen mieshän tuossa on. Eiköhän lopputulos ole tosiaan enemmän "unelma-aviomies" eikä ns. unelmamies. Ei kumppanin tartte olla mikään huippumalli, vaan mieluummin mukavan ja kivan näköinen sopivan miehekkäällä tavalla. Kyllä minä ainakin tykkäisin.

Vierailija
16/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:45"]

Eiköhän suurimmalle osalle ns tavallisen näköinen ole mieluisampi kuin joku kiiltokuvahippiäinen?

[/quote]

Siis kyllä mä sen ymmärrän, ettei miehen tarvitse olla mikään 10/10 tapaus kelpaakseen naisille. Mutta, miten joillain naisilla voi olla näin uskomattoman alhaiset standardit, kun kysytään IDEAALImiehen ulkonäköä? Jos multa kysyttäisiin millainen on mun unelmien koti, niin en mä vastaisi, että 400 neliön kartano merenrannassa, mutta se ei tarkoita, että unelmissani tyytyisin yksiöön Itäkeskuksessa.

Vierailija
17/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ehkä vähän tummemmista hiuksista ja ruskeista silmistä, mutta muuten aika täydellinen :-)

Vierailija
18/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei siis unelmamies, mutta ihan ok kuitenkin. Ulkonäkö on kuitenkin vaan pintaa, sillä ei pitkälle pötkitä.

Vierailija
19/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:45"]

[/quote]

Siis kyllä mä sen ymmärrän, ettei miehen tarvitse olla mikään 10/10 tapaus kelpaakseen naisille. Mutta, miten joillain naisilla voi olla näin uskomattoman alhaiset standardit, kun kysytään IDEAALImiehen ulkonäköä? Jos multa kysyttäisiin millainen on mun unelmien koti, niin en mä vastaisi, että 400 neliön kartano merenrannassa, mutta se ei tarkoita, että unelmissani tyytyisin yksiöön Itäkeskuksessa.

[/quote]

En minä ainakaan haluaisi ihan saatanan hyvännäköistä miestä puolisokseni. En ole itsekään huippumalli, joten ensinnäkin tuntisin itseni todella rumaksi moisen komistuksen rinnalla, ja toisekseen en tykkäisi että kaikki naiset kuolaisi mieheni perään. Olisin koko ajan epävarma siitä, tyytyisikö se adonis minuun, tavikseen. Siksi unelmamieheni on paljon realistisempi. Tavallisen kivan näköinen mies, joka pitää minuakin itselleen tarpeeksi nättinä.

Se unelmien kämppä on eri asia, sillä se ei ikinä lähde kauniimman omistajan mukaan...

Vierailija
20/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja jutussahan nimenomaan on kyse perfect husband eli unelma-AVIOMIEHESTÄ. Haluaisivatko miehet sitten vaimokseen jonkun huippumallin tai miss universumin, oikeasti? Olisiko kiva kun joka kerta kun vaimo lähtee kotoa, olisi hänellä ympärillä 20 ihan hiton hyvännäköistä miestä flirttaamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme