Eräs leuhki meille olevansa varakas, mutta kun tarkastettiin
että millä autolla se ajaa, niin vastaus oli rahoitusyhtiön. Leuhkalle ei ollut katetta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Asiaton linkki.
Miten noi kumoaa toisensa? Miksi rikas ei voi ajaa leesarilla? Helpompi vaihtaa uuteen kolmen vuoden välein. Eikä se leesaus mitenkään halvaksi tule.
Eipä se auto mitään varallisuudesta kerro.
Auto ei kerro mitään. Nytkin saa välillä 0% korolla niin fiksua se on.
Turussa ainakin suurimmat bemarit ja audit on lähi- idän pojilla.
Etkö voisi jo keksiä uuden aiheen, tämä auton omistamattomuus alkaa olla loppuun kaluttu.
Ahhahhaa, taas liisarihullu. Mäkin oon varmaan köyhä kun työnantaja maksaa mun liisariauton. Muuttuisin heti varakkaaksi jos olisin laittanut omaa rahaa kiinni sen 70 000 euroa mitä auto maksoi vai mitä? Nyt huristelen ilmaiseksi, köyhä kun olen :D :D
Vierailija kirjoitti:
Miten noi kumoaa toisensa? Miksi rikas ei voi ajaa leesarilla? Helpompi vaihtaa uuteen kolmen vuoden välein. Eikä se leesaus mitenkään halvaksi tule.
Mikä helkkarin leesaus???? Ei kukaan kirjoita sitä noin.
Kaveri tienaa yli 300000 € ja ajaa liisatulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan, koska haluan. Sulla on ni8n huono itsetunto, ettet kehtaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ainut kommentti koskee, miten sana on kirjoitettu, niin kannattaisko se kommentti jättää kirjoittamatta.
Mielikuvituksellinen tarina. Kaatuu siihen, että tässä massa joutuu varsin hakemaan, että tuollaisen leuhkijan jostain löytää.
Auto nyt ei kerro automaattisesti mitään ihmisen varakkuudesta / vaarattomuudesta. Lähinnä huvittaa nämä, joille auto on jokin osoitus jostain ”tasosta” varallisuudessa. Ovat vaan jääneet sille tasolle. Monelle juppihenkiselle autoa on tärkeä osa kulissia, oli siihen autoon oikeasti rahaa tai ei.
Olenkohan autottomana köyhä sitten vaikka kk-palkka 7500€ ja talo velaton.
Vierailija kirjoitti:
Auto nyt ei kerro automaattisesti mitään ihmisen varakkuudesta / vaarattomuudesta. Lähinnä huvittaa nämä, joille auto on jokin osoitus jostain ”tasosta” varallisuudessa. Ovat vaan jääneet sille tasolle. Monelle juppihenkiselle autoa on tärkeä osa kulissia, oli siihen autoon oikeasti rahaa tai ei.
Siis varattomuudesta! :D
Ei vaarattomuudesta.
EI liisatulla autolla köyhät ajele. Kai te kikattelitte oikein huolella, niin tuli hyvä mieli?
ilmiannettu.