Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan langat ei tunnu kohdunsuulta

Vierailija
05.03.2015 |

Kierukka on ollut kolme vuotta, en ole koskaan aiemmin lankoja etsiskellyt. Nyt on kuukautiset joten kohdunnapukka on alhaalla. Kokeilin tarkasti tuota kohdunsuuta mutta en tunne mitään lankoja. Voiko ne olla vain niin lyhyet vai pitäisiköhän varata aika tarkistukseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uineet kohdunkaulakanavaan. Ei se mitään haittaa, siellä se härveli on ja pysyy kohdussa.

Vierailija
2/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mitään järkevämpää ajatusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putosi kierukka suihkussa. Ei tuntunut miltään joten olisi voinut pudota huomaamatta... Käy tarkistuttamassa asia. Niin lukee pakkausselosteessakin.

Vierailija
4/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tarkastamassa jo vahinko on katastrofi... mulla tuli kolme kertaa ulos huomaamatta....

Vierailija
5/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkäri sanoi, että se on ihan normmaalia, ja kierukka oli paikallaan. Kävin otse tarkistuttamassa. Sitten jonkun ajan kuluttua langat tuntui taas. 

Vierailija
6/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki mun maalaisjärki sanois että kun nipukka on alhaalla niin ne langatkin saus tuntumaan kun koitin ihan kunnolla "huulten" välistä , eikä mitään tunnu.

Vierailija
7/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile yskästä. Jospa se on menny niin syvälle sisään, että tulee kurkusta ulos.

Vierailija
8/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, joku uskaltaa kokeilla että tuntuuko langat?? Mulla ollut kierukka kohta 9kk enkä oo uskaltanut laittaa sormia sisään koko aikana. Puistattaa. (Missähä vaiheessa tähänki kehtais pyytää apua :D )

Vierailija
9/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:20"]Hyi helvetti, joku uskaltaa kokeilla että tuntuuko langat?? Mulla ollut kierukka kohta 9kk enkä oo uskaltanut laittaa sormia sisään koko aikana. Puistattaa. (Missähä vaiheessa tähänki kehtais pyytää apua :D )
[/quote]

Täh? Sehän on sinun oma emättimesi, ei se sinua pure jos sormilla kokeilet.

Vierailija
10/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:20"]

Hyi helvetti, joku uskaltaa kokeilla että tuntuuko langat?? Mulla ollut kierukka kohta 9kk enkä oo uskaltanut laittaa sormia sisään koko aikana. Puistattaa. (Missähä vaiheessa tähänki kehtais pyytää apua :D )

[/quote]

minulla aasian huomasi ekaksi mies ja hän huolestui. Lapsiluku oli täynnä. Toki sen jälkeen olen joskus otse varmistanut...

Vierailija
11/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:00"]

Onko kenelläkään mitään järkevämpää ajatusta?

[/quote]

Tuo kakkosen viesti on ihan järkevä. Ne langat voi tosiaan kadota kohdunkaulakanavaan ja vielä niin ettet tosiaan niitä tunne vaikka kuinka kaivaisit. Tämän olen kuullut ihan gyneltä.

Vierailija
12/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu muuten aika ikävältä sladdissa noi kierukan langat jos ovat liian pitkästi kohdusta ulkona, edellinen asennus oli OK, mutta tämä uusittu pistelee nuppia ikävästi.

Vierailija
13/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langat löytyi! Piti vain liu'uttaa sormea sivusuunnassa kohdunnipukan päällä jotta sain tuntumaan. Ei hätää siis.

Mutta jos joku on joskus ottanut kierukan itse pois niin jaa-a, ei mulla ainakaan mitään mahdollisuuksia saada siitä kiinni. ei sillä että olisin omaani poistamassa, tuli vaan mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä