Poikaystävä painostaa seksiasioissa :(
Hei! Täytin juuri 16 ja minulla on muuten ihana poikaystävä, mutta olen kokenut painostuksena sen kun se haluaa mun hakevan e-pillerit ja mä en tiiä haluunko tai saanko ilman vanhempien lupaa :( Poikaystävä on 34v eikä mun porukat tiiä meidän suhteesta nii en haluu mutsin kysyvän miks mä ne pillerit haluun. Mitä mä tekisin jos poikaystävä vaan sanoo et mun pitää ne hakee???
Kommentit (17)
Testataanpa tuota ikääsi: oletko lukiossa/ amiksessa vai peruskoulussa? Mitä kursseja käyt tässä opintojaksossa? Mitä tarkoittaa swag?
Minkään ikäistä seksiasioissa painostavaa poikaystävää ei kannata pitää. Ei se ole sen arvoinen, ikinä. Ero tulee myöhemmin moisen kanssa ja sitten harmittaa kun ei tajunnut erota aiemmin. Nimim. Kaiken kokenut
Uskottava provoaminen vaatii oikeasti taitoa ja älyä. Tälle yritykselle arvosanaksi hylätty.
No jos se on vaikka seksuaalikasvatusta. LOL:)
Et ole 16v :Dd Ei me olla noin idiootteja. Iästä pois 2-4v ja uusiks provoamaan.
t. 16v
Oileesti törkeää hyväksikäyttöä! Miehet ovat niin sikoja!
Hae ne pillerit ja syötä sille pojulle ne.
Anna vetää kakkoseen niin ei mitään pillereitä tarvi. Tuon ikäinen ukko osaa hoitaa senkin homman.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:18"]Et ole 16v :Dd Ei me olla noin idiootteja. Iästä pois 2-4v ja uusiks provoamaan.
t. 16v
[/quote]
Mitennii idiootti? Mä rakastan mun poikaystävää en vaan haluu viel kertoo siit mutsil :( t. 16v ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:23"]Anna vetää kakkoseen niin ei mitään pillereitä tarvi. Tuon ikäinen ukko osaa hoitaa senkin homman.
[/quote]
En mä tykkää ku se sattuu :(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:23"]Anna vetää kakkoseen niin ei mitään pillereitä tarvi. Tuon ikäinen ukko osaa hoitaa senkin homman.
[/quote]
En mä tykkää ku se sattuu :(
[/quote]
No hei sairasta. Älä suostu!
No kerroppa siitä poikaystävästäsi? Mikä oli sen lemppari lastenohjelma 7vuotiaana? Mitä musaa se kuunteli sun ikäsenä ? Milloin sillä meni poikuus? Onko naimisissa tai ollut? Onko sillä mukuloita? Milloin tuli isäksi? Mitä autoa ajaa? Mikä tapahtuma sillä on jäänyt mieleen . muunkin talous lama,suomen politiikasta 1990-luvulta? Mitä sketsi sarjoja se katto töllöstä 1990-luvulla? Onko Kaitsu siitä kova jätkä? Onko se kävellyt television luo vaihtaakseen kanavaa? Mitä se äänitti c-kaseteille, lerpuille,korpuille?
joo varmaa netistä bonggattu vanha rähjys sehän sopisi sun isäksi... ei millään pahalla etsi oma ikästä seuraa lol yolo swag omg jne
Eikös sen pojan ikä ollut 74 wee?