Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta joka ottanut yhden rokotteen mutta ei tehosterokotetta?

Vierailija
03.12.2021 |

Itselläni yksi rokote ja kohta pitäisi mennä ottamaan toinen eli tehosterokote. Olen alkanut kuitenkin empimään tätä. Muita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän ilmeisesti, katso THL kuutiosta ykkösrokotteen ja kakkosen ero - ei ole iso ja selittyy paljolti sillä, että nuorimmat eivät ole vielä rokotevälin vuoksi saada toista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita. Olet ainoa koko Suomessa.

Vierailija
4/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa empiä. Ei välttämättä osu pleisbo kohalle tällä kertaa vaikka eka kierroksella olisi osunut

Vierailija
5/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen empimistä siinä kakkosrokotteessa on ?

En itse huomannut siinä yhtään mitään erikoista. Menin heti juhlimaan ulkoilmatapahtumaan.

Vierailija
6/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin ekan rokotteen elokuussa ja alun perin piti ottaa toinenkin, mutta sitten tuli siviuaikutuksena outoja mustelmia eri puolelle kroppaa ja kuukautiskierto meni sekaisin, niin päätin olla ottamatta enempää...

Vierailija
7/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen empimistä siinä kakkosrokotteessa on ?

En itse huomannut siinä yhtään mitään erikoista. Menin heti juhlimaan ulkoilmatapahtumaan.

Kivat sulle jos sait pleisbon. Voit huokaista...ilosta

Vierailija
8/17 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan viisasta punnita tarkkaan hyödyt ja mahdolliset haitat tämän rokotteen kohdalla. Pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä vielä mitään

Vierailija
9/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin tokan rokoteajan. Yhdellä mennään.

Vierailija
10/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Se on ihan tilastollinen fakta, että joka kerran rokottautujat vähenee, kun uusi piikki tulee tarjolle. Riskiryhmille tärkeä tehostaa varmaan joka vuosi. Muuten en itse näe mitään hyötyä.

Vierailija
11/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimea julkasi tänään 16. Jouluk. 2021 uusimmat tiedot rokotteista tehdyistä haittavaikutusilmoituksista. Fimea pitää suurinta osaa näistä haittavaikutusilmoituksista perättöminä.

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotte...

Käsiteltyjen ilmoitusten lukumäärä 16.12.

Ei-vakavat ilmoitukset: 2083

Vakavat ilmoitukset*: 4467

Yhteensä 6550:

*Lääketurvatoiminnassa haittavaikutus katsotaan vakavaksi, jos se on johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman.

"Tällä hetkellä tarkempaa käsittelyä odottavia ei-vakavia koronarokoteilmoituksia on noin 15400."

"Fimeaan on 14.12.2021 mennessä tullut 489 haittavaikutusilmoitusta 12–17-vuotiaista. ... Haitan on arvioitu olevan vakava 121 ilmoituksessa. "

"Fimeaan on 14.12.2021 mennessä tullut 139 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen."

"Imoitukset ovat painottuneet työikäisiin rokotettuihin"

Vierailija
12/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fimea julkasi tänään 16. Jouluk. 2021 uusimmat tiedot rokotteista tehdyistä haittavaikutusilmoituksista. Fimea pitää suurinta osaa näistä haittavaikutusilmoituksista perättöminä.

Yhteensä 6550:

*Lääketurvatoiminnassa haittavaikutus katsotaan vakavaksi, jos se on johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman.

"Tällä hetkellä tarkempaa käsittelyä odottavia ei-vakavia koronarokoteilmoituksia on noin 15400."

"Fimeaan on 14.12.2021 mennessä tullut 489 haittavaikutusilmoitusta 12–17-vuotiaista. ... Haitan on arvioitu olevan vakava 121 ilmoituksessa. "

"Fimeaan on 14.12.2021 mennessä tullut 139 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen."

Miksi tuo käsittelemättömien jono kasvaa koko ajan? Joka kuukausi jono on tuhat suurempi?

Vierailija
13/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin Raimo ja Tiina.

Vierailija
14/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on vain sinun. En ota yhtään, se on minun valintani.

Vierailija
15/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sairastin koronan helmikuussa -21. Eka rokote saatu elokuussa. Tokan saan alkuvuodesta. Ihan thl:n suositusten mukaan otan. Koronapassini toimii rokotteilla 1/1.

Vierailija
16/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikisessä uutislähetyksessä näytetään käyrää, josta selivää, että vain yhden rokotteen ottaneita on paljon. Minä aina ihmettelen, mikä logiikka teitä välimallin suosijoita ohjaa. Kai minä olen on-off-ihminen. Eli joko vastustetaan tai otetaan.

Vierailija
17/17 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 6550:

Miksi tuo käsittelemättömien jono kasvaa koko ajan? Joka kuukausi jono on tuhat suurempi?

Koska ne ihan oikeasti käsittelee ne. Aikoinaan kun tein haittailmoituksen niin lääkeyhtiön edustaja otti yhteyttä. Tämä toisesta tuotteesta ei rokotteesta.  Ei niitä voi vain lätkäistä rekisteriin, ne on jotenkin todennettava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi