Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita vituttaa kellon raksutus? Mistä äänetön seinäkello?

Vierailija
05.03.2015 |

Varsinkin yöllä.

Nii.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämättömien vuodeosastolla otin seinästä ja pistin salaa kaappiini. Ärsytti raksutus.

Vierailija
42/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuollaisen herätyskellon motonetistä.. https://www.motonet.fi/fi/tuote/474041/Digitaalinen-heratyskello

Ei maksa mitään ja toiminut ainakin toistaiseksi 3v moitteetta ja on suht tarkka. Itseä ei häiritse ääni, vaan se etten nähnyt kelloa ilman valojen sytyttämistä. Tulee aamulla heräiltyä ennen kun tarvitsee, ja tuon näkee hyvin ilman valoja. Äänetön tuo tieytysti on koska digitaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

clas ohlosnilta portaaton hopeanharmaa kello, jossa liukuva ja äänetön sekuntiviisari. Löytyy ohlsonin liikkeistä ja hintaa 27,95e. Kympin kello ja täysin äänetön!!!

Olisin laittanut linkin muttei toimi, löytyy nettisivuilta ja hakusanaksi seinäkello.

Vanha keskustelu mutta tämä niille jotka on eksyksissä niinkuin minäkin olin : D

Vierailija
44/53 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidliin tulee tänään tai ensi ma myyntiin seinä- ja herätyskelloja, joiden sekuntiviisari on hiljainen :)

Ostin syksyllä Lidlistä tuollaisen kellon. Ei oo enää seinällä, se resonoi ikävästi. Ääni oli pahempi tikittävässä kellossa.

45/53 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta ostettu meidän vähä-ääninen seinäkellomme.

Vierailija
46/53 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kellonajan rannekellosta (joka ei tikitä), niin ei tarvitse seinäkelloa...

Vierailija
47/53 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju on vanha kuin synti, mutta piti kertoa, että mun seinäkellooni toimi se, että otettiin sekuntiviisarin pois. Viisari oli niin ohutta pelliä, että pystyi leikkaamaan saksilla irti. Enää ei raksuta. 

Vierailija
48/53 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Siitä syystä olen ottanut seinäkellosta pois patterit ja itse asiassa tunkenut koko hökötyksen kaappiin. Kännykän kello riittää.

Vierailija
49/53 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tikittävä kello on tosi kodikas. Meillä on myös tasa- ja puolitunnein lyövä kello, ja tykkään siitä kovasti. Joskus, kun se oli rikki, heräsin aamuyöllä siihen, kun se ei lyönyt.

Vierailija
50/53 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perseenreikä kun ottaa uusi kello otsaan niin perkeleesti, että ei harmita pätkääkään se että persettä pyyhkiessä on vessapaperi ihan veressä. Enempi vituttaa tuo tikitys kuin kuiviin vuotaminen rektaalin kautta. Vaimon piti saada kello ja nyt on saatana ostettu halvin mahdollinen vekotin seinälle. "Kun se oli niin kiiltävä ja ihana"! Koko kämppä kaikuu nyt tota helevetin nakutusta ja maalattu kyprokki seinänä ei sitä varsinaisesti vaimenna.

Joka isku on kuin taltalla lyötäisiin pala elämää pois. Tok Tok Tok... Siinä se hakkaa nimeä ja päivämäärää hautakiveen.

Nyt tähän keskusteluun äkkiä linkkejä niihin korvaaviin tuotteisiin eikä mitään "sun pitää vaan tottua"-jeesusteluja.

Vierailija
51/53 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä en kuule patterikellot rasitusta eikä se edes naksu vaikka on pääni takana olevalla seinällä. Seinä päästäni alle 60 cm päässä. Kello on kovaääninen mutta ei naksu yhtään. Ostin hopeatukusta.

Vierailija
52/53 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Seiko merkkinen kello. Ei raksuta. Yksi Seiko pojalla herätyskellona, kun en haluu et käyttää puhelinta.

Vierailija
53/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.1.2019

Vanha keskustelu, mutta jos joku eksyy tänne löytääkseen vastauksen niin TÄMÄ:

https://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10391908/

Ollut seinässä nyt pari päivää ja on täysin äänetön! Ei tikitä eikä raksuta!

10/10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi