Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä merkitys on viestillä "Haluan jutella sun kanssa ensi viikolla"?

Vierailija
03.12.2021 |

Tuossa ei haluta kertoa mitä asia koskee. Tuossa ei haluta sopia tarkempaa aikaa. Tuossa ei kysellä haluaako toknen osapuoli keskustella.

Joten mikä tuollaisen viestin tarkoitus on? Kun vastaanotraja voi vain todeta, että "aha".

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa paljastaa joko tunteensa sinua kohtaan tai jotakin itselleen tapahtunutta hirveää.

Vierailija
2/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin tuollaisen, kun olin pistämässä suhdetta poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaa hyvää. Parempi vältellä kuin ruttoa.

Vierailija
4/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että ”OK, mikä päivä sulle sopii? Ehdin esim. tiistaina alkuillasta. Mitä asiasi koskee?”

Vierailija
5/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just runkannut joten et kiinnosta nyt tällä hetkellä, mutta viikon päästä panohalut taas korkealla.

Vierailija
6/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain painavaa asiaa. Suuntaan tai toiseen.

Vierailija
7/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä minä teen sillä tiedolla, että toisella on tärkeää asiaa joskus ensi viikolla? Enhän saa tuosta viestistä mitään irti, kun siinä ei ole mitään konkreettista. Joten mikä viestin lähettämisen tarkoitus on?

Vierailija
8/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On just runkannut joten et kiinnosta nyt tällä hetkellä, mutta viikon päästä panohalut taas korkealla.

Mun yks deitti teki just tätä että lämmitteli ja kirjoitteli rivoja ja varmaan kotonaan runkkasi samalla kun sopi treffejä esim. seuraavalle päivälle. Se vaan ettei koskaan saapunut noille sovituille treffeille kun ilmeisesti runkkaaminen sitten olikin riittävämpää kuin naisen seura. Kävi useamman kerran tämä sama kuvio niin en sitten viimeisellä jaksanut enää vastata mitään.

Vierailija
9/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotain painavaa asiaa. Suuntaan tai toiseen.

Miksi siitä pitää tuolla tavalla ilmoittaa etukäteen?

Vierailija
10/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen haluaa keskustella jostakin asiasta. Oletko kiireinen, ettei sinua oikein näe kenties. Siksi suora viestl. Ei sen ihmeempää. Ihan normaali viesti.

Vierailija
11/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiireinen - päinvastoin. Jos olisinkin kiireinen, niin en kyllä tuon viestin perusteella tietäisi minkä ajankohdan ensi kalenterista varaisin tapaamiselle.

Vierailija
12/28 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että SHÄ SHAAT POTKUT.

Vierailija
13/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustelusta pitää varoittaa? Miksi ei vaan sovi aikaa ja kerro sitten tavatessa, että mitä asiaa?

Vierailija
14/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella painostava viesti. Kaikin puolin epämiellyttävä. Vielä tuo ensi viikolla, eli ei anna tarkkaa ajankohtaa. Puhuu vain omasta halustaan. Määräilevä. Minä estäisin henkilön.

Vierailija
15/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella painostava viesti. Kaikin puolin epämiellyttävä. Vielä tuo ensi viikolla, eli ei anna tarkkaa ajankohtaa. Puhuu vain omasta halustaan. Määräilevä. Minä estäisin henkilön.

Vähän tähän tyyliin ajattelen. Kun eihän tuon viestin vastaanottaja saa viestistä mitään. Joten tulee vain mieleen, että lähettäjä haluaa pitää toista varpaillaan tms. Odottaa, että toinen tyhjentää kalenterin koko viikolta ja on valmiina, kun arvon ylhäisyys suvaitsee ilmoittaa päivän. Tai nauttii pitää toista jännityksessä. Mitä saa siitä?

Vierailija
16/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vakavasta sairaudestaan, esim. syöpä?

Vierailija
17/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä laitan vastaavia viestejä esimerkiksi valmennettavilleni. He sitten tietävät siitä että harjoitusten jälkeen keskustellaan hiukan pidempään heidän valmennuksestaan ja osaavat varautua etteivät pääsekään heti treenien jälkeen menemään. Tai voivat itse ehdottaa sopivaa aikaa.  Eli riippuu kuka laittaa moisen viestin ja mikä on teidän välinen suhteenne.

Vierailija
18/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö haluaa puhua jostain tärkeästä, ei sen ihmeempää. Olisi ollut kyllä fiksua kysellä, että mikä päivä toiselle sopisi, mutta tietämättä ko. henkilön tilanteesta, en spekuloisi sen enempää. 

Vierailija
19/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö haluaa puhua jostain tärkeästä, ei sen ihmeempää. Olisi ollut kyllä fiksua kysellä, että mikä päivä toiselle sopisi, mutta tietämättä ko. henkilön tilanteesta, en spekuloisi sen enempää. 

Tuossahan kyllä kysytään epäsuorasti. Ensi viikolla on epämääräine aika, joten vastaaja voi aivan hyvin vastata että, "selvä, minulle sopisi vaikka keskiviikko"....

Vierailija
20/28 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa keskustella kasvotusten, se voi olla hyvä tai huono, yleensä jos jälkimmäinen niin lähettäjä arvioi pystyvänsä kontrolloimaan paremmin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi