Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihminen joka on helppo tunnistaa ja muistaa vai hajuton ja näkymätön?

Vierailija
03.12.2021 |

Jostain syystä minut muistetaan aina. Olen aika pienikokoinen, mutta en mikään lyhyt kasvuinen. Tyyliltäni olen hyvin neutraali.
Minussa ei tavallaan ole mitään räikeää, mutta siti minut tunnistetaan ja muistetaan. Mistähän tämä johtuu. Sellaisetkin ihmiset muistabat minut, vaikken olisi puhunut heille sanaakaan.
Jos asioin jossain niin tosi usein on käynyt niin, että minut muistetaan jälkikäteen.
Mistä tämä johtuu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v nainen joten ikäkin on hyvin mitään sanomaton. En ole siis hirvittävän nuori enkä vanha.

T. Ap

Vierailija
2/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sössö? (Palstahullu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhnu.

Vierailija
4/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on töissä paikassa jossa tarvitaan työasua. Kerran hän oli tavallisissa vaatteissa marketissa, ja silti hänen marketissa sattumalta ollut työkaverinsa tunnisti hänet. Tuttuni on lihava ja moniväriset hiukset mikä ehkä selittää sitä.

Vierailija
5/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että sut muistetaan, ehkä vain kuvittelet?

Vierailija
6/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on todennäköisesti jossain määrin niin sanottua karismaa, tai sitten outoutta :)

Vierailija
7/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut muistetaan ja tunnistetaan aina. Ihmiset, joita en edes muista itse koskaan nähneeni tunnistavat minut. Nimeni myös aina varmistetaan eli ihmiset oikeasti haluavat painaa sen mieleensä.

Vierailija
8/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa yhtään sanoa kumpaa olen. Ainakin varmaa on että vaikka tunnistettaisiin, kukaan ei sitä minulle tulisi sanomaan.

Vierailija
9/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä muistan ilkeät ihmiset parhaiten. (ehkä itsesuojelevaisto).

Sitten oudot ja kolmantena erityisen rumat/ kauniit.

Useimmat siis unohdan.

Vierailija
10/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tavallisen näköinen. Pitkät, ruskeat hiukset, normaalipaino, ei lävistyksiä tai tatuointeja. Minut muistetaan aina nimestä. On sellainen pitkä ja harvinainen nimi, joka ilmeisesti herättää huomion.

Vierailija
11/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä tunnistetaan helposti. Etenkin yhdessä työssä, missä oli paljon asiakkaita. Mutta johtuu siitä että olen miestenalalla ja olen vielä vähän pienikokoinen nainen. Eli erottuu selvästi porukasta. Muussa elämässä sitten taas ei kyllä kiinnitä kukaan huomiota.

Vierailija
12/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokaisessa koulussa ja työpaikassa kaikki tietää mun nimen, mutta itse en juuri ketään.

Mistä muuten naapurini voi tuntea mut etunimeltä kun en ole ikinä itseäni esitellyt ja ovessa on vain sukunimi? :D en mä tiedä kenenkään etunimiä.

Vierailija
13/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokaisessa koulussa ja työpaikassa kaikki tietää mun nimen, mutta itse en juuri ketään.

Mistä muuten naapurini voi tuntea mut etunimeltä kun en ole ikinä itseäni esitellyt ja ovessa on vain sukunimi? :D en mä tiedä kenenkään etunimiä.

Se naapuri on kyylänny sun roskia :D

Vierailija
14/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla hajuton ja näkymätön, mutta se ei onnistu.

Olen liian persoonallinen sellaiseksi.

Vierailija
15/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neutraali, sulaudun ympäristöön ihan tämmöisenä harmittomana normimummona

Vierailija
16/16 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä, hajuton ja mauton, ei muisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme