Olin unohtanut poistaa folion lihaliemikuutiosta ja vauva söi jo
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas
[/quote] Ja jollekin joku muu aiheuttaa vakavia oireita. Se ei kuitenkaan missään nimessä paljasta mitään aineen turvattomuus estä yleisesti. Vai meinaatko, että kalan syöntikin pitäisi lopettaa, kun jotkut tietyt saavat anafylaktisen sokin vain haistetuaan kalaa?
[/quote]
En sitä tarkoittanut mutta natriumglutamaatti aiheuttaa monelle terveellekin ongelmia.
Vauva on ainakin hyvissä käsissä ja ruoissa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas
[/quote] Ja jollekin joku muu aiheuttaa vakavia oireita. Se ei kuitenkaan missään nimessä paljasta mitään aineen turvattomuus estä yleisesti. Vai meinaatko, että kalan syöntikin pitäisi lopettaa, kun jotkut tietyt saavat anafylaktisen sokin vain haistetuaan kalaa?
[/quote]
En sitä tarkoittanut mutta natriumglutamaatti aiheuttaa monelle terveellekin ongelmia.
[/quote]
Turha ihmetellä miksi ärtyneen suolen sairaudet ovat yleistyneet. Vastaus löytyy lautaselta :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas
[/quote]
[/quote] Ja Hopon löpön. Se on sitä luulotautia, koska tosiaan kaikki liha ja proteiinituotteet, tomaatti ja muut, missä ko ainetta on, joutuisi silloin lopettamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas [/quote] Ja jollekin joku muu aiheuttaa vakavia oireita. Se ei kuitenkaan missään nimessä paljasta mitään aineen turvattomuus estä yleisesti. Vai meinaatko, että kalan syöntikin pitäisi lopettaa, kun jotkut tietyt saavat anafylaktisen sokin vain haistetuaan kalaa? [/quote] En sitä tarkoittanut mutta natriumglutamaatti aiheuttaa monelle terveellekin ongelmia. [/quote] Ja Hopon löpön. Se on sitä luulotautia, koska tosiaan kaikki liha ja proteiinituotteet, tomaatti ja muut, missä ko ainetta on, joutuisi silloin lopettamaan.
[/quote]
Luontainen glutamaatti on eri asia, se imeytyy eri tavalla. Syö vaan vapaasti myrkkyjäsi mutta jos tarjoat ruokaa muille voisit ilmoittaa siitä ettei muiden tarvitse kärsiä.
Eikös noin vuoden vanhat vauvat syö jo samaa ruokaa kuin muu perhe? Tuohon lihaliemikuutioihmettelyyn viitaten.
Sitä en ymmärrä, miten sen folion voi unohtaa kuution päälle ja vielä tarjoilla ruuan missä se folio törröttää.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas
[/quote]
[/quote] Ja Hopon löpön. Se on sitä luulotautia, koska tosiaan kaikki liha ja proteiinituotteet, tomaatti ja muut, missä ko ainetta on, joutuisi silloin lopettamaan.
[/quote]
Eikös nii[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas
[/quote]
[/quote]
Turha ihmetellä miksi ärtyneen suolen sairaudet ovat yleistyneet. Vastaus löytyy lautaselta :)
[/quote]
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/tiede/emulgointiaineet-saattavat-aiheuttaa-suolistosairauksia/
Näitä tutkimuksia tulee lisää ja lisää! Kyllä kannattaa oikeasti miettiä mitä suuhunsa laittaa. Siinä saattaa vaikka laihtua kun jättää einekset ja ne suola ja sokeripommit pois. Ja varmasti voi paremmin.
Vuoden vanha ei taida olla enää vauva.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:58"]
Vuoden vanha ei taida olla enää vauva.
[/quote]
No kyllä se vuoden ikäinen on vauva vielä, lääketieteessäkin. Itsehän pidän vauvoina alle kouluikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:34"]Mulle aiheuttaa vakavia oireita. T.suolistosairas