Eikö POP:in vaatteet mene enää kaupaksi? Huutonet.
Minulla huutonetissä suuri läjä niitä myynnissä, kukaan ei osta. Halvalla lähtee.
Kommentit (13)
Mulla on menny kyllä ekana ne vaatepaketit, joissa on POPia. Ihan viikko sitten tein kaupat.
En ihmettele. Laatu on romahtanut. Ulkohousuissa reikä parin käyttökerran jälkeen.
Sisävaatteet, esim. bodyt nyppyyntyy nykyään heti, ennen ei millään. Just kirpparilla niitä kattelin, halvalla olisi saanut, mutta en ostanut valmiiksi nyppyisiä.
Facessa taidetaan myydä ja ostaa enemmän.
Ei minullakaan mennyt, veinkin suosiolla keräyslaatikkoon. Kaikki olivat lähes kuin uusia, hintaa 2-4e kappaleelta, jopa mekkoa ja takkia 98cm-128cm, ei kauppoja. Ihan hyytynyttä.
Minä yritin myydä POP:n farkkumekkoa lastenkirpparilla. Oli käyttämätön, liian pienenä lahjaksi saatu. Laitoin hinnaksi 5 euroa, ei kelvannut kellekään.
Ensinnäkin minulla ainakin on aina popin vaatteet mennyt todella hyvin kaupaksi. Ja toisekseen meillä ei kyllä ainakaan ole kahden pojan kovalla käytöllä olleisiin ulkohousuihin tullut reikää eikä edes kulumaa. Sinulle siis jolle tulee reiät parin käyttökerran jälkeen niin oisit palauttanut housut.
Ap laita linkki huuto.net kohteisiisi niin voisin katsoa jos sieltä löytyisi jotain meille tarpeellista.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:19"]
Ensinnäkin minulla ainakin on aina popin vaatteet mennyt todella hyvin kaupaksi. Ja toisekseen meillä ei kyllä ainakaan ole kahden pojan kovalla käytöllä olleisiin ulkohousuihin tullut reikää eikä edes kulumaa. Sinulle siis jolle tulee reiät parin käyttökerran jälkeen niin oisit palauttanut housut.
Ap laita linkki huuto.net kohteisiisi niin voisin katsoa jos sieltä löytyisi jotain meille tarpeellista.
[/quote]
Jos sulla on vanhaa vaatetta = hyvää laatua. Ja jospa tolla jolle tuli heti reikä on tätä uutta susilaatua?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:28"]Ei minullakaan mennyt, veinkin suosiolla keräyslaatikkoon. Kaikki olivat lähes kuin uusia, hintaa 2-4e kappaleelta, jopa mekkoa ja takkia 98cm-128cm, ei kauppoja. Ihan hyytynyttä.
[/quote]
122 isompaa ei kukaan osta POPia...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:36"]Minä yritin myydä POP:n farkkumekkoa lastenkirpparilla. Oli käyttämätön, liian pienenä lahjaksi saatu. Laitoin hinnaksi 5 euroa, ei kelvannut kellekään.
[/quote]
Kirppareilla ei mene mekot. Vain välttämätön käyttökama. Ainakin tää on oma huomio!
Kevään ja kesän mallit tulee ja myydään just.