Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sulle oikeesti kuuluu tällä hetkellä?

Vierailija
03.12.2021 |

Nyt saa antaa tulla!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa sanoa. Poistetaan. 

Mäkin yritin tätä, mutta ei onnaa.

Vierailija
22/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näin kaamosaikaan  yleensä masennus päällä. Salaan sen aika hyvin.  Oikeasti varmaan kukaan ei edes tajua, että olen romahtamispisteessä ja ajatukset ajoittain itsetuhoisiakin. Työ pitää järjenrippeet kasassa ja pakottaa olemaan sosiaalinen. Tunne-elämässä vakavia ongelmia ja minulla on huono omatunto, vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Ajatellut vain. Mietin, mitä joulustakin taas tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa kuoleman perään. Luultavasti olen seuraava. Ei kovin hilpeä tunnelma.

Sama. Kuolemaa ja vakavia sairauksia. Katson, kun muut juhlii ja itse en voi tehdä mitään. Näin jo puolitoista vuotta. Syö korvien väliä.

Vierailija
24/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein hyvää. Tuplavuoroja työn alla, paraaikaakin..

mies53v

Vierailija
25/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kirpparilta joululahjat kahdelle ystävälleni . Ajatuksella ja lämmöllä, tarkoin harkittuja ja pienellä budjetilla ja oikeasti ihan löytöjä, oon hyvä löytämään. Nysväsin tarkoin joka hyllyn, oli kiva kun oli aikaa, pääsin aiemmin töistä kun urakkapäivä ja oon tehokas urakoimaan .

Vierailija
26/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa vaivaa ja vituttaa vähän kun en voinu mennä tänään treenaan, ajattelin ottaa nyt olutta ja katsoa telkkuu

Vierailija
27/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoa vedetään jatkuvasti jalkojen alta. Päättele siitä miten hyvin menee. Paljon keppiä ei porkkanaa.

Vierailija
28/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen paskaa, mutta onneksi jotain hyvääkin.

Vierailija
29/32 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän unohtaa ihastuksen. Joten mieli on välillä maassa.

Vierailija
30/32 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttaa mut en saa unta.

Vierailija
31/32 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ihastukseni.

Vierailija
32/32 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-tuttaa talvi ja lumi. Siinä tärkeimmät.

Mutta kun sille ei mitään voi pitää vain haaveilla keväästä ja laskea viikkoja. Kaipa tämän taas jaksaa läpi rämpiä.

Muuten on ollut hieman jopa stressinpoikasta jouluvalmistelujen takia. Vietämme Joulun kuten tavallista tuttavapariskunnan kanssa sekä kolme kissaa ja koira. On ollut haastetta löytää sopivaa lahjaa pariskunnan miespuoliselle, yhdessä naispuolisen kanssa ostamme kyllä sellaisen ns. älykellon joka hänellä jo onkin mutta ei toimi kunnolla. Tämä mitä ajattelimme ostaa maksaa 199 euroa ja se siis puoliksi.

Arki sujuu normaaliin tapaan, siis nykyiseen normaaliin. Työmaa muutti kotiin. Työpäivän jälkeen kotihommat mitä yhdellä ihmisellä nyt on. Ulkoilua, ruokaostokset. Kapakoissa en ole käynytkään joten sinne en kaipaa. Tässähän tämä, omasta asenteesta kaikki kiinni!                   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme