Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkuketju! Mikä vituttaa?

Vierailija
05.03.2015 |

tähän paasaamaan. Mulla PMS

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oikea ketju mun koukutukselle. Rankan tenttiviikon jälkeen ajatteline että olen reipas ja teen etukäteen ens viikon kouluhommia ja alotin fysiikantehtävillä. Kiukuttaa nii perkeleesti ko kerranki oikeasti yritän tehä jotain ni muistiinpanoista ei oo mitää hyötyä ja mistään en löydä mitään kaavoja millä noi tehtävät sais ratkaistua ja vaan kiukuttaa! Hommaa ois lisääki mutta nyt kiukuttaa nii paljon että en halua tehä enää yhtään mitään liittyen kouluun tai yhtää mihinkää.

Vierailija
22/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun oon jo 34v. eikä mulla ole vieläkään mitään tutkintoa koska en ole löytänyt alaa joka kiinnostaisi.Ei kai sellasta edes ole??!Joku missä ei tarviis olla kauheesti ihmisten kans tekemisissä..Palkka ei kauheesti merkkaa kuhan olis niitä töitä.Vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa olla surkeessa työharjoittelupaikassa, jossa mua kohdellaan ku roskaa. Oon ahkera, reipas, teen työni huolella ja vielä ekstraakin. Mitä saan? Piilovittuillaan joka päivä, heti aamusta kun menen niin se paska alkaa. Vituttaa niin paljon, että maanantaina aijon sanoa suorat sanat ja lopetan työskentelyn koko paikassa ja toivon että löydän toisenlaisen paikan.

Vierailija
24/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa parisuhde ja sen puute. Ja toi mies, hyvä sen on täällä käydä panemassa ja hengaamassa. Ja oma selkärangattomuus

Vierailija
25/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä, joka jatkuvasti sairaslomalla milloin mistäkin ihmes syystä.

Vierailija
26/64 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:59"]Silikoni-implantit, jotka jouduttiin poistamaan. Mulla oli alkujaan ihan naurettavan pienet rinnat, ei pysyneet edes rintsikat päällä... Nyt tuntuu että koko naiseus olis viety pois :( [/quote] Miksi jouduttiin poistamaan?

[/quote]

Kapseloituivat imetyksen jälkeen.

Vierailija
27/64 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavs flunssa kun ensi viiko talvilomaa....

Vierailija
28/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverit"

Vierailija
29/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vituta ollenkaan

Vierailija
30/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa, meillä on taloremontti (kevyt pintojen uusiminen ) menossa jotta voidaan laittaa talo myyntiin. Remppa on venähtänyt jo kuukauden kun itse olen ollut paljon töissä ja lasten harrastuskuskaukset ovat olleet täysin mun vastuulla. Mies on taas lähtenyt salille ja jättänyt lapset (alakoululaiset) keskenään kotiin, itse olen töissä. Kotona olisi hommia vaikka muille jakaa ja mies kuluttaa siitä huolimatta monena iltana viikossa tunteja salilla. Voi että mä kiehun, mitenkähän saan pidettyä etten saa kaameeta raivaria kotona...

Vierailija
31/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani. Saatana sairaalassa töissä ja asiat on perseellään. Johto paska eikä edes kunnon työterveyshuoltoa.
Mies aika ajoin. Totaalinen seksin puute. Lapsen käytösongelmat.

Vierailija
32/64 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin koulun, jotta pääsen paskasta työpaikasta eroon. No, sattui väärinkäsityksiä työkkärin virkailijan kanssa... Nyt sitten joudun koulun lisäksi käymään siellä paskassa työpaikassa jotta saan elätettyä itseni. Tekisi jo mieli lopettaa kumpikin paska ja jäädä kotiin makaamaan. Saisi enemmän rahaa käteen kuussa kun nyt, ainakin sen kaksi vuotta.

Ja työn takia kouluhommat venyy enkä ehdi opiskella kaikkea mitä pitäisi. Itkettää ja vituttaa.

Vierailija
33/64 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Opiskelijana olen persauki, töitä ei saa mistään. Laskut pitäisi maksaa. Väsyttää ja stressaa.

Vierailija
34/64 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla kirjoittavien tyhmyys (pois lukien itseni ja tämän ketjun kirjoittajat). Menen tästä leipomaan pullaa, sekin on parempaa ajanvietettä kuin puusilmäisten mammojen viestien lukeminen.

Vierailija
35/64 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hemmetin anoppi joka ei jätä rauhaan vaikka käskee.. yrittää hallita, valehtellee ja räksyttää. Peräti ihan päin naamaa jos ei kylillä kukkaan kuuntele. Edes herjauksesta poliisille kertominen ei stoppaa tätä kahjoa.

Vierailija
36/64 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut viikon kipeenä. Huomenna pitäs mennä juhliin ja näytän ihan zombieltä:(

Vierailija
37/64 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän voisi vituttaa...Öööö...ei mikään.

Vierailija
38/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:42"]

Miljoona kouluhommaa, koti on sotkunen ja mitään en saa aikaiseksi. Kandikaan ei varmaan itseään kirjoita.

[/quote]

Tunnen tuskasi! Ihan sama tilanne täällä. Melkein säikähdin, että olenko salaa itseltäni käynyt kommentoimassa, kun oli niin tutun kuuloinen viesti :D

Vierailija
39/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:59"]

Silikoni-implantit, jotka jouduttiin poistamaan. Mulla oli alkujaan ihan naurettavan pienet rinnat, ei pysyneet edes rintsikat päällä... Nyt tuntuu että koko naiseus olis viety pois :(

[/quote]

AHHAHAHAHSAA

Vierailija
40/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhalta tuntuva epäkiitollinen työ ja tarkoituksettomuuden tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme