Ostin eilen juustoa, koska tiskillä oli niin komea mies
Siis sellaista herkku- ja makustelujuustoa. Oli tarkoitus vain nopeasti kurkata mitäs juustoja siellä tällä kertaa on. MUTTA, tiskille pelmahti samaan aikaan todella komea mies joka kyseli myyjältä paljon juustosuosituksia. Minä menin jotenkin ihan lukkoon ja en KEHDANNUT juosta karkuun siitä tiskiltä, varsinkaan kun kohta myyjä kysyi minulta, että etsinkö jotain tiettyä. Yritin kuulostaa sivistyneeltä ja mumisin että joo, jotain hyvää viinin kanssa tässä etsiskelen. Jotain uutta ja erikoista.
Sitten tämä juustomies huikkasi, että kokeiles tälläistä. Päädyin sitten ostamaan ylihintaisen (ja ihan taivaallisen hyvän) juustokökkäreen hänen takiaan. :(
Olen vielä vähän flunssainen ja olin juuri tarponut tuulessa ja loskassa, mammamainen toppatakki päällä etten kylmettyisi ja saisi keuhkokuumetta, ääni flunssan polttama kuin vanhalla alkkiksella. Tukka sojotti sähköisenä pipon jäljiltä.
Huoh, missä on nänä mukavat juustomiehet kun kävelen fiininä ja valmistautuneena kaupungilla.
Kommentit (9)
Hyvännäköiset miehet ovat poikkeuksetta homoja. Eri juttu jossain norjassa
Minullekin kehittyy hyvää juustoa esinahan alle, voin myydä sitä sinulle.
Onks sillä väliä. Tuskin aplla saumaa siihen muutenkaan?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:46"]
Hyvännäköiset miehet ovat poikkeuksetta homoja. Eri juttu jossain norjassa
[/quote]
Nimimerkillä Pirjo Rymättylästä?
Minä ostin kerran hamsterien siementankoja, kun eläinkaupassa oli kiva teini (?) työharjoittelussa (?). Minulla ei edes ollut hamsteria silloin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:56"]
Minä ostin kerran hamsterien siementankoja, kun eläinkaupassa oli kiva teini (?) työharjoittelussa (?). Minulla ei edes ollut hamsteria silloin.
-Mies 29v-
[/quote]Ei ne teinitkään usko sun skeidaa, turhaan niitä jahtaat täällä netissä ja eläinkaupoissa. Tuskin saat kenestäkään koulittua idioottimaisten ajatustesi kannattajaa, niin pahasti itseään vihaavaa naista ei löydy.
Olet säälittävä