Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES: Mitä ällöttävää naisesi tekee seurassasi?

Vierailija
05.03.2015 |

Missä menee raja? Mikä on ok? Mitä ällöttävää itse teette? Pahin turn off? Sanotteko te naiselle, jos joku juttu menee yli ja onko sen jälkeen paluuta enää siihen, että näkisi naisensa seksikkäänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kusella samaan aikaan kun pesen hampaita. Inhottavinta on kun toinen on paskataudissa ja silloin toivoo että kämpässä olisi toinenkin vessa.

Vierailija
22/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:54"]Ällöttävintä mitä nainen on seurassani tehnyt niin se on suihkussa kuseminen. Oltiin pantu ja menin suihkuun ja kohta nainenkin tuli sinne suihkun alle, otti vähän leveämmän haara-asennon ja antoi tulla. Ja oli vieläpä semmoinen paksu haiseva kusi. Myöhemmin tapahtui muutakin ällöttävää, tälle naiselle oli tehty abortti. Törmäsin tähän naiseen pitkästä aikaa kaupassa ja tarjosin kyytiä kotiinsa tietenkin sillä taka-ajatuksella että pannaan. Olisi kertonut siitä abortistaan niin olisin tyytynyt siihen hänen tarjoamaansa suihinottoon. Vähän painostin että anna pillua ja hän suostui. Kun oltiin nussittu ja nousin ylös, niin minä ihmettelemään että missä ihmeen ruskeassa töhnässä onneksi kortsun peittämä kaluni on. Sitä töhnää, kai se oli hyytynyttä verta oli muuallakin, vatsallani ja reisillä. Sitten hän vasta kertoi että hänen joku kaverinsa ei ollut halunnut lasta. Eli hänelle oli tehty ihan vasta ikään se abortti. Tämä muija oli ainakin silloin ns. helpponankki. Nyt jo huvittaa mutta kun pääsin sieltä ulos niin rupesi yököttämään niin että piti kakistella ihan kunnolla. Näistä episodeista on varmaan jo yli kymmenen vuotta.
[/quote] Täytyy sanoa että te kyllä sovitte toisillenne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely, hyi vittu. Levittelee persettänsä joskus edessäni. Kasvattaa tahallaan kauhean viidakon pilluunsa. Ja joo, vaihtoon on menossa!

Vierailija
24/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:02"]

Piereskely, hyi vittu. Levittelee persettänsä joskus edessäni. Kasvattaa tahallaan kauhean viidakon pilluunsa. Ja joo, vaihtoon on menossa!

[/quote]

Oho, olisipa minulla tällainen nainen. Minulla on pierufetissikin, niin tuollainen levittely ja piereskely pistäisi lastin liikkeelle ilman käsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi